Skocz do zawartości

Honda Shadow VT600 1996 r.


jacekshadow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy czoperkach sprawa wydaje mi się jest trochę łatwiejsza.

Czoperków się nie katuje, a hondy mają bardzo dobre silniki.

Niemniej jednak powinieneś dokonać szczegółowych oględzin, najlepiej w towarzystwie kogoś kto się zna na motocyklach i będzie w stanie wystudzić emocje.

Sprawdź jak odpala na zimnym, czy nie kopci. Jak się prowadzi, czy nie ściąga.

Sprawdź stan ogumienia, brzebieg, jak wchodza biegi i pracuje zawieszenie. Przyjrzyj się dokładnie główce ramy czy nie widać tam śladów przeszłości.

Rocznik nie jest zły, nie wiem skąd pochodzi ale w naszym klimacie wiek motocykla śmiało można podzielić na 2... więcej się przecież nie jeździ.

Mam nadzieję, że koledzy dopiszą jeszcze kilka przydatnych wskazówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik nie jest zły, nie wiem skąd pochodzi ale w naszym klimacie wiek motocykla śmiało można podzielić na 2... więcej się przecież nie jeździ.

Wiek podzielic przez dwa a przebieg pomnozyc przez 4. Co do klimatu - wystarczy wybrac sie do Niemiec i zobaczyc ile motocykli "zima" jezdzi a mozna sie zdziwic. U nas sa same "dziewicze" sprzety ujezdzane przez: dziadkow, kobiety, uzywane turystycznie oraz przez osoby, ktore wogole czasu nie mialy aby jezdzic. Motocykl przekracza granice i magicznie staje sie perelka i super okazja. Ale w sumie ludzie to kupuja bo chca w to wierzyc wiec tak juz widocznie musi byc.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzety ujezdzane przez: dziadkow, kobiety,

 

Bardzo często rejestrowane są na babcie i dziadków z racji niższych opłat, tak usłyszałem od znajomego.

Rzadko jeżdżę zagramanice więc nie wiem czy zimą hasają na bajkach :-).

Słyszałem, że zadbane motocykle są z Belgii, Niemiec... natomiast średnio i źle z Włoch i Francji ale to zasłyszane.....

Generalnie wszędzie można dostać perełkę i wielkie g..... kwestia szczęścia i znajomości tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja watpie aby oplaty byly jakimkolwiek powodem - na pewno nie w kaczogrodzie. Z tego co pamietam to place 60 zl na rok za mojego sprzeta wiec to naprawde zadne pieniadze w stosunku do innych oplat, paliwa itp. Za granica oplaty zaleza od wielu czynnikow i jednym z nich jest wiek wlasciciela oraz bezszkowosc ale prawda jest taka ze jak Cie stac na konia to i na siano dla niego. W wiekszosci krajow na zachod od nas motocykle sa uzywane praktycznie przez caly rok z powodu wyzszych temperatur oraz podejscia do motocykli (wielokrotnie to poprostu srodek transportu, cos uzytkowego a nie tylko milosc czy hobby). Co do zadbanych motocykli to masz racje ale zadbanie glownie sie tyczy technicznej czesci - przeglady itp. co nie znaczy ze przebiegi sa takie jak to nasi sprowadzajacy deklaruja.

Szczescie przy zakupie jest potrzebne - masz racje bo rentgena w oczach nie mamy i do srodka sie nie wejdzie.

Jedyne co mnie smieszy to 20 letnie motocykle z przebiegiem pare tysiecy kilometrow bo ja jak bym swojego nie odpalal i tylko go wyprowdzal i wprowadzal do garazu to wiecej zrobie.:icon_mrgreen:

Co do wyjsciowego pytania kolegi:

Honda Shadow ma opinie (i slusznie) bardzo wytrzymalego motocykla ale zarznac mozna wszatko wiec najlepszym wyjsciem jest zabranie na ogledziny kogos kto sie na motocyklach zna i nie bedzie napalony na zakup. A sprawdzic trzeba wszystko od papierow po prowadzenie i jest to dluga lista.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Planuje zakup Hondy Shadow VT600. Mam na oku jedną z 1996 r. na co zwrócić uwage przy oglądaniu, jeżdzie próbnej itd.

Mam do sprzedania VT600, zostawiłem Ci wiadomość na PW. Kilku użytkowników tego forum zna mój motocykl i myślę że mogą polecić go z czystym sumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys VT600c, mechanicznie bez zarzutu, odpalala po zimie za pierwszym "kopnieciem" :icon_twisted:

 

Ladny basowy dzwiek silnika, nawet z oryginalnych wydechow (ja mialem puste).

 

Przy jezdzie probnej pusc kierownice i zobacz czy prosto jedzie. Ja sprawdzilem za pozno - dopiero wtedy gdy ktoregos dnia zaczalem szukac przyczyny drgan kierownicy przy predkosci powyzej 90km/h. No i okazalo sie, ze sciaga w lewo, wiec sumujac oba te spostrzezenia, doszedlem do wniosku, ze moja szedołka musiala miec kiedys dzwona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...