ZYGID Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam ROYALOWCÓW> Mam pytanko : czy ktoś może wie jak wymienić żaróweczki w kontrolkach? czy trzeba wyjmowac licznik? Chodzi o VENTURE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WĄSKI 1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Cześć ZYGID , niestety inaczej się nie da, musisz wyjąć licznik .Wszelkie dojście do jego środka ( a żaróweczki właśnie tam są ) jest od spodu . Rozbebeszałem starszą Venturę -to ta z pierwszego linku . Przynajmniej widzisz jak jest przykręcony i nie pourywasz zaczepów . Drugi link jest od takiego jak mój- Royal Star DE LUX od 2005 . Ty masz chyba ten sam zegar . Żaróweczki, o ile pamiętam 1,7W banieczki ( to w tej starszej) . Powodzenia . http://www9.speedyshare.com/files/20599671/download/ZEG.JPG http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/M...ETER/parts.html Gdyby linki nie otwierały się- daj znać . Wyślę Ci foty na Priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZYGID Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Dzięki Wąski. Linki się otwierają, myślałem że zaoszczędze sobie rozbebeszania przedu, :) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WĄSKI 1 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 No niestety ,nie ma tak łatwo ZYGID . KOSA , mam dla Ciebie katalog części do Twojego moto . Wpadniesz po niego, czy mam Ci wysłać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwirek512 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Czy któryś z kolegów powiększał otwory w tłumikach, które są od spodu (te co "podobno" maja odprowadzać wodę)? Czy to coś dało, bo mam zamiar takie otwory zrobić? (posiadam xvz 1300 z 1996 roku) Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich Royalowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Czy któryś z kolegów powiększał otwory w tłumikach, które są od spodu (te co "podobno" maja odprowadzać wodę)? Czy to coś dało, bo mam zamiar takie otwory zrobić? (posiadam xvz 1300 z 1996 roku) Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich Royalowców Ja nic takiego nie robiłem, (na razie :)) ale o ile się orientuje, tu nie chodzi o powiększanie otworów odpływowych na wode, a o udrożnienie, orginalnie zaślepionych otworów, powstałych w procesie produkcji wydechów, na dodatek rzecz tyczy się tylko modeli z czterema wydechami, nie z dwoma!! Ja taki właśnie model mam i reczywiście pod każdym wydechem są dwa, o ile dobrze pamiętam, otworki około 2mm, zaślepione czymś matowo-srebrnym, co odróżnia się na chromie. Kiedyś myślałem o tym, żeby je udrożnić, jeśli ktoś wie jak najbezpieczniej to zrobić i jaki efekt to daje, to chętnie się posłucham.... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WĄSKI 1 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Nie, w Royalce nie śmiałem jeszcze ;) . Kiedyś w Vulcanie wybebeszyłem same ostatnie końcówki - efekt bardzo fajny . Coś jak pseudo Cobry . Przyznaję że w Royalce jedynie co mnie nurtuje to właśnie wydech. Ale to pewnie kwestia gustu a o tych się nie dyskutuje :icon_biggrin: Wprawdzie nie chodzi mi o ,,jestem głośny - czuję się bezpieczniej " ale o tę szczyptę magicznej przyprawy do wyśmienitego jedzenia. Jeżeli pójdziesz na całość lub coś się dowiesz zapodaj na forum . Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venture2008 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) wyslij mi maila na prive to jeszcze cos ci puszcze mam nadzieje, ze po tych zdjeciach chyba mozesz powiedziec czy mechanik jeszcze u ciebie pracuje czy juz nie hahahaha dzieki za fotki mechanik pracuje i po twoich zdjeciach widze ze bedzie pracował nadal i nie mam co szukac lepszego nie wiem czy jest sens porównywac orginału do tego co nakleiłes ale dla mnie to przepaść orginał doróbka -trzeba powiększyć ps. moją venture sprzedalem i szukam cos innego podobnego,moze kawa vn 1700C,VN 1600D,vn 2000,yama xv 1700A,XV 1900CT,VTX 1300CX-bardzo mi sie spodobał a moze harleya kto wie karty rozdane kupiłem dzisiaj YAMAHA XV 1900CT 2006 w połowie marca w Polsce. Edytowane 3 Lutego 2010 przez venture2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 nie moge wysiwetlic dorobki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Wąski...dzięki za serwisówke i katalog, jakieś piwko musimy "zrobić" za to :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venture2008 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Wąski...dzięki za serwisówke i katalog, jakieś piwko musimy "zrobić" za to :flesje: witam co do serwisówek to ja zarejestrowałem sie na KLIK i po podaniu nr.vin mam wszystkie dane,serwisówki itp na temat moich pojazdów yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WĄSKI 1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Wąski...dzięki za serwisówke i katalog, jakieś piwko musimy "zrobić" za to :flesje: Nie ma sprawy , moge to pomoge :smile: A browarek , owszem . Staropolskim obyczajem ,,gość w dom - żona w ciąży '' czy jakoś tam :biggrin: Wiesz jak ja z czasem wyglądam , będzie wiele okazji . Gdybyś - odpukać , do wnętrza chciał zaglądać , lepszy katalog mam od starszej Ventury . Prawie 500 stron lektury. ventture 2008 , dzięki za info . Przyda się . Pozdro. Edytowane 10 Lutego 2010 przez WĄSKI 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam! Mam pytanie do posiadaczy RS, którzy wymieniali klocki hamulcowe. Jakiej firmy i jak się sprawdzają w jeździe, czy nie kaleczą za mocno tarczy. Wybór na allegro spory i wszystkie znakomite :biggrin: Które wybrać??????? :icon_eek: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosa409 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Witam! Mam pytanie do posiadaczy RS, którzy wymieniali klocki hamulcowe. Jakiej firmy i jak się sprawdzają w jeździe, czy nie kaleczą za mocno tarczy. Wybór na allegro spory i wszystkie znakomite :biggrin: Które wybrać??????? :icon_eek: pozdr. Dołączam się do pytania i ponawiam swoje...przy wymianie klocków przydałoby się również wymienić uszczelniacze tłoczków, czy ktoś wie gdzie kupić taki zestaw naprawczy w przyzwoitej cenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwirek512 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 (edytowane) Witam! Mam pytanie do posiadaczy RS, którzy wymieniali klocki hamulcowe. Jakiej firmy i jak się sprawdzają w jeździe, czy nie kaleczą za mocno tarczy. Wybór na allegro spory i wszystkie znakomite :biggrin: Które wybrać??????? :icon_eek: pozdr. Najlepiej jest kupić klocki Brembo, ponieważ nie kaleczą tarcz i bardzo szybko zatrzymują maszynę. Ale mankamentem jest to, że trochę kosztują i są trudno dostępne. Skontaktuje się z kolegą co sprowadza mi części do mojej Royalki i później napiszę ile kosztują Jeden komplet klocków (na jedną tarczę) kosztuje 89 zł Edytowane 17 Lutego 2010 przez skwirek512 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.