dolo Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Witam.Pojawiły się stuk w kierownicy tak wiem może główka ramy ale jak sprawdzałem to odczuwam je jakoś bardziej w okolici zacisków, zaciski mają pewien luz ale tak chyba musi być.Dodam że moto ma 18kkm i nie jeżdziłem na kole wszystkie śruby podokręcane, prowadszi sie dobrze i nie sciaga przy hamowaniu.jak fachowo sprawdzić luz na główce ramy kawasaki z 750z góry dziękuje za odpowiedz Edytowane 26 Lipca 2007 przez dolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam.Pojawiły się stuk w kierownicy tak wiem może główka ramy ale jak sprawdzałem to odczuwam je jakoś bardziej w okolici zacisków, zaciski mają pewien luz ale tak chyba musi być.Dodam że moto ma 18kkm i nie jeżdziłem na kole wszystkie śruby podokręcane, prowadszi sie dobrze i nie sciaga przy hamowaniu.jak fachowo sprawdzić luz na główce ramy kawasaki z 750z góry dziękuje za odpowiedz Jeśli podczas jazdy w momencie dohamowania slyszysz pojedynczy stuk to 90% główka ramy.Możesz sobie tez sprawdzić napostoju, siadasz na motocyklu, wciskasz przedni hebel i ruszasz motocyklem doprzodu i do tylu, powinienes poczuć luz jesli jest. Tak jak w rowerze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolo Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Jeśli podczas jazdy w momencie dohamowania slyszysz pojedynczy stuk to 90% główka ramy.Możesz sobie tez sprawdzić napostoju, siadasz na motocyklu, wciskasz przedni hebel i ruszasz motocyklem doprzodu i do tylu, powinienes poczuć luz jesli jest. Tak jak w rowerze :biggrin: dokładnie tak to wygląda ale jak dotykam ramy to odczuwalny jest jakoś niżej przy zaciskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 dokładnie tak to wygląda ale jak dotykam ramy to odczuwalny jest jakoś niżej przy zaciskach Zaciski jeśli są pływające muszą mieć luz, i jak nimi poruszasz to postukują o tarczę hamulcową. Jednak trudno pomylić te dwa różne luzy, łożysko główki ramy odczówasz w rękach przy jeździe. Ja zauważyłem że jak miałem zużyte łożysko stuk nie był powtarzalny, tj. przy dohamowaniu lub przy nagłym resorowaniu był pojedynczy stuk i koniec. Dopiero przy kolejnej takiej sytuacji pojawial sie znów pojedynczy stuk. Nie bylo to coś w rodzaju serii z karabinu jak w mojej polówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolo Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 ok jest jak napisałeś tak więc wchodzi w rachubę wymiana łożysk, czy można dokręcić jak i o ile jaki kąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Mozesz dokrecic do lekkiego oporu i odpuszczasz 1/3 obrotu.Kierownica ma chodzic na boki bez zadnych zaciec, ale przod ma nie miec luzu. Do regulacji musisz odkrecic nakretke konreujaca srube regulacyjna lozyska glowki i sruby trzymajace gorna polke w lagach tak aby byla mozliwosc zdjecia gornej polki, albo jej przesuniecia ( w zaleznosci od konstrukcji ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Powiem ci jak bym zrobił.Sprawdź co to za łożysko, jeśli kulkowe to dokręcenie podziała na krótko, więc polecam wymienić na stożkowe.Jeśli już takie jest to dokręcenie rzeczywiście pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 To jest Z 750, wiec ma lozyska stozkowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolo Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Witam ponownie .Dokręciłem te łożyska tak na czuja o kąt 60 * i dalej to samo ,kumpel doradził by sprawdzić luz na kole więc podniosłem moto w górę odkręciłem zaciski i okazało się żę fakt lekki luzik.Jadę dziś do fachowca z samym kołem i ośką by sprawdził w jakim stanie są lożyska koła. Dzięki za pomoc napiszę jak się z tym uporam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.