moherowy ninja Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 (edytowane) Witam.Zacznę od początku: Jakiś czas temu w mojej virażce na tylnej oponie pojawił się olej, opona była nim cała pozalewana od strony śruby spustowej na wale. W czasie postoju wszystko było ok, ale po przejażdżce olej się pokazywał. Po różnych konsultacjach i szperaniu w internecie padło na to że winny temu jest simering. No więc rozskręciłem koło do momentu pokazanego na zdjęciu. zdj 1zdj 2 I teraz moje pytanie do ludzi którzy znają się na mechanice motocyklowej - czy należy wymienic tylko simering który trzymam w ręku (zdj 1), czy należy również wymienic ten drugi (zdj 2) (zaznaczony czerwoną strzałką) (nie wiem byc może jest to jeden simering składający się z dwóch części).Jeśli trzeba wymienic ten drugi to kolejne pytanie - jak go wyciągnąc ? Miałem nadzieję że po odkręceniu śrub (tych w czerwonych kółkach) element (zaznaczony niebieską strzałką) (zdj 2) bez problemu da się zdjąc (i wyciągnąc simering), tym czasem on ani drgnie, bałem się go mocno podwarzac żeby czegoś nie uszkodzic.Może ktoś z was już coś takiego robił i moze mi udzielic jakichś wskazówek - byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc - pozdrawiam. Edytowane 25 Lipca 2007 przez moherowy ninja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Nie miałem nigdy do czynienia z kardanem, dlatego potraktuj z lekkim dystansem co napiszę.. :)na moje oko to ten właśnei z drugiego foto jest simmeringiem olejowym (on właśnie cieknie i Ci kida na koło..)pierwszy jest prawdopodobnie tylko osłonką przeciwkurzową albo czymś takim chroniącym albo łożysko koła, albo ten wieloklin... tyle mojego "wymyślania" ;] radzę więc wymienić oba, powdzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moherowy ninja Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Będę próbował jakoś to jeszcze porozbierać boje się tylko żeby czegoś nie zchrzanić bo po odkręceniu tych śrub wszystko siedzi bardzo ciasto wiec trzeba pewnie użyć sporej siły żeby to rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Łukasz, znalazłem dla Ciebie serwisówkę, która powędrowała już na Twojego maila :cool:Luknij, może coś tam jest, bo ja nie patrzyłem.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moherowy ninja Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Dzięki Przemek, niestety nie ma tam szczegółowych informacji o wale, ale manual spoko - przyda się napewno do innych rzeczy.Dzięki i pozdrawiam. ************************ OK wał rozebrany, simering wyciągnięty, teraz będę szukał po sklepach nowego, jak skończe robote to opisze wszystko w wątku o Virago 535 - może się komuś przyda kiedyś. Edytowane 26 Lipca 2007 przez moherowy ninja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.