k2adi Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 WitamOtoz od niedawna jestem posiadaczem w/w maszyny, wczesniej jezdzilem na wyczynach :biggrin: wylacznie w 2T mam kilka pytan dotyczacych Yamahy.Z tego co wiem ma slabsze tylne zawieszenie... Nigdzie wczesniej tego nie wyczytalem! ;) Czy mozna cos z tym zrobic? np. zalozyc inne np. od modelu TTS lub TTR i czy uwazacie ze taka wymiana byla by potrzebna :icon_evil: oraz chodzi mi o chlodzenie silnika... brak chlodnicy, chlodzenie powietrzem... silnik sie cholernie szybko grzeje jak postoi to prawie nie idzie go dotknac! Czy to normalne w tych maszynach? Czy filtr powietrza ma byc nasaczony olejem czy ma byc suchy? PROSZE o osobiste opinie co do TTR 600E Dzieki z gory za odpowiedzi... POZDRO 4all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam Czy mozna cos z tym zrobic? np. zalozyc inne np. od modelu TTS lub TTR i czy uwazacie ze taka wymiana byla by potrzebna :) oraz chodzi mi o chlodzenie silnika... brak chlodnicy, chlodzenie powietrzem... silnik sie cholernie szybko grzeje jak postoi to prawie nie idzie go dotknac! Czy to normalne w tych maszynach? Czy filtr powietrza ma byc nasaczony olejem czy ma byc suchy? PROSZE o osobiste opinie co do TTR 600E Dzieki z gory za odpowiedzi... POZDRO 4all Cześć. Mam co prawda TTS ale to "prawie" to samo.Amortyzator na 100 podejdzie od TTR. W TTS jest trochę inny. Jeżeli bedziesz jeździł głównie w terenie to na pewno by się przydał lepszy amor, ale jak pojeździsz to sam najlepiej bedziesz widział czy ten co masz daje radę. Brakiem chłodnicy się nie przejmuj. I termperaturę możesz sprawdzać ale dodykająć nie silnik, tylko zbiornik oleju. W tym silniku temp. oleju ma decydujące znaczenie. Co do filtra to może być różnie. Ale fabrycznie był mokry - nasączany olejem. Polecam odwiedzić stronke www.tt600r.de Jest tam gdzieś serwisówka w której znajdziesz większość odpowiedzi na twoje pytania :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Chyba każdy filtr powinien być mokry - tj. nasączony odpowiednim olejem do filtrów powietrza lub w ostateczności olejem do paliwa do 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Dzieki za zainteresowanie :D Wiem ze trzeba bylo w moich bylych wyczynowkach kazdorazowo po wymyciu nasaczyc je olejem do filtra, skoro w tym tez tak ma byc to OK! Dzieki za podpowiedz! Mowisz ze wazna jest temp. oleju ale czy to mozliwe ze po 5 min. pracy silnika i to na postoju a nie podczas jazdy, silnik jest tak goracy ze nie mozna go dotknac... mowie o cylindrze! cholera- nie mialem nigdy doczynienia z 4T i to jeszcze bez chlodnic! Wracajac do filtra pow. to w komorze bylo troche oleju, byc moze poprzednik go troche nasmarowal i posciekalo, ale w sumie to byl w 90% suchy. Olej wyciekal z komory na rure no i co sie z tym wiaze dymil od ciepla! Byc moze jestem lekko przewrazliwiony na tym punkcie ale to dla tego ze zawsze dbam o maszyny! prosze napisz mi jaka jest Twoja opinia o Twoim sprzecie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 jaki masz olej zalany? zalej coś 20/50 i przestań sie martwić o głowice. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 W tym problem ze od momentu kiedy go kupilem nie wiem jaki olej jest w nim zalany a koles ktory go przywiozl z Reichu tez nie wiedzial :banghead: jaki proponujesz? Napisz ile go tam lac bo szczerze to nie mam jeszcze pojecia na temat YAMAHY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 20W50 był zalecany do starszych silników TTS i TTE, z wiekszymi luzami fabrycznymi na pierscieniach. W TTR producent zmienił zalecenia już na 10W40. Ja do swojej TTS leje motula 15w50 i chodzi dobrze i w lecie i w zimie :D. Do normalnej eksploatacji lej śmiało półsyntetyk 10W40. A jak czasem chcesz go ostrzej pogonić w terenie to może ten 15W50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 lej cokolwiek 20/50 półsyntetyczne np motul wchodzi 3 litr całkowicie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No wiec luzik filtr wymyty a dzisiaj smigam po olej... :bigrazz: Wczoraj poszedlem do garazu z zamiarem podkrecenia tylniego centralnego o 2 cm w gore bo widze ze jeszcze ma tyle gwintu wolnego, a tu zonk... zeby to zrobic trza chyba rozkrecic pol maszyny :buttrock: Czy TTE rozni sie od np. TTR- S tym ze ma gorsze tylne zawieszenie i el. rozrusznik? Czy siedza jeszcze jakies inne ukryte chochloki? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 kilka kg wiecej a przód jaki masz? ile mm rura? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k2adi Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 dlugosc calkowita lagi to 945mm a skok zdaje mi sie ze ma 220mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Czy TTE rozni sie od np. TTR- S tym ze ma gorsze tylne zawieszenie i el. rozrusznik? Czy siedza jeszcze jakies inne ukryte chochloki? Nie wiem jakk TTR ale TTS od TTE ma lepsze zawieszenie z tyłu, lepsze z przodu i jest z 10kg lżejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 a średnica bo o to mi chodzilo głównie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebels Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 A jak wyglada jazda we dwie osoby na trasie ? Zamierzam niedlugo sprzedac swoje XTZ 660 i kupic TT600R ale laske musze wozic wiec jak sie jedzie z pasazerem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 motorek jedzie ale pasażer to ma ostatnią chujnie, podnóżki nie wygodnie przymocowane, siedzenie wąskie i twarde itp itd ogólnie dalsze traski chyba odpadają. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.