bartasjbl Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 witam, moze czesc z was uzna ten temat za glupi, ale jak widze same tematy co wybra, co dobre na poczatek, i opisy poszczegolnych modeli to jzu mi sie oodechciewa czytac. Mam pytanie po co w enduro i crosach przedni blotnik jest tak wysoko. CZy ma to jakis dodatkowy cel czy tylko ulepsza wyglad i nadajce charakteru. Moglby byc przy kole przeciz jak w scigaczach. CZy ma to jakis inny cel czy tylko chodzi tu o charakterystyzczny wyglad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 błoto, trawa i chaszcze po pierwszym przejezdzie przez las po deszczu zablokowały by koło gdyby błotnik był tak nisko jak w szosowych motocyklach. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 1. nie blokuje koła przy zalepieniu opony2. zapobiega chlapaniu na gogle błotem wyrzucanym przez siłę odśrodkową 3. jest dość elastyczny 4. nie wyciera się aż tak szybko jak błotnik przy kole (np. od piasku) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.