Skocz do zawartości

Łożysko kierownicy m.in.


Kasiunia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heyka mam problema po wizycie w lesie ostatniego pieknego popołudnia :notworthy:

 

Jechałem sobie spokojnie na jedynce kierując , kumpel siedzial w wózku i w pewnym momencie mowi on do mnie wrzuc dwujke bo dosc prosto jest , no to dwojka i po gazie i nagle duze wzniesienie (chopka) to yno my powiedzieli "o k...." i zaraz sie znalezlismy półmetra koło drzewa w paprotkach :)... trocha przesadzilem i niespodziewalem sie tej chopki :banghead:

 

1 . Ale przechodząc do konkretów , jak sie okazało pozniej po przyjezdzie do garazu nastąpił wyciek z amortyzatorów przednich i momentalnie kasia az klekła do przodu ... to se myslimy odkreci sie amory olej doleje ile trza i skreci spowrotem ... oby nic wiecej nie d... :/

 

2. Przyokazni mysle ze se odrece oś kierownicy i zobacze jak łożysko czy sa wszystkei kulki abo cos bo mam luzy (przód , tył) kierownica sie ruszala... no i jest pytanie czy maja byc 22 czy 23 ??!! (mam 22) no a jesli nie to to co wyrąbana oś abo jako :/

( tu zapodam to co mam :buttrock: http://www.easypics.us/pics/IMG_03101.html , http://www.easypics.us/pics/IMG_0305_1.html )

 

3. No i ostatnia sprawa do ktorej doszlismy z kumplem podczas jazd z wozkiem ... przednie kolo rusza sie na boki myslelismy ze to sprawa slabo dokreconego kola dalismy podkladke druga i nic moze czyli cos wyrąbane jesli tak to co moze kto urzyczy wiedzy :biggrin: ( http://www.easypics.us/pics/Nowy-2_9.html )

 

 

Pozdro 4 all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyciek z miejsca takiego ( http://www.easypics.us/pics/Nowy-1_17.html ) co to lozyska to mysle ze to tylko one bo koszt maly z 15 zl .. a co do AD.2 :icon_rolleyes: pozdro

 

Wycieku z tego miejsca nie może być - jeśli cieknie oznacza to uszkodzony uszczelniacz, ale to mały koszt. Co do AD2 to nie wiem, poczekaj na innych. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyka mam problema po wizycie w lesie ostatniego pieknego popołudnia :icon_rolleyes:

 

Jechałem sobie spokojnie na jedynce kierując , kumpel siedzial w wózku i w pewnym momencie mowi on do mnie wrzuc dwujke bo dosc prosto jest , no to dwojka i po gazie i nagle duze wzniesienie (chopka) to yno my powiedzieli "o k...." i zaraz sie znalezlismy półmetra koło drzewa w paprotkach :crossy:... trocha przesadzilem i niespodziewalem sie tej chopki ;)

 

1 . Ale przechodząc do konkretów , jak sie okazało pozniej po przyjezdzie do garazu nastąpił wyciek z amortyzatorów przednich i momentalnie kasia az klekła do przodu ... to se myslimy odkreci sie amory olej doleje ile trza i skreci spowrotem ... oby nic wiecej nie d... :/

 

2. Przyokazni mysle ze se odrece oś kierownicy i zobacze jak łożysko czy sa wszystkei kulki abo cos bo mam luzy (przód , tył) kierownica sie ruszala... no i jest pytanie czy maja byc 22 czy 23 ??!! (mam 22) no a jesli nie to to co wyrąbana oś abo jako :/

( tu zapodam to co mam ;) http://www.easypics.us/pics/IMG_03101.html , http://www.easypics.us/pics/IMG_0305_1.html )

 

3. No i ostatnia sprawa do ktorej doszlismy z kumplem podczas jazd z wozkiem ... przednie kolo rusza sie na boki myslelismy ze to sprawa slabo dokreconego kola dalismy podkladke druga i nic moze czyli cos wyrąbane jesli tak to co moze kto urzyczy wiedzy :crossy: ( http://www.easypics.us/pics/Nowy-2_9.html )

Pozdro 4 all

Samo dolanie oleju nie wiele Ci da, trzeba wymienic uszczelnienia. Jak sie ponownie przejedziesz znow bedziesz mial wyciek

Najlepiej wmien odrazu lozysko na nowe. Mozna dopasowac stozkowe i jest spokoj na dluuugo.

NIe koniecznie musza byc do wymiany lozyska. Tam sa lozyska stozkowe i latwo kasuje sie luz. Ale najlepiej jest wymienic odrazu na nowe jesli jeszcze nie wymieniales.

 

Najlepiej rozloz caly sprzet i go zrob do porzadku. Polsrodkami nie zajedziesz daleko.

Edytowane przez Storm007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli w kolach masz lozyska stozkowe to tak jak koledzy wczesniej wspominali sproboj skasowac luz (odkrecasz ta cienka nakretke - kontre, i krecisz ta "sruba" wewnatrzna do oporu. Pozniej ja lekko luzujesz i kontrujesz). Po regulacji powinno byc zero luzu (chyba ze juz bieznie doszly do konca - wtedy konieczna wymiana na nowe lozyska).

PS. Jezeli sprzeta niedawno kupiles to zobacz czy w ogole lozyska sa dobrze pozakladane i czy ja jednakowe.

PS 2 . Jezeli bedziesz wymienial lozyska na nowe to biez te o wiekszej ilosci walkow (sa lozyska o jednakowych wymiarach z rozna iloscia walkow).

 

Jezeli chodzi o lozyska kierownicze to mozna zakombinowac i wstawic lozyska stozkowe zamiast oryginalnych. Przy takiej jezdzie jaka opisujesz (salta w powietrzu z koszem) wytrtzymaja o wiele dluzej niz te kulkowe).

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lozyska do kol od lady podchodza- niestety ja zrobilam inaczej- kupilam zwykle po fakcie i te pojda w kat..

 

btw. jak pierwszy raz przod rozmontowalam po kupnie, to jedna tuleja byla w 2 lagach :D - po polowce :wink:

to byl szczyt, procz wysypanych sprezyn. filc m.in jest do wymiany i przepuszcza..

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...