Danski Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) Witam Szanownych Motocyklistów,Na początku chciałem się przywitać. Mam na imię Daniel i chciałem przyłączyć się do Waszego grona.Teraz do rzeczy: mam zamiar kupić Hondę Vigor i traktować ją jako codzienny motocykl miejski. Jednakże chciałbym raz w roku potraktować ją jako kompana do dalekich egzotycznych wyjazdów (Afryka, Azja).W związku z tym potrzebuję kompromisu pomiędzy lekkim, poręcznym motocyklem a pojazdem dającym radę na bezdrożach pozaeuropejskich....no i żeby pozycja za kierownicą umożliwiała kilkusetkilometrowe dzienne przebiegi......i tutaj do Was pytanie: czy jest to dobry wybór, czy może jednak coś innego?...a i jeszcze jedno: czy regulacja zaworów (co 6000km) jest możliwa w trasie? ...bo ze zmianą oleju co 3000km dam radę :notworthy:Pozdrawiam Edytowane 18 Lipca 2007 przez Danski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 (edytowane) :buttrock: :notworthy: .Witamy sie w powitalni!! Hodna Vigor tez mi sie podoba :) I powodzenia w dalekich podrożach :crossy: :banghead: Vigor ma silnik z dominatora posiada 40-45koni----------- to udalo mi sie wyczytac (ciesze sie ze pomoglem:D) Vigor moze nadawac sie w lekki teren sadzac po jego sylwetce :crossy: oczywiscie mowiac lekki teren nie mialm na mylis 0.5m blota itp :biggrin: ale na polnych wydaje mi sie ze bedzie dawac rade:) POZDRO Edytowane 18 Lipca 2007 przez Sidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jac Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 ... W związku z tym potrzebuję kompromisu pomiędzy lekkim, poręcznym motocyklem a pojazdem dającym radę na bezdrożach pozaeuropejskich....no i żeby pozycja za kierownicą umożliwiała kilkusetkilometrowe dzienne przebiegi... Czesc,Moim zdaniem zapomnij o vigorze. Mialem kiedys "selera" i calkie przyjmenie oraz bezproblemowo sie jezdzilo pomimo w sumie o niewielkiej mocy silniczka. Jednakze z takim mikrym baczkiem to zapomnij o jezdzeniu w dalsze trasy. Kup dobrego xt-ka, zmien bak na akcesoryjny acerbisa (nie pamietam, ale zdaje sie ze najwiekszy to cos 22l, mozna wyluskac na ebbayu za niewielka kase), usztywnij zawieszenie z przodu, dorob jakas oslone silnika z dolu i sensowne mocowania do bagazu i jazda w droge. A jak masz wiecej kasy to kup gs650.pzdr i powodzenia :cool: Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.