Skocz do zawartości

CB750 Seven Fifty '94 zmiana napędu


Yolaos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam do wymiany zestaw napędowy.Oryginalnie jest to zestaw z łańcuchem

typu 525(cokolwiek to znaczy). W jednym sklepie poradzono mi przejście

na typ 530, i tu problemik.Chciałem sprawdzić ceny na necie czy za bardzo nie chcą

mnie skroić(trochę tam mogą - w końcu mają na miejscu-ale wolę wiedzieć) i tu

problem bo nie wiem z jakiej maszyny podejdą zamienne zębatki przód i tył?

Jak do tego dojść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje sprawdzic z larsson.pl

http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx?Ca...nd&motId=104415

cala kategoria napedowa do sevenfifty i wybral bym osobiscie te produkty jakbym zamawial z ich strony:

 

2200375 zębatka przednia 1332-15, 15 zębów, rozmiar 525 - UWAGA! PRZEŁOŻENIE STANDARDOWE! 62,50 zl

 

2300648 zębatka tylna 1332-40, 40 zębów, rozmiar 525 - UWAGA! PRZEŁOŻENIE STANDARDOWE! 94,00 zl

 

 

łańcuch DID G&B 525 VM2E/112 X-ringowy złoty 445,00 zl

 

 

a i zostan przy 525, skoro taki dali w fabryce to jest okej i niema potrzeby kupowac 530

Edytowane przez rybson13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Ja się nie upieram żeby wymieniać na 530, ciekaw jestem ile podany zestaw ale w wersji 525

powinien wytrzymać przy emerycko-turystycznym użytkowaniu na dojazdy do pracy.

To moje pierwsze takie poważne moto i nie jestem w stanie nic wymyslić.

 

Aha.Jeszcze jedna rzecz.Rybson piszesz, że jestes posiadaczem więc może wiesz jak naprawiś membrankę

w zaworku podciśnieniowym paliwa? W serwisie jest korpus z membranką za 174 zeta, lub cały za 618 netto ewentualnie czy są jakieś patenty z takimi zaworkami.

Myślę, że nie jest to ani ukł.hamulcowy, ani mechanizm silnika

wię jakiś drobny agrotjuning może przejdzie...chyba że nie

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Sprawdziłem- cena O.K., ale tak z ciekawości zadzwoniłem i pani powiedziała że to jest na specjalne zamówienie i w związku z tym termin realizacji jest określony na jakieś 2-3-4 tygodnie.

Podejrzewam że skubany przez ten nieszczelny kranik ciągnie paliwo do jednego króćca do którego

podpięte jest podciśnienie i pali lekko 9l/100. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol to troche duzo :icon_mrgreen: z tym spalaniem, co do tego to zadajj to pytanie Piotrowi Dudkowi on bedzie wiedzial, ale pewnie doradzi kupno oryginalnych zamiennikow-ja nie mam pociecia wogole gdyz jeszcze nic w swojej sevence nie robilem- i szczerze to od strony technicznej go nie znam, wracajac do napedu moj naped napewno ma juz przejechane 15tys km, poprzedni wlasciciel+ja, a nie wiadomo kto nim wczesniej i ile jezdzil, jest naciagniety w 1/3 czyli teoretycznie to powinien jeszcze z drugie 15tys km wytrzymac, a jest on firmy AFAM

 

 

A co do spalania, piszesz ze jezdzisz emerycko- jesli odpalacz sf trzymasz ja z 4 minuty na ssaniu, ruszasz pozniej przeciskasz sie 10km przez miasto, gasisz idziesz do pracy nastepnie konczysz prace i odwrotna kolejnosc to SF moze palic 9litrow, nastepnie moze masz gazniki rozregulowane?? moze filtr powietrza prosi o wymiane?? pprzyczyn wysokiego spalania moze byc duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...