pit Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 CześćMam dziwny problem... Miesiąc temu wymieniłem opony w mojej f4 na Michelin PR2. Wszystko było OK koła wyważone zero shimme. Ostatnio usłyszałem stukanie w główce ramy po oględzinach okazało się że poluzowały sie śruby dociskające łożysko. Dociągnąłem luzu nie ma kierownica chodzi lekko bez zacięć, ale mam drgania na kierownicy? Moto jeżdżę trzy sezony wcześniej było OK. Teraz pytanie czy koło woła o ponowne wyważenie, czy wibracje mogły spowodować poluzowanie się śrub łożyska główki ramy. Ciężarki są żaden sie nie odkleił. Dodam jeszcze ze felga jest w jednym miejscu minimalnie wgięta??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Witaj.Wszystko co opisałeć może powodować drgania kierownicy.Mogłeś też zbyt mocno zcisnąć łożysko przy dokręcaniu.Sprawdź tez czy lagi są wszędzie dobrze podokręcanie. Tak na logikę - Jesli stało się to zaraz po "manewrach" z łożyskiem to w nim leży przyczyna drgań.Może lekko popuścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.