Skocz do zawartości

YZF600, czyli ThunderCat


Rekomendowane odpowiedzi

Co 5 sekund na dwie sekundy obrotomierz pokazuje 8000rpm. Błąd diagnostyczny - to wiemy. Ale jaki? Bezpieczniki całe, wyłącznik zapłonu działa, silnik pali, chodzi, ale nierówno, zero kultury na wolnych obrotach. Coś z modułem? Cewka? Świece wymieniłem, ale już nie zdążyłem odpalić, bo fajrant był :flesje:.

 

Pomóżcie :icon_biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mie sie wlacza jak wskazowka temp. wejdzie na czerwone pole a wylacza sie po tym jak temp spadnie do mniej niz 100 stopni.

 

W temp otoczenia takiej jak dzis i wczoraj to postoje chwile przed swiatlami to po chwili mam juz czerwone pole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że kto pyta, nie błądzi... Ale kto dał Ci ten motocykl do naprawy, skoro nawet nie wiesz, jaka może być przyczyna nie włączającego się wiatraka lub bierzesz się za regulację gaźników, a nie wiesz jaki ma być poziom paliwa.. No ale nic to, kombinuj..

W moim poprzednim moto wiatrak nie włączał się z powodu uszkodzonego czujnika w chłodnicy.. Jeśli elektryka będzie ok, to czujnik podłącz na krótko i włóż do gorącej wody.. Będziesz miał wtedy jasność.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do układu chłodzenia to spróbuj zmostkować czujnik i zobacz czy się włączy. Na moje to padł czujnik od wentylatora. Ale spradz najpierw ten czujnik poprzez zmostkowanie żeby nie wymieniać niepotrzebie.

 

Co do błędu diagnostycznego nr 8 to z tego co pamiętam jest to czujnik poziomu paliwa. Wyczyść gażniki i sprawdz przewody paliwowe.

Jeśli silnik się dławi i krztusi to znaczy że dostaje za mało paliwa.

Przede wszystkim nie zabieraj się za czyszczenie i regulacje gaźników jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia bo to może się nie fajnie skończyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Panowie - silnik wreszcie chodzi jak silnik. Miał w gaźnikach cegłę zmieloną na pył oraz pozapychane 3 z czterech dysz wolnych obrotów. :D. Gruntowne czyszczenie, regulacja, synchronizacja. Jedyny sposób...

 

A wiatrak... Spalony bezpiecznik, w sumie krótka piłka. Posprawdzałem przewody, przeczyściłem styki. Powinno być gut.

 

Dzięki za sugestie :icon_rolleyes: . Czasem w warsztacie łatwiej o kompa z netem niż serwisówkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...