stormraider Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Witam. Tak wiem,ze byly takie tematy - przejrzalem wszystkie,w ktorych wystepowalo slowo 'mito' i 'planet' takze wiem co jest na forum. Wiem rowniez,ze istnieje forum 125.pl na ktore jednak nie moge wejsc,bo mam bana za nie wiem co - wlasnie probuje to wyjasnic. Wiec przejdzmy do sprawy - bawie sie w poszukiwanie blokad w Planecie z 01r. Motocykl jest z Austrii i w dokumentach jest,ze ma 11kw i 120km/h max. Co ciekawe leci wlasnie kolo 120-130km/h (nie wiem dokladnie,bo wskazowka skacze). Jest mozliwe,ze na module w takim wypadku jest blokada ? Na obroty wkreca sie calkiem dobrze(da sie wyczuc moment otwarcia zaworu,ale czuc jakby nie krecil tyle ile powinien,po tym momencie skoku mocy chwile sie wkreca,a potem zastoj). Albo jakby byl przyblokowany na tlumiku,jednakze odkrecilem dzis dyfuzor,spojrzalem do srodka i nie bylo widac zadnej zwezki. Jest taka opcja,ze glebiej w srodku sa jakies zwezki czy cos ? Obilo mi sie tez o uszy,ze byly blokady na membranach ? Jakies niestandardowe odgiecie czy jak ? Biore tez pod uwage opcje,ze tloczek kleka - kompresje jade sprawdzic w poniedzialek,bo predzej nie dam rady. Pozdrawiam i dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) To zawór musisz wyregulować. Po prawej stronie taka gumowa zawleczka. Zdejmij to, kręć tymi linkami aż ustawią się na równo ze strzałkami na metalowym kółku. Do tego masz pewnie zębatki na przyspieszenie. Normalnie 14/41. Najlepiej wyjmij zawór wyczyść, bo pewnie dużo nagaru i ledwo się rusza. Jak coś to pisz na gadu, w miarę możliwości pomogę. 8702774 Zwężki żadnej nie ma. Blackbox, zawór, zębatki. Tyle było u mnie a mam moto z Niemiec. Edytowane 14 Lipca 2007 przez Cezar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 15 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Kolega wyzej dobrze mi doradzil z tym zaworem - teraz motor stracil na niskich obrotach,ale na wyzszych lepiej idzie. Mimo to moglby ktos wrzucic zdjecia jak ma ustawiony zawor ? Jakis uzytkownik Mito albo Planet'a ? Bylbym wdzieczny,bo ciekaw jestem czy wszedzie jest wlasnie tak ustawione jak ja mam teraz. Pozdrawiam. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Wiem,wiem - post pod postem,ale inaczej nigdy nikt by nie zagladnal tutaj,a licze na w miare szybka odpowiedz :biggrin: Tak wiec do rzeczy : Z racji kiepskiej pogody wzialem sie za dobieranie do gaznika,dostep dupiaty,bo dupiaty ale ostatecznie gaznik zdjety i teraz kilka pytan. Czy membrany powinny byc tak odgiete jak sa ? (Sory za brudne paluchy ;)) http://img453.imageshack.us/img453/4060/dsc00052hx6.jpg Cz y ten plastik czarny jest niezbedny ? Wklada sie go do membran i dziura w nim ma srednice jak w kruccu. http://img453.imageshack.us/img453/6971/dsc00054qr6.jpg Teraz pytanie o dysze czy jak mam takie dysze jak podpisane na rysunku(dysza glowna jest 130 - troszke malo ?) to czy moge wsadzic dysze glowna 140/145 ? I czemu ta jedna ma taka kosmiczna liczbe ? :> http://img443.imageshack.us/img443/7303/dsc00055oi6.jpg Za wszelka pomoc dzieki i jak ktos moze niech w miare szybko odpisuje,bo zaraz ide skladac i tez chce dysze zamawiac jak najpredzej Pozdro :D Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Ta jedna "dysza" o "kosmicznej liczbie" to zaworek iglicowy, który podaje paliwo do komory pływakowej. I musi byc on o odpowiednio dużym przepływie, żeby paliwa nie brakło na max obrotach :D Tak wiec w tej jednej kwestii jest OK. Co do reszty się nie wypowiadam bo nie znam tego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dobra,wlozylem wieksza dysze i oczywiscie bez problemow sie nie obejdzie. Na probe przejechalem sie bez regulacji gaznika zaraz po wlozeniu wiekszej dyszy,efekt ? Na niskich obrotach jest w porzadku,ale jak tak nagle odkrece manetke to zaczyna sie wkrecac i cos przerywa - jak wolniej dodaje gazu to jakos wchodzi na wyzsze obroty. Wrocilem do domu,sprawdzam na luzie jak kreci(dalej z nieprzestawionym gaznikiem) i po prostu w pewnym momencie przerywa (jakby swieca nie gaznik ?). To tak pomyslalem,ze skoro teraz wiecej paliwa dostaje to musialby tez powietrza. Zatem odkrecilem srubke z powietrza najpierw o obrot - bez roznicy, potem o jeszcze jeden i pol i dalej to samo.. Dawno nie bawilem sie w regulacje gaznika i moglby ktos mi jakos pomoc ? Wiem,ze to nie to samo co na miejscu,ale jakies wskazowki jak zmienic mieszanke paliwo-powietrze po zalozeniu wiekszej dyszy. Dzieki z gory i pozdro :icon_question: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dobra,wlozylem wieksza dysze i oczywiscie bez problemow sie nie obejdzie. Na probe przejechalem sie bez regulacji gaznika zaraz po wlozeniu wiekszej dyszy,efekt ? Na niskich obrotach jest w porzadku,ale jak tak nagle odkrece manetke to zaczyna sie wkrecac i cos przerywa - jak wolniej dodaje gazu to jakos wchodzi na wyzsze obroty. Wrocilem do domu,sprawdzam na luzie jak kreci(dalej z nieprzestawionym gaznikiem) i po prostu w pewnym momencie przerywa (jakby swieca nie gaznik ?). To tak pomyslalem,ze skoro teraz wiecej paliwa dostaje to musialby tez powietrza. Zatem odkrecilem srubke z powietrza najpierw o obrot - bez roznicy, potem o jeszcze jeden i pol i dalej to samo.. Dawno nie bawilem sie w regulacje gaznika i moglby ktos mi jakos pomoc ? Wiem,ze to nie to samo co na miejscu,ale jakies wskazowki jak zmienic mieszanke paliwo-powietrze po zalozeniu wiekszej dyszy. Dzieki z gory i pozdro :D http://ataman.junak.net/naprawa/137.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Po meczacych regulacjach i przeczytaniu wielu linijek na temat regulacji i o gazniku ogolnie (dzieki marcpol) stwierdzilem,ze dysza 148 nie nadaje sie do tego gaznika badz tez moje zdolnosci sa na zbyt niskim poziomie,zeby dojsc z tym do ladu i skladu. Takze odradzam takie duze dysze do gaznika dellorto 28mm. Pozdro Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Heh, kolega w KX 500 ma dysze główną 140 a Ty wkładałeś 148 do 125 ccm :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Do nsr jest zalecana 145 jak Ci nie zalezy na spalaniu,a ta dysza jest ponoc wyjeta prosto z gaznika z mito takze roznie bywa :crossy: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 dysza główna zalezy od konstrukcji gaźnika jednak, ja bym polecał coś z rozmiarów 135 do 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.