zajarek Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) WitamKupiłem Yamahę XJ 550. Ponieważ motocykl stał nie używany kilka lat (bodajże od 2002roku), trzeba było go doprowadzić do stanu używalności - wizualnie. Wyczyściłem też układ zasilania paliwem, zmieniłem świece i takie tam pierdoły..:icon_evil:Ogólnie moto odzyskało swój "image" i prezentuje się fantastycznie., lakierek super..:evil:Mam mały problem z odmą - trochę paruje do filtra powietrza. Zanim wymieniłem olej w silniku, wyrzuciło olej do filtra powietrza (ale tylko przy prawie pełnym garowaniu), ale okazało się, że poprzedni właściciel nalał za dużo oleju i był ponad stan. Olej wymieniłem i teraz nalałem ile trzeba, ale boje się, żeby znowu mi nie wyrzuciło oleju do filtra. Nie wiem czy to może być spowodowane tym, że w wężyku odmy nie ma wygaszacza oleju, czy może zapieczony któryś pierścień w silniku, czy może uszczelka pod głowicą uszkodzona. BARDZO PROSZę O PORADę. Jeśli ktoś ma serwisówkę do tego moto, to też proszę. Ja ściągnąłem ale po włosku...:buttrock: Edytowane 12 Lipca 2007 przez zajarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 możesz nalać do każdego cylindra troche nafty - to ruszy pierścionki ale jak teraz nie wywala to powinno być lux :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajarek Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 W razie czego, to ile tej nafty i na jak długo? Acha i czy potem nie będzie problemu z odpaleniem?I mam jeszcze jedno spostrzeżenie, poczytałem na forach i efekt wysokiego poziomu oleju, to może byc to, że paliwo spływa do komory, a ja mam kranik podciśnieniowy. Na razie będę kontrolował i obserwował na bieżąco.możesz nalać do każdego cylindra troche nafty - to ruszy pierścionki ale jak teraz nie wywala to powinno być lux :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Nie probowalem z nafta i nie bardzo widze jak ma ona pracowac w 4 suwie, ale uzywanie oleju syntetycznego w dluzszym czasie uwalnialo pierscienie.Wyrzucanie ileju przez odme jest spowodowane po prostu zuzyciem ukladu tlok / pierscienie / cylinder, niekoniecznie akurat peknieciem pierscienia.Uszczelka pod glowica nie ma z tym nic wspolnego, gdyby padla zmiana glosu silnika jest bardzo charakterystyczna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.