ks-rider Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Siemka ! Jak wyzej. Jako, ze jestem w trakcie szukania nowej szkolki mam sporo wolnego czasu na jazdy probne. Dzisiaj wybor padl na BMW i jej nowyprodukt G 650 Xchallange dane techniczne mnie nie interesowaly, nie podaje ich, kazdy moze ja sobie znalesc. Interesowaly mnie jedynie wrazenia z jazdy, przyspieszenia, zawieszenie, hamowanie ( ABS on Bord ) i co wyszlo zupelnie przypadkowo wybor opon na mokrej nawierzchni. Na drogim zakrecie dodalem gaz i przy wyjsciu zerwalem przyczepnosc tylnej opony. Coz lekko postawilo mniee boczkiem, drift i wyjscie z luku. Opony Metzeler Sahara - chyba nie za dobry wybor. W DR 350 mamContinental TKC 80 zachowuja sie w porownaniu z Sahara jak dzien do nocy. Moze jest to spowodowane wieksza moca i momentem obrotowym. Zawieszenie jak na moja wage ustawione bylo za mieko. mozna jednak wyregolowac, klucz i plaski srobokrecik wystarcza - reszta to sprawa regolacji. ABS funkcjonuje rewelacyjnie. 5 - cio biegowa skrzynia biegow dlugo przelozona przy 60 km/h ( licznikowo ) silnik drga, szarpania motocyklem. W miescie wiec lepiej uzywac jezeli juz to IV biegu. Nietypowe dla BMW kierunkowskazy jak w japoncach. Rewelacyjnie leciutko chodzi zwykle nie hydrauliczne sprzeglo. ( w mojej " K " mam hydrauliczne ale wysilek jest nieproporcjonalnie wiekszy) Co mi sie nie podobalo. Kanapa - jest tak holernie twarda, ze szok na twardszej chyba nawet w wyczynowym KTM ' ie nie siedzialem. Z jazdy wrocilem suchy, ciuchy jednak beda dlugo schly. Mimo tego mialem troche frajdy. http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...570030609230098 http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...570026314262786 Korzystajac z okazji nie omieszkalem spytac jak to jest z nowa wyczynowa 450 - tka. jak do tad nic nie wiadomi ale powiedziano mi, ze inspekcje service'owe beda co 10 000 km ( jak bedzie- sie zobaczy ) crossy.gif Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Te "G" bardziej się nadaje raczej do typowego offroadu, coś jak lc4 więc się nie dziw że siedzenie twarde :icon_question: Gdyby nie promocja w suzuki to bym dzisiaj taką sztuką jeździł, tylko że bez ABS'u :) Sztuka bardzo mi się podoba ma w sobie to "coś" jak xr, drz czy lc4 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Sądzę, że temu BMW bliżej do piachu niż asfaltu, przenoszę więc temat do enduro. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.