Skocz do zawartości

Bandit 600 '98 i gazniki mechaniczne mikuni


Witas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie powiem Ci dlaczego są mniejsze dysze ale wieksze grzanie tych dwóch cylindrow jest najprawdopodobniej spowodowane tymi mniejszymi dyszami i w efekcie zubożoną mieszanka, która jak powszechnie wiadomo powoduję większe grzanie sie cylindra/cylindrów.

 

Pozdro.

 

P.s. W razie czego proszę mnie poprawic :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dokladnie odwrotnie, Suzuki wklada mniejsze dysze do srodkowych gaznikow w zwiazku z ich warunkami pracy ( pracuja w wyzszej temperaturze niz cylindry skrajne ) i wzwiazku z tym przy tych samych dyszach cylindry srodkowe byly by za bogato ustawione.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem dzisiaj jeszcze raz te gazniki, no i znowu okazalo sie, ze wszystkie dysze sa drozne, pompka wtryskujaca dziala.

Poziom paliwa we wszystkich 4 gaznikach jest taki sam, a paliwo jest dostarczane wystarczajaco szybko.

Nie mam pojecia co jeszcze moze byc nie tak z tym gaznikiem, moze poprostu byl jakis maly glupi blad popelniony przy wkladaniu tych gaznikow ostatnio.

Zobaczymy w weekend zamontujemy je ponownie i moze teraz bedzie chodzic. Plus taki ze dokladnie zapoznalem sie z konstrukcja gaznika mechanicznego :icon_mrgreen:

 

Jedyne co mnie jeszcze zastanawia to te dysze. Czy powinienem dac na cylindry zewnetrzne wieksze? Czy zostawic wszystkie takie same?

 

Re dol:

Wlanie w standardowych gaznikach jak juz pisalismy wczesniej na zewnatrz sa wieksze dysze - 100 a w srodkowych cylindrach 98,5

Edytowane przez Witas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie jeszcze zastanawia to te dysze. Czy powinienem dac na cylindry zewnetrzne wieksze? Czy zostawic wszystkie takie same?

 

A nie masz jakiejś fabrycznej instrukcji jak to powinno być w B6? Miałbyś jakiś punkt wyjścia.

 

Jak nie to tak jak napisał Adam M. Niski bieg gaz na opór i gwałtownie gasisz silnik. Stajesz, wykręcasz świece i patrzysz jak wyglada (ale podobno od czasów wprowadzenia benzyny bez ołowiowej dużo trudneij się je "czyta"). Śiweca czarna z "grudami" sadzy - miesznaka za bogata. Świeca wypalona na biało - za uboga. Dobrze jest do kazdej próby uzyc nowych świec (lepiej widać co się dzieje).

 

Ewentualnie wyjedź na kawął prostej drogi (bez fotoradarów :) ) i łycha na 3-4 lub 5-tce (ja zawsze sprawdzałem na 4 - przed ostatni bieg). Jak juz jedziesz z maksymalnie otwarta przepustnicą to przymykasz gaz o 1/8 i obserwujesz co się dzieje. Jak motocykl zwalnia minimalnie to jest prawie OK, jak przyśpiesza to masz za małe dysze główne. Jak motocykl po odwinieciu gazu do końca przerywa, predkosć maksymalna jest niska to dysze są za duże. Jak odiwjasz gaz i się sprżet dławi to iglice do poprawki. Ogólnie będizes zmiał co robić przez kilka przejażdzek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...