Skocz do zawartości

Volvo V70 2,5 D


nowy011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dopiero teraz trafiłem na ten temat, ale do rzeczy.

 

Jestem posiadaczem Volvo 2,5 tdi 146km co prawda nie V 70 ale to te same silniki.

Silnik do 2000 roku był montowany od Audi A6 lub WV Transportera rzędowy 5 cylindrów,

bardzo ekonomiczna jednostka spalanie w cyklu miejskim poniżej 8 l/100km, w trasie zależy od prędkości

od 5-6,5l/100km.

Ceny części silnikowych jak w WV czy Audi wszystko jest dostępne i nie ma z nimi problemu, jeżeli chodzi o inne np. zawieszenie bo to jest ważne przy naszych drogach ceny porównywalne z innymi autami tej klasy np:

drążek kierowniczy 60-100 zł

końcówka drążka 40-60 zł

swożeń wachacza 45-60 zł

tarcze przód 180-250 zł szt.

To już moje kolejne Volvo i mam dobre zdanie na temat tej marki, jedna zasada omijać serwisy tam ceny są kosmiczne.

Odwiedzam serwis w celu wykasowania błędów i diagnostyki komputerowj bo mało jest warsztatów, które mają możliwość zdjagnozowania tych aut. Można dogadać się i w serwisie żeby zbytnio nie bolało, mam na myśli finanse.

Polecam to auto duże wygodne, bezpieczne i ekonomiczne jak na swoje gabaryty i możliwości.

Moje auto to S 80 ale bardzo dużo części jest takich samych więc ceny są podobne.

Ja jestem bardzo zadowolony i przy zmianie samochodu pierwszą marką jaką będę brał pod uwagę będzie Volvo, mam do nich sentyment.

Pozdrawiam

Edytowane przez Piotr27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I co kupiłeś volvo? Pytam bo sam myśle o kupnie volvo tylko ze 850 lub 960. Jesli kupiłes to napisz jak Ci się "sprawuje". Pozdrawiam

 

No narazie nie .. i zapowiada się ,że nabędziemy Japońca..

Po rodzinie, po taniości ... szkoda nie kupić

 

Toyota CarinaE 1,6 benzyna 110 koni 98 rok ...styka kufer też duży ......

ale za jakiś czas .......( rok dwa,) trza będzie się rozglądać za kombiakiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japońce bardzo dobre sprzęty , ale co do tego Volva to 2.5 tdi R5 jest bardzo wytrzymały, mój znajomy ma takie z przebiegiem 550tys , ostatnio wymieniał końcówki wtrysków i przy okazji mierzył Ciśnienie na tłokach i wszystko jest jeszcze w normie, także silniki nie do zajechania, wymiana rozrządu to koszt ok 800-1000zł zależy gdzie. A co do Cariny to też miałem sporo styczności i jest to bardzo dobry samochód, w tym silniku(114KM dokładnie) przebieg 300tys to standard i nadal jeżdzi bez szwanku, no i napewno sporo oszczędniejszy od niemca z takim silnikiem(np: Audi A4 1.6) Udanego zakupu życzę. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Symboliczny można powiedzieć zakup ... ale przynajmniej kieszeń.. nie narazi...no wiadomo co i jak był utrzymywany samochód wcześniej

 

Ważne ,że japoniec i to składany w japoni były te własnie modele z silnikami 1,6

 

bo z silnikami 2,0 były w francji jak dobrze pamietam...

 

Własnie może ktoś wie gdzie skaładali dokłądniej? cariny 1,6 a te 2,0?

tak. dla infoo nie ma to znaczenia ... bo darowanemu koniowi w zeby sie nie zagląda

 

ale teżmiałem przyjemność śmigać Toyota Corolla 1,6 16v w wersjo GTS rocznik 88? czy też 89 mojego szwagra w USA i powiem ,żemiała przelot 265 tysi .,.. MIL... czyli 344 tysie km.. i zapier... jak szalona

orginał japoniec :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...