qba Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 tt to nie xt :banghead: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 qpa wiem ze tt to nie xt bo jezdziłem na tt nie raz -fajne moto ale chce coś bardziej agresywnego -stąd drz chyba będzie dobrym wyborem,chociaz z drugiej strony zastanawiam sie czy taka ttra z rozruszniczkiem nie była by wystarczająca. ttr - lub suzi i nie moge sie zdecydowac!!Kwa jak baba w sklepie ktora widzi kolorowe szmatki sie zastanawiam ale jedno wiem-Napewno ma być lekkie ,mocne trwałe i tannie w eksploatacji,tylko 4 t. Zastanawia mnie jak wypada taka ttr 600 do takiej suzi drz tej słabszej wersji s waga i moc,awaryjność,obsługa itd -NO niezla ksiązka z tego wyszła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 jak masz kase to bierz lc4 400 xr 400 lub drz wszytskie są te 15 - 20 kg lżejsze od ttr-ki Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Patrzac w katalog z 2002 roku to drz s wazy 132 i ma rozrusznik a tt ma 140kg i bez rozrusznika (czyli wersja z bedzie jeszcze ciezsza) - tt ma 43 KM czyli 3KM wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no to 8 kg :) ale zawias w ttr chyba lepszy niż w tej słabszej drz zresztą ttr-e z rozrusznikiem ma inne zawieszenia jeszcze moment dodaj trochę większy Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no to 8 kg :) ale zawias w ttr chyba lepszy niż w tej słabszej drz zresztą ttr-e z rozrusznikiem ma inne zawieszenia jeszcze moment dodaj trochę większy Nie jezdzilem ttr i mam takie pytanie. Ona ma gaznik z pompka przyspieszajaca?? Jak wyglada jej charakterystyka pracy?? Bo DRZ to w przeciwienstwie do mojej DR (stara i wytrzymala konstrukcja) im wyzej tym lepiej ciagnie mimo ze to 4t :icon_biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 KTM-450 Exc Racing... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Wychodzi na to ze jeśli brac suzi drz tto tylko wersje e bo lzejsza i mocniejsza a ma rozrusznik natomiast co do tej wersji- s to chyba ttr lepsza od niej. Co do SIKOR075 exc 450 racing-masakra ,ale powiem ci ze to by chyba było za mocne na amatora takiego jak ja. Jezdze juz lata,ale na xt kach ,tt-kach i ogolnie takie niby mocne motorki ale ciezkie.Dlatego nie chce zrobic od razu skoku na np ktm 520 czy 525 mimo ze sił mi nie brak i waze ponad 90kg ,ale trzeba juz miec umiejetnosci zeby dobrze wykorzystac mozliwosci moto.Dlatego mysle max od drz e albo jakiejs porządnej ttr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.