SeibR Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) Witam, zakupiłem ostatnio przez internet tłok do Hondy NS-1 80 (z hondy mbx), bede robił szlif cylindra jeszcze i przez internet w mailu powiedzieli mi że powinno sie stosowac olej syntetyczny do docierania... a pierwszy raz remont robie a zawsze używałem półsyntetyka Castrol R2, Motul 510, jaki mam teraz użyc na docieranie, prosiłbym o nazwe ? jakiś dobry i tani :P. Zgóry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam :) Edytowane 7 Lipca 2007 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam, zakupiłem ostatnio przez internet tłok do Hondy NS-1 80 (z hondy mbx), bede robił szlif cylindra jeszcze i przez internet w mailu powiedzieli mi że powinno sie stosowac olej syntetyczny do docierania... a pierwszy raz remont robie a zawsze używałem półsyntetyka Castrol R2, Motul 510, jaki mam teraz użyc na docieranie, prosiłbym o nazwe ? jakiś dobry i tani :crossy:. Zgóry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam ;) Użyj wyszukiwarki, np: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...3&hl=docieranie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 nieodpowiedziałeś na moje pytanie... ja się pytam jaki kupic najlepiej olej syntetyczny ? firma jaka i typ ? a ty mi wysłałeś linka który lepszy olej mineral czy syntetyk to neodpowiedz na moje pytanie... pozdro i czekam na dobre odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jak uzywałeś Castrola R 2 to mozesz go uzywać dalej bo to olej syntetyczny. Dobry syntetyk to też Motul 600, a jak chcesz olej ktory ma najlepszy stosunek ceny do jakości to kup Midlanda. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 CASTROL R2 i MOTUL to sa oleje w PEŁNI SYNTETYCZNE, wiec nie wiem o co ci jeszcze chodzi. ja leje midlanda, 8-12zł za 600ml. moto normalnie pracuje juz 5 tysiac na tloku POSITION, zreszta ci mowilem na gg. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 nieodpowiedziałeś na moje pytanie... ja się pytam jaki kupic najlepiej olej syntetyczny ? firma jaka i typ ? a ty mi wysłałeś linka który lepszy olej mineral czy syntetyk to neodpowiedz na moje pytanie... pozdro i czekam na dobre odpowiedzi O docieraniu silnika było już kilkadziesiąt tematów, nie rozumiem dlaczego chcesz docierać na oleju syntetycznym. Na oleju mineralnym dotarłem już wiele silników i nie było problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 O docieraniu silnika było już kilkadziesiąt tematów, nie rozumiem dlaczego chcesz docierać na oleju syntetycznym. Na oleju mineralnym dotarłem już wiele silników i nie było problemów. Pozdrawiam Pewnie chce jezdzic na syntetyku juz odrazu po remoncie, bo wie ze to najlepszy olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ja nawet jak bym docierał to docierał bym na półsyntetyku na któym cały czas jeżdze czyli na motulu scooter expert, olej syntetyczny jest żadki, pół syntetyk trochę gęższy a minerał jest gęsty więc to zależy kto jak chce :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Silniki zawsze dociera sie na olejach mineralnych. Pozniej po okresie docierania wymienia sie na lepszy, np. syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubaziom Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 storm.... nie widze w tym większego sensu....nie jestem jakims ekspertem mechaniki.... ale podczas docierania tarcie jest największe a z tego co sie orientuje olej je zmniejsza... wiec im lepszy olej podczas docierania... tym mniejsze prawdopodobienstwo zatarcia. Jeżeli moje rozumowanie jest błedne, prosze o wyjaśnienie.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codrusldn Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Silniki zawsze dociera sie na olejach mineralnych. Pozniej po okresie docierania wymienia sie na lepszy, np. syntetyk. swieta racja.docieraj na mineralnym. wyplucze ci syf ktory sie wytworzy podczas docierania.zawsze silniki dociera sie na mineralnym, podobnie jest gdy masz juz trupa, silnik z duzym przebiegiem (np w samochodzie) leje sie mineral i czesciej zmienia lub w razie koniecznosci uzupelnia. ktos tam wyzej chyba sie pomylil bo to wlasnie syntetyk jest gesty a mineral zadki.do docierania, do zuzytych mocno silnikow mineral zawsze sie leje.a potem lej polsyntetyk, nie masz bolidu F1 zebys musial syntetyczny olej lac, semi w zupelnosci wystarcza do wiekszosci moto i ich normalnej eksploatacji. storm.... nie widze w tym większego sensu....nie jestem jakims ekspertem mechaniki.... ale podczas docierania tarcie jest największe a z tego co sie orientuje olej je zmniejsza... wiec im lepszy olej podczas docierania... tym mniejsze prawdopodobienstwo zatarcia. Jeżeli moje rozumowanie jest błedne, prosze o wyjaśnienie.:) dobrze rozumujessz tylko podczas docierania co sie niby sciera?? oczywiscie ze metal i olej gesty, syntetyk ktory dobrze "uszczelnia" silnik spowoduje ze caly ten syf bedzie krazyl wkolo. mineral zmniejszy tarcie i wyplucze ten syf. potem zmiana filterka i oleju na lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 (edytowane) Tu macie link do strony o tuningu silników i w ogóle o technice, włączcie TECHNIKA i DOCIERANIE poczytajcie sobie i wszystko będzie jasne. http://www.motor-tech.katowice.pl/ Edytowane 16 Lipca 2007 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.