luki_91 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 witam!!!Zastanawia mnie dziwna sprawa w moim motorku zwiazana z silnikiem.Motorek ma dobre przyspieszenie jak na swoja kategorie ale czasami zdarza sie ze ma duzo duzo lepszego kopa i zastanawiam sie dlaczego raz jest normalnie a raz jeszcze lepiej.Mam nadzieje ze zrozumieliscie mnie i dacie jakas rade:) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 bo czasem jedziesz z wiatrem a czasem pod wiatr.czasem jezdzisz wieczorem gdzie powietrze jest gestsze a czasem w dzien gdzie zatsze.wieczorme 2t zawsze lepiej ida :biggrin: czasami zalejesz na innej stacji czasami na innej.czasami masz wiecej powietrza w kolach czasami mniej :biggrin: a tak na serio to mzoe sie tak dziac silniki 2T maja do tego tendencje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Tak jak napisał Dibo ale to nie wszystko dużo zależy jak odkręcasz manetke w silnikach 2t raczej musi byc to płynne dodanie gazu a nie odkręcenia ma maxa bo w takim przypadku dajesz silnikowi taka ilość paliwa której nie jest w stanie przepalic a co za tym idzie nie przyspiesza tak dobrze... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 ale np raz jechalem do domu zatrzymalem sie na stacji benzynowej sprawdzic ile mam paliwa i ruszylem jak zawsze i dostala takiego "buta" :biggrin: ze az przejechalem wyjazd ze stacji :biggrin: wiec zwolnilem zawrocilem i wjechalem na droge i juz takiego przyspieszenia nie miala.Wiec to nie od pogody itp.Ps.To byla bardzo bardzo duza roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Jak ruszyłeś.... pewnie udało Ci sie idealnie popracowac sprzeglem i ruszyc z wysokich obrtow, a normalnie Ci sie to nie udaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 W ogóle napiszcie, że się chłopakowi przyśniło, że jeździł na jakimś litrowym przecinaku...luki_91, wg mnie masz coś nie tak z tym motorem, bo skoro potrafi wystartować lepiej niż zwykle to znaczy, że zwykle nie ma pełnej mocy. Przykład - w poprzednim sezonie moja CB50J szła na prostej 55, góra 60km/h. W tym sezonie ustawiłem źle zapłon i za ubogą* mieszankę. Nagle 70km/h stało się zupełnie realne, a 60 to przelotowa. Głupia sprawa okazała się przed dwa lata tłumić pełną moc silnika. :buttrock: * - względem poprzednich ustawień, po których zmianie nie dawało się uzyskać więcej niż 50km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.