tamigo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 mam problem ze swoim hornetem 900. dzisiaj bylem w serwisie hondy i dorabialem kluczyk to stacyjki razem z immoblajzerem. kluczyk dorobili dokodowali i spokojnie wrocilem do domu. wieczorem kiedy chcialem go odpalic honda strzeliła focha. silnik normalnie kręci kontrolka od immobilajzera HISS gasnie , od wtrysku tez ale silnik nie chce zapalic. czy ktos wie co to moze byc. ostatnim razem jak probowalem go odpalic zauwazylem ze po wlozeniu kluczyka do stacyjki i przekreceniu w pozycje zaplonu wszystkie kontrolki gasna ale po kilku probach odpalania miga kontrolka od wtrysku"FI" -raz dlugo i 8 razy szybko. czy ktos wie co to moze byc? moze skopali cos podczas dostrajania nowego klluczyka ale wtedy nie zapalila by od razu a tak do wieczora wszystko bylo ok. myslalem ze to moze wina tego ze jezdzilem dlugo na rezerwie ale przywiozlem benzyne w kanistrze dolalem i jest to samo(no chyba ze sie cos zapowietrzylo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 poszukaj w serwisówce oznaczenia kodu, który przesyła ci hondzia za pomocą błysków diody. A może masz po prostu wyłącznik awaryjny (ten czerwony z prawej) na off, bo w mojej cebul jak jest na off to rozrusznik kręci ale silnik nie zapali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 MIL 18 to CMP sensor - czujnik położenia wałka rozrządu ma rozpięty przewód lub skończył żywot. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamigo Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 u mnie jak jest na off to nie kreci. a gdzie znajde owe serwisówki. z tym rozpietym kablem moze byc niestety prawda. bo chcialem dzisiaj poukładac kable pod siedzeniem i wszystkimi poruszalem a takze samym komputerem. prosze o podpowiedz gdzie znajde owy przewód od tego czujnika skad dokad idzie?pozdrawiam i dzieki za szybkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Wtyczka 2Pin blisko świecy 3go cylindra. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamigo Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 dzieki za odpowiedz ale tam raczej nic nie ruszalem , obawiam sie ze mogl sie rozpiąć gdzies dalej. a gdzie owy kabel idzie od tego czujnika?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Poprzez wiązkę do jednostki sterującej.Dla pewności sprawdź dokładnie wszystkie wtyczki na wiązce nawet pod obudową filtra powietrza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamigo Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 ale zeby sie dostac do tego czujnika to musze chyba zdjąć bak, bo chyba nie ma innej drogi zeby sie do niego dobrac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.