loopy1 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Motocykl nie odpala gdy jest zimny badz ciepły, obojetnie czy dzwignia ssania jest w pozycji gornej czy dolnej. Po wykreceniu swiecy i przekopaniu około 10 razy odpala z pierwszego- drugiego kopa jezdzi bezproblemowo i nie gasnie. Dodam, że jak kupiłem kilka dni temu to palił z pierwszego kopa za kazdym razem, niestety po dłzszej jezdzie rozładował sie aku a my osły nie wiedzielismy ze da rady to odpalic bez aku i pchalismy tak ze zalalismy moto w ciorty a pozniej dodatkowo rozgrzebalismy gaznik i nie zapamietałem jak był ustawiony. Pomozecie? Edytowane 5 Lipca 2007 przez loopy1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Zmień świecę, bo może ta przebicia dostaje, naładuj na full aku, niepotrzebnie ruszaliście ten gaźnik bo 28N jest cięzki do ustawienia, wykręć śrubkę składu mieszanki o 3 obroty i z tej wartości zacznij regulację, wolne obroty ustawiasz, wykręcają lub wkręcając redukcję pancerza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Poprawilismy zapłon bo był zbyt wczesny, poustawialismy przerwy na przerywaczu i swiecy, zlikwidowalismy wyciek spod uszczelki komory pływakowej, wymienilismy swiece gaznior ustawilismy "wg. książki". Moto chodzi o wiele lepiej i lepiej sie zbiera. Gdy jest ciepłe to to pali ze strzała. Niestety gdy jest zimne dalej są problemy. Grrr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 silny silnik MZ potrzebuje mocnego aparatu ssania;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 silny silnik MZ potrzebuje mocnego aparatu ssania;] Myslę, że coś w tym jest. Po przkopaniu bez swiecy i ponownym jej wkreceniu zimny silnik pali tak, że byłbym w stanie to nazwać bezproblemowo... Możesz sprecyzować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 prawdź co z dyszami ssania w gaźniku itp;] a jesli nie pomoze to ranne odpalenie MZ odprawiasz taki ceremoniał: na wyłaczonym zapłonie kopiesz lekko 3 razy z właczonym ssaniem nastepnie właczasz zapłon i zapalasz. Powinno być ok;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Kolejne pytanko. Złapałem kapcia, zdjąłem tylne koło i widzę, że gumowy przegub powinien zostać wymieniony jakieś 10 lat temu :\ Macie moze jakieś namiary gdzie to mozna kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skała Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 A ja bym potrzebował namiary na gaźnik 28N do Trophy bo u mnie był już założony Pegaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.