Skocz do zawartości

brak pracy na wolnych obrotach na jednym cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem ze swoją virówką. Na wolnych obrotach nie pracuje na 1 cylindrze i po puszczeniu manetki gazu strasznie wali w wydech na tym cylindrze aż pół metrowy ogień idzie chcialem też zaznaczyć że ma puste wydechy. Czasem pracuje na tym cylindrze i wtedy jest wszystko OK ale zazwyczaj nie.Poza tym raguje żwawo na gaz i ma dobrego kopa pali bardzo lekko rano nawet bez ssania tylko wystarczy lekko gazu dać. Sprawdzalem wszystkie styki, czyściłem cewki ze śniedzi, zmieniałem świece, nawet sprawdzałem ładowanie bo wiem że na słabym prędzie też tak może sie dziać. Wczoraj wyjołem gaźnik i je wyczyściłem ale to nie zmieniło sprawy teraz czekam jak mi poczta przyniesie zamuwione na allegro wkumometry by gaźniki zsynchronizować ale nie wiem czy to co da. To jest mój pierwszy tego typu motocykl wcześniej miałem Junaki. Może ktoś mi coś podpowie bo w mojej okolicy nie ma nikogo kto ma jakieś większe pojęcie o motocyklach.A jeszcze jedno świeca na tym garze jest czarna wygląda na to że się zalewa. Pomoże ktoś???!!!

 

Nikt mi nic nie podpowie??? :icon_twisted:

Chciałem jeszcze dodać że gdy wyjołem gaźniki to na tym co nie pracuje bardzo mokry był korektor ssący aż płyneło z niego paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wyrobiony albo podwieszony zaworek iglicowy w tym gazniku na niepracujacym cylindrze i na wolnych zalewa go benzyna, a na wyzszych zaczyna pracowac.

Wyjmij go jeszcze raz i wyjmij iglice zaworka z komory plywakowej gaznika i obejrzyj pod szklem powiekszajacym - jak ma wybite kolko na styku iglicy z gniazdem to jest do wymiany.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź dziś jak bede miał chwilke czasu wyjme go jeszcze raz i sprawdze to.

A czy może to być też wina iskry?

Może coś z prądem nie tak albo cewka siada ? Iskra na wolnych obrotach jest. Sam już nie wiem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak mówiłeś Adamie i faktycznie zaworek puszczał bo jak dmuchałem powietrze to mimo że pływak powinien zamknąc przelot ono szło. Zaworek był ok wyjołem go i wyczyściłem ale tego pierścienia nie miał. Obruciłem go o 180 stopni i już nie puszcza. Na wolnych obrotach chodzi OK tylko jeszcze czasem strzela jak manetke puszczę ale to pewnie z braku synchronizacji bo po dwuch wyjęciach gaźników napweno się rozsynchronizowły. Nie robiłem nim jeszcze przejażdzki po tym zabiegu bo wczoraj było już troch puźno a moi sąsiedzi niezbyt są zadowoleni jak im po nocach śmigam koło okien na tych pustych wydechach. Teraz siedze w pracy i czekam na listonosza który ma mi przynieść zamówione wakumometry. Puki co dziękuje za pomoc. Fajna sprawa ta strona. Pozdrowinka dla Pana i Administratorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przewiozłem się motorkiem i okazało się że po rozgrzaniu czasem przestaje pracować na wolnych obrotach ale na drugim cylindrze i jak odpuszczam gaz wali w wydech ale tylko na tym drugim garze co wcześniej był w porządku.A gdy zacznie pracować na wszystkich strasznie nierówno chodzi. W związku z tym mam pytanie czy jest to wina złej synchronizacji gaźników czy też zaworek zacina się w drugim gaźniku co jest moim zdaniem mało prawdopodobna zbieżność zdarzeń. Boje się że to może być coś z elektroniką bo wiem jakie są drogie cewki czy też moduły. Gdy nie chodzi na tym cylindrze i zdyjmę fajke to iskra jest bo mnie lekko kopie.Chciałem jeszcze nadmienić że po przejechaniu kilkunastu kilometrów mam lekko okopcony na czarno benben tylnego koła(tak już było jak jeszcze pracował dobrze). Ktoś mi powiedział że to zabogata mieszanka paliwa co do oleju to nie zauważyłem by cokolwiek brał zawsze jest stan i nie widać by kopcił ani na niebiesko ani na czarno. Myślałem że wczoraj listonosz przyniesie mi te wakumometry ale go nie było muszę czekać z tą synchronizowaniem do poniedziałku.

Licze na Twoją pomysłowość ADAMIE z zaoceanu!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie rozbierales nigdy gaznika z tego dobrze dzialajacego cylindra, to moze warto go rozebrac i oczyscic, sprawdzic poziom paliwa i moze rowniez przelozyc iglice zaworka. W koncu oba gazniki sa w tym samym wieku i tak samo pracowaly - jakies zuzycie musialo wystapic.

PRZED synchro oba gazniki powinny byc na pewno czyste i dobrze ustawione, tak ze raczej bym to zrobil na twoim miejscu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...