pawlona Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) jaki jest najmniejszy wymiar do szlifu na panewce korbowodowej wału. nominał ma 36mm. a może ktoś ma silnik? silnik zxt1 Edytowane 2 Lipca 2007 przez pawlona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 witam!nie opłaca się robić szlifu bo to i tak nic nie da!Lepiej kupić uzywany silnik i problem z głowy.A nowy korbowód kosztuje bardzo , ale to bardzo dużo.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlona Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 witam!nie opłaca się robić szlifu bo to i tak nic nie da!Lepiej kupić uzywany silnik i problem z głowy.A nowy korbowód kosztuje bardzo , ale to bardzo dużo.pozdrawiamCZE . pwenie i masz rscje że nic z tego nie będzie, słyszę to niestety od kolejnej osoby. zaś w celu info to korbowód kupiłem w stanie nienaruszonym za 100 pln. dzięki , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 CZE . pwenie i masz rscje że nic z tego nie będzie, słyszę to niestety od kolejnej osoby. zaś w celu info to korbowód kupiłem w stanie nienaruszonym za 100 pln. dzięki , pozdrawiam podaj @ to przesłe ci serwisówkę (część) z wymiarami!!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Ja wał od Zygzaka dałem do firmy zajmującej się szlifowaniem, azotowaniem i dorabianiem panewek i prostowaniem wału (tak tak, przy zacieraniu panewki wytwarzają się duże ilości ciepła, które mogą (choć nie muszą) powodować wyginanie się wału.Samo szlifowanie nic nie da. Musi być azotowanie. Ciężko mi powiedzieć jak sprawa wygląda z trwałością. Mogę ci powiedzieć tylko, że przejechałem dopiero 2 tys kilometrów, i wszystko jest ok. Zaletą tego rozwiązania jest to, że wiesz że wał jest ok. Jak kupisz używany, to nie wiesz na co trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlona Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 podaj @ to przesłe ci serwisówkę (część) z wymiarami!!pozdrawiamcześć .sorki że tak póżno odpisuje ale gdybyś miał jakieś servisówki to proszę. dostałem jyż trochę servisówek od Adama osy, przydały się ale ich nigdy nie zadużo. już zasięgnąłem info u szlifierzy i wał jest do złomu bo brakuje 1.5 mm. ktoś już robił szlif i taki motor mi sprzedał. dzięki. pozdrawiam[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.