batko lenin Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Olej 1,7 l bez wymiany filtra, 2,1 l z wymianą.Mam serwisówkę, niestety w wersji english :blush: PDF. podaj kolego namiar, to wyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 To poproszę o tą serwisówke [email protected]. No szukałem sporo tego jest i możliwe że kiepsko szukam ale nie znalazłem nic konkretnego. Co do wydechu znalazłem jak to zrobić ale nadal nie wiem czy to szkodzi czy nie bo znalazłem takie i takie opinie dlatego chciałem zapytać posiadaczy który zrobili taki zabieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 pruj wydech bez stresu trzeci sezon latam z powierconym i nic sie nie dzieje :) :) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zastanawiam się tylko czy wystarczy walnąć parę otworów dodatkowych czy wywalić tą pierwszą przegrodę z tym tłumiczkiem? jak to masz u Siebie zrobione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Parę otworów to nie to... ;) Będziesz potrzebował otwornicy do metalu . Ja wierciłem koroną firmy BOSCH (biała) 51 albo 54 mm (nie pamiętam) :blush: i zwykłą niedużą wiertarką. Z efektu jestem zadowolony. Przed zabiegiem brzmiał jak odkurzacz, a teraz... to trzeba usłyszeć :) . Jedyną reakcją silnika było to, że podskoczyły mi deczko jałowe obroty, ale masz wkręt regulacji pod siedzeniem koło korytka na narzędzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Mam kolejne pytanko odnośnie opon które muszę zmienić chciałe się dowiedzieć czy opony są dętkowe czy też nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Są bezdętkowe,chyba,że masz koła szprychowe.Ale oryginał był bezdętkowy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Dzięki wielkie za serwisówkę jak będę miał chwilkę to się w nią zagłębię :). Wyprułem wczoraj wydech ale rozwiercając 3 nity i wyciągając tą puszkę ze środka i jestem zaskoczony jakim prostym zabiegiem można poprawić dzwięk :). Na prawdę jest pięknie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalvz800 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Witam wszystkich.Od paru dni jestem posiadaczem vz 800 lecz poza powrotem do domu po zakupie to przejechałem jakieś 10 km kiedy do zauważyłem pierwsze usterki wiec może ktoś mi pomoże. Pierwsza usterka dotyczy sprzęgła i ślizgania to już wiem że należy wymienić sprężyny mam tylko wątpliwości czy nie z tarczami bo sprzęgło pomimo regulacji bierze na samym końcu, co radzicie? Kolejna usterka to przy dodawaniu gazu jest przeskok i ściąganie więc wnioskuje że to luz na tylnym wahaczu ? Ostatnią rzeczą na którą spędziłem cztery godziny to brzęczenie z prawego kolektora wydechowego, sądząc że to osłonki chyba z cztery razy je demontowałem a usterka występuje jak się silnik zagrzeje. Sądzę że poprzedni właściciel nie dał sobie z tym rady i pozbył się motoru z usterkami. Proszę o jakieś podpowiedzi co do naprawy, oraz jeśli ktoś ma jakieś instrukcje lub serwisówki po polsku o przesłanie na [email protected]Zapomniałem że jest to Marauder 1997 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Witam mam kolejne pytanko odnośnie lusterek i lampy przedniej. zauważyłem że lampa drga podczas jazdy nawet na niewielkich nieruwnościach i lusterka również drgają ale po przekroczeniue 80km nic w nich nie widać wszystko się rozmazuje macie na to jakieś sposoby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Mam to samo mimo że wszystko jest na zicher poskręcane. Widocznie ten typ tak ma :rolleyes: Ale sprawdz mocowania, może coś get loose :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01luki01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam, chciałem zapytać o tłumiki z tej aukcji http://allegro.pl/tlumik-wydech-glosny-yamaha-honda-chopper-dragstar-i5294597077.html czy ktoś z was je posiada? Cena jest bardzo przystępna czy warto je kupić i czy pasują bez żadnych przeróbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoshy Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witam, jestem tu nowy, dlatego chciałem powiedzieć wszystkim powitalne hej! ;) Mam mały problem z moją maruddą, mianowicie na 4 biegu na niskich obrotach nagle traci całkowicie moc, spalanie jest zupełnie inne, dopala w wydechach itp. Sprawa jest o tyle dziwna że dzieje się to głównie na 4 biegu i jest to dość losowe, potrafi załapać ładnie na niskich obrotach a po chwili, nawet bez dodawania gazu, znowu zaczyna pierdzieć i nie idzie do przodu. Jak zmienię bieg to wszystko wraca do normy. Podsumowując:Przy zmianie biegu w górę z 3 na 4 na niskich obrotach nie ma zupełnie mocy i pierdzi, chociaż czasem na początku tego nie ma, to po chwili i tak tak się dzieje, gdy zmienię bieg z 3 na 4 na wysokich obrotach, to wszystko jest ok, ale w przypadku gdy obroty spadną (marauder nie ma obrotomierza więc nie jestem w stanie powiedzieć do jakich, dzieje się tak przy około 60km/h, aczkolwiek z przodu mam zębatkę 16, więc trzeba wziąć trochę poprawki) sytuacja się powtarza, zupełny brak mocy i pierdzenie, jakby zupełnie inaczej palił. Gwałtowne odjęcie albo dodanie gazu czasem pomaga.Powiem tylko ze na 5 biegu mogę zejść nawet poniżej 60km/h a i tak bez problemu idzie. Wszystko to jest bardzo dziwne, boję się, że będę musiał wymieniać skrzynię biegów...Może macie jakieś inne pomysły, co mogłoby to powodować, albo ktoś miał podobny przypadek? Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo to mój pierwszy motocykl.Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Stawiałbym raczej na problem z paliwem lub zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) zacznij od wyminay świec najpierw,potem moze sprawdz i zsynchronizuj gazniki,raczej nic mechanicznego to nie jest cos z paliwem lub zapłonem jak pisał kolega powyzej,moze masz jakiegos ogarnietego mechanika motocyklowego w poblizu to podjedz i tyle jak sam nie dasz rady,aha sprawdz jeszcze filtry powietrza moze sa do kitu juz i wymienic by trzeba było Edytowane 17 Czerwca 2015 przez farmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.