harbuz Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Może ktoś mi podpowiedzieć jak zdjąć bak w Marudzie?Dzisiaj odpaliłem i pracuje tylko jeden cylinder, myślę że to świeca i chciałem do niej dortrzeć, jednaknie potrafię zdjąć zbiornika paliwa.Śruby pod siedzeniem odkręciłem i bak delikatnie zsuwa się w dół, ale dalej nie idzie.Proszę o pomoc.ArcziNie zsuwamy w dół, tylko do góry( w stronę kierownicy). Majstry , czy ktos może próbował zdobyć / wykombinowac dekielek na puszke narzedziową w Marudzie ?mówie o tym : w ASO ten kawałek blaszki kosztuje 150 plnMoże i śmiesznie, ale ja miałem zrobiony dekielek z puszki po kawie nesca. Kupiłem z takim i długo nie domyśliłem się, że to jakiś kicz. Oczywiście pomalowane na srebrny kolor. Z takim też sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur02 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam, jestem tu nowy.Podrzucam mój pomysł na umiejscowienie gniazda zapalniczki w naszych marudach.Może się komuś przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamownia65 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Koledzy moze ktos ma rysunki techniczne przekroju tlumika Marudy 2001-cygara.Chce je troche przerobic bede bardzo zobowiazany,na adres [email protected] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 a co konkretnie chcesz zrobić?jak wypruc wydech to instrukcje sie gdzies po forum walała :dry: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) a co konkretnie chcesz zrobić?jak wypruc wydech to instrukcje sie gdzies po forum walała :dry: ;) A konkretnie nawet w tym temacie jest dokładny opis jak wypruć tłumiki w Marudzie po lifcie. Edytowane 15 Lutego 2014 przez Ptaku Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyndol93 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Witam, jestem nowy na forum :-)Co do wydechów, wydaje mu się że lepszym wyjściem byłoby założenie nieseryjnych wydechów ( ja mam highway Hawk ) niż wypruwanie tych oryginalnych chociażby ze względu na to, że gdy będą problemy z podbiciem przeglądu ( mam tu na myśli za dużo dB ) będzie można tymczasowo zmienić wydech. Wyprutych wydechów już tak łatwo się nie wytłumi. Tak myślę ale to tylko moje zdanie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 z wyciszeniem nie ma problemu tu masz film instruktarzowy co i jak :biggrin: :biggrin: : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyndol93 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Mam pytanko odnośnie śruby do spuszczania oleju (być może była już wcześniej o tym mowa ale szczerze mówiąc nie chce mi się przeszukiwać 130 stron), mianowicie chodzi mi o to czy w marauderze seryjnie jest montowana śruba magnetyczna wyłapująca opiłki, u mnie jest zwykła i tak się zastanawiam czy było tak od nowości czy poprzedni właściciel coś przy niej majstrował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1421289 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam. Chciałbym oddać do chromowania wydechy dokładniej kolana przegrzane przy silniku .Czy jest jakiś kłopot z tym jeśli były już chromowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Nie ma z tym kłopotu,stary chrom usuwają na podobnej zasadzie jak nakładają nowy tylko proces jest odwrotny.Może być tylko problem ze znalezieniem firmy bo nie wszyscy chcą chromować wydechy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1421289 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) Nie ma z tym kłopotu,stary chrom usuwają na podobnej zasadzie jak nakładają nowy tylko proces jest odwrotny.Może być tylko problem ze znalezieniem firmy bo nie wszyscy chcą chromować wydechy.Dzięki, cenna rada pozdro. Edytowane 21 Lutego 2014 przez darek1421289 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyndol93 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Witam, mam problem ze sprzęgłem. wymieniłem ostatnio olej z shella 10W40 syntetyk na motul 5100 10W40 MA2 półsyntetyk ( z tego co się orientuję to przy większych przebiegach zalecane jest przejście na półsyntetyk) od tego czasu przy wyższych obrotach strasznie ślizga mi sprzęgło. luz na klamce mam ustawiony zgodnie z instrukcją serwisową tj. 10-15 mm, zauważyłem jeszcze że po zmianie oleju jakby szybciej grzeje mi się silnik, nie wiem czy jest to bardzo niekorzystne czy nie ( na forach czytałem że inni też mają taką sytuację).Zużywanie sprzęgła rzecz normalna i zrozumiałbym to gdyby po zmianie oleju nie było aż takiej diametralnej różnicy w pracy sprzęgła.Olej kupiłem u pewnego sprzedawcy więc podróba motula raczej nie wchodzi w grę. EDIT: na innym forum znalazłem też taki przypadek, facet pisał że też mu tak ślizgało ale po pewnym czasie samo od siebie przestało. Znalazłem również informację, że przy zalaniu świeżego oleju sprzęgło może przez chwilę głupieć bo nowy olej ma większą lepkość i nie spływa tak szybko jak stary z tarcz sprzęgłowych - co prowadzi do ślizgania. Jeśli ktoś miał podobny problem lub wiedział jak go rozwiązać to proszę napisać, lub odnieść się do tego co ja napisałem. Pozdrawiam. Edytowane 3 Marca 2014 przez Dyndol93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 koledzy zmieniał ktos sam linke ssania w marudzie?szlag mnie juz trafia ze starą jak musze trzymac za sie silnik rozgrzeje jest juz tak wyrobiona ze zadne dokrecanie nie pomaga. coś pozniej ustawic trzeba czy wystarczy zmienic linke i to wszystko?no i jak sie do tego zabrać zeby nic nie spierdzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur02 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 też miałem problem z linką ssania więc zrobiłem taką prowizorkę półki co działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmi Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 no tak ten patent stosuje juz od dawna i zaczęło mni eto wqurwiać i zakupiłem nową linke i teraz szykuje się do wymiany w serwisie za takie cos krzyczą 100 zeta :banghead: ,jak za linke nowa tyle dałem więc mysle jakby samemu zmienić :excl: :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.