Paweł vz800 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 No właśnie więc nie rozumiem jak komuś może ten motocykl pali 4,2 litra naprawde spotkałem sie juz nie raz z takimi opiniami. Przecież to jest 800cc pojemności, w dodatku "V". Więc nie rozumiem jak trzeba jeździc zeby tak palił:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Więc nie rozumiem jak trzeba jeździc zeby tak palił :) Najniższe spalanie, jakie udało mi się uzyskać (na trasie) w zeszłym sezonie to coś ok. 4,5 - 4,7 litra /100 km. Ale jazda naprawdę delikatna, cały czas na najwyższym biegu za samochodem osobowym znajomych, bez zbędnego wyprzedzania i redukcji biegów (wyprzedzałem w większości wypadków z najazdu). Kiedyś przeliczałem spalanie po każdym tankowaniu, teraz przyjąłem zasadę, że max. zasięgi na pełnym baku, bez konieczności przełączania się na rezerwę są następujące:- w cyklu miejskim 140 km- w cyklu po za miastem 180 kmi to się sprawdza, a na spalanie przestałem już patrzeć i cieszę się samą jazdą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł vz800 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 No to troche się uspokoiłem:) Bo naczytalem sie o tym spalaniu dość sporo i nie dawało mi to spokoju:) A przy dzisiejszych cenach paliwa jest to dosc istotny temat:) Dzięki, i szerokośći:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek.pl Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam umnie spalanie oscyluje na poziomie 5,3/6,6 wszystko zależy og temperamentu kierowcy .Niektórz mówią tak na poziom spalania "mój pali tyle ile mu zatankuje " a cała sprawa to kwestia tego jak wysoko wkręcasz swój silnik (chodzi o obroty )ja swoje najlepsze wyniki spalania uzyskuję jadąc spokojnie delikatnie operując gazem i jak najwięcej na 5 piegu wyprzedzanie z nabiegu bez redukcji i prędkość przelotowa w okolicach 80-100 .Dużym ułatwieniem do kontroli prędkości obrotowej jest obrotomierz kturego Maruder nie ma trzeba zatem tego sie nauczyć i reagować na zmianę na wyższy bieg polegając na własnym słuchu ;) :crossy: .Niemały wpływ na spalanie mają też dodatki jakie montujemy do naszych maszyn mówię tu o sakwach bocznych i centralnej oraz szyba .Pozdrawiam i LEWA W GÓRĘ waldek.pl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Niemały wpływ na spalanie mają też dodatki jakie montujemy do naszych maszyn mówię tu o sakwach bocznych i centralnej oraz szyba Nawet się nad tym nie zastanawiałem, ale faktycznie, od kiedy zamontowałem gmole, sakwy i zdemontowałem szybę, spalanie wzrosło i nie mogłem uzyskać juz takich wyników jak wcześniej. Przyczyny doszukiwałem się w spadku "jakości" paliwa, ale bardziej prawdopodobne są czynniki, o których wspomina Waldek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 No i podstawowo rzecz czyli kierowca osoba wysza daje znaczaco wiekszy opor powietrza do tego sakwy i wszytskie graty w niej gmole to znaczaco podnosi ciezar calej maszyny a efekt widac w baku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knedlomaniak Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam,oglądałem ostatnio VZ 800 i moje pytanie brzmi. Czy wyciek oleju gdzieś z okolic pompy oleju,korka spustowego to duży problem ?. Czy silnik na wolnych obrotach powinien lekko hałasować (metaliczny dźwięk jak by zawory) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł vz800 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 (edytowane) U mnie też troszke silnik hałasuje, szczególnie jak jest dosc mocno rozgrzany. No a ten wyciek no to problem duzy czy nie duży, ale należało by wyciek usunąć, dla pewności sprawdź czy to czasem smar z łańcucha nie zarzuca. :)Chyba ze to ewidentnie olej. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Paweł vz800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knedlomaniak Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Łańcuch był suchy bo motor stoi sprowadzony,wiec raczej te pocenie nie jest od smaru,jakiś to wyciek duży nie jest po prostu poci się gdzieś w okolicy pompy oleju albo gdzieś w okolicy korka spustowego. :) Silnik chodził cicho jak był zimny dopiero jak go rozgrzałem porządnie zaczął tak lekko hałasować,nie jest to jakiś głośny dzwięk ale jednak,może to przez to ze te seryjne wydechy są strasznie ciche,i słychać dobrze prace silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 co do spalania...to jak jeszcze miałem VZ-ta :-)z szyba... sakwami... i kufrem... i w 90% czasu jazda w 2 osoby...spalania były takie...http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/22327średnia z okresu gdy zapisywałem tankowania... 5,09ponad 6 udało mi się wyjść 1 raz... - robienie zdjęć grupie... i przemykanie co chwilę na 2-pasie do przodu i do tyłu... Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł vz800 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Łańcuch był suchy bo motor stoi sprowadzony,wiec raczej te pocenie nie jest od smaru,jakiś to wyciek duży nie jest po prostu poci się gdzieś w okolicy pompy oleju albo gdzieś w okolicy korka spustowego. :) Silnik chodził cicho jak był zimny dopiero jak go rozgrzałem porządnie zaczął tak lekko hałasować,nie jest to jakiś głośny dzwięk ale jednak,może to przez to ze te seryjne wydechy są strasznie ciche,i słychać dobrze prace silnika.Masz racje, dzwięk tłumników potrafi fajnie zagłuszyc prace silnika. Sam tego doświadczylem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary_wilczur Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 co do spalania, to faktycznie elementy dodatkowae napewno podniosą spalanie, oprócz tego technika jazdy tutaj jest dużym asprektem, jeden przy tych samych predkościach spali litr mniej drugi wiecej. tak juz jest czy to w samochodach czy motocyklach- nawyki hamowania, przyspieszania, itp. do tego rozne takie róznorakie, jak wyprute wydechy, rodzaj paliwa, pogoda, teren - równiny spali mniej niż u mieszkanca gór. co do wycieku to mam podobny, również kapie mi z nakretki spustu oleju, próbowałem jakoś zlokalizować wyciek ale bez skutku. moze sama nakretką puszcza, dobrze by dać pod nią jakąś sensową uszczelke. narazie ja dolewam oleju co jakis czas i już, a pod moto jak stoi karton albo miska na te kilka kropel ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertso444 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 witam kolegów jak zauwarzyliście dołorzyłem do swojego garażu VTX-A jak by ktoś chciał zamienić sprzęt na większy od vz-ta to jak usłyszy że spalanie to 6-litrów to z takim gościem lepiej niech transakcji nie dobija (TO JEST NIE PRAWDA) nawet jazda z drugą połową niema mowy, na taką moc musi swoje wypić.Jeżeli ktoś decyduje się na zakup mocniejszego motocykla, to nie może patrzeć na zurzycie paliwa. w sumie simson terz 2.5 litra spalił ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANTRY Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Dokładnie tak jak jeździłem przed kasacją to ostre ruszanie z pod świateł , kawałek trasy i 6L wychodzi ale co to jest przy tak tanim paliwie :) W trasie przy 90-100 km 5,5 i nic za darmo tym bardziej jak wydechy pustawe to i więcej pije hee... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeż Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 WitamSkąd pochodzi ta czesc podtrzymujaca blotnik?Ma ktos jakis pomysl, albo co by spelnialo funkcje taka sama?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.