Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To poproszę o tą serwisówke [email protected]. No szukałem sporo tego jest i możliwe że kiepsko szukam ale nie znalazłem nic konkretnego. Co do wydechu znalazłem jak to zrobić ale nadal nie wiem czy to szkodzi czy nie bo znalazłem takie i takie opinie dlatego chciałem zapytać posiadaczy który zrobili taki zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę otworów to nie to... ;) Będziesz potrzebował otwornicy do metalu . Ja wierciłem koroną firmy BOSCH (biała) 51 albo 54 mm (nie pamiętam) :blush: i zwykłą niedużą wiertarką. Z efektu jestem zadowolony. Przed zabiegiem brzmiał jak odkurzacz, a teraz... to trzeba usłyszeć :) . Jedyną reakcją silnika było to, że podskoczyły mi deczko jałowe obroty, ale masz wkręt regulacji pod siedzeniem koło korytka na narzędzia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są bezdętkowe,chyba,że masz koła szprychowe.Ale oryginał był bezdętkowy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za serwisówkę jak będę miał chwilkę to się w nią zagłębię :). Wyprułem wczoraj wydech ale rozwiercając 3 nity i wyciągając tą puszkę ze środka i jestem zaskoczony jakim prostym zabiegiem można poprawić dzwięk :). Na prawdę jest pięknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Od paru dni jestem posiadaczem vz 800 lecz poza powrotem do domu po zakupie to przejechałem jakieś 10 km kiedy do zauważyłem pierwsze usterki wiec może ktoś mi pomoże. Pierwsza usterka dotyczy sprzęgła i ślizgania to już wiem że należy wymienić sprężyny mam tylko wątpliwości czy nie z tarczami bo sprzęgło pomimo regulacji bierze na samym końcu, co radzicie? Kolejna usterka to przy dodawaniu gazu jest przeskok i ściąganie więc wnioskuje że to luz na tylnym wahaczu ? Ostatnią rzeczą na którą spędziłem cztery godziny to brzęczenie z prawego kolektora wydechowego, sądząc że to osłonki chyba z cztery razy je demontowałem a usterka występuje jak się silnik zagrzeje. Sądzę że poprzedni właściciel nie dał sobie z tym rady i pozbył się motoru z usterkami. Proszę o jakieś podpowiedzi co do naprawy, oraz jeśli ktoś ma jakieś instrukcje lub serwisówki po polsku o przesłanie na [email protected]



Zapomniałem że jest to Marauder 1997 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kolejne pytanko odnośnie lusterek i lampy przedniej. zauważyłem że lampa drga podczas jazdy nawet na niewielkich nieruwnościach i lusterka również drgają ale po przekroczeniue 80km nic w nich nie widać wszystko się rozmazuje macie na to jakieś sposoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, chciałem zapytać o tłumiki z tej aukcji http://allegro.pl/tlumik-wydech-glosny-yamaha-honda-chopper-dragstar-i5294597077.html

czy ktoś z was je posiada? Cena jest bardzo przystępna czy warto je kupić i czy pasują bez żadnych przeróbek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy, dlatego chciałem powiedzieć wszystkim powitalne hej! ;)

 

Mam mały problem z moją maruddą, mianowicie na 4 biegu na niskich obrotach nagle traci całkowicie moc, spalanie jest zupełnie inne, dopala w wydechach itp. Sprawa jest o tyle dziwna że dzieje się to głównie na 4 biegu i jest to dość losowe, potrafi załapać ładnie na niskich obrotach a po chwili, nawet bez dodawania gazu, znowu zaczyna pierdzieć i nie idzie do przodu. Jak zmienię bieg to wszystko wraca do normy. Podsumowując:

Przy zmianie biegu w górę z 3 na 4 na niskich obrotach nie ma zupełnie mocy i pierdzi, chociaż czasem na początku tego nie ma, to po chwili i tak tak się dzieje, gdy zmienię bieg z 3 na 4 na wysokich obrotach, to wszystko jest ok, ale w przypadku gdy obroty spadną (marauder nie ma obrotomierza więc nie jestem w stanie powiedzieć do jakich, dzieje się tak przy około 60km/h, aczkolwiek z przodu mam zębatkę 16, więc trzeba wziąć trochę poprawki) sytuacja się powtarza, zupełny brak mocy i pierdzenie, jakby zupełnie inaczej palił. Gwałtowne odjęcie albo dodanie gazu czasem pomaga.

Powiem tylko ze na 5 biegu mogę zejść nawet poniżej 60km/h a i tak bez problemu idzie.

 

Wszystko to jest bardzo dziwne, boję się, że będę musiał wymieniać skrzynię biegów...

Może macie jakieś inne pomysły, co mogłoby to powodować, albo ktoś miał podobny przypadek?

 

Będę wdzięczny za każdą pomoc, bo to mój pierwszy motocykl.

Z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od wyminay świec najpierw,potem moze sprawdz i zsynchronizuj gazniki,raczej nic mechanicznego to nie jest cos z paliwem lub zapłonem jak pisał kolega powyzej,moze masz jakiegos ogarnietego mechanika motocyklowego w poblizu to podjedz i tyle jak sam nie dasz rady,aha sprawdz jeszcze filtry powietrza moze sa do kitu juz i wymienic by trzeba było

Edytowane przez farmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...