Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem ciekaw... swojego czasu zdaje sie kolega rymek... napisał posta w sprawie opony, poradzilem mu wtedy tą używaną a posty znikły, nie wiem czy je ktos skasował czy co. ale slad po tym zaginął. Tak sie zastanawiam czy kupiłeś tą opone i jak ona wyglada jesli tak, bo znikła z allegro. pozdrawiam :crossy:

 

zdaje sie ze moderator przeniosl posty do innego tematu w innym dziale :) ja dostalem PM'a ale Ty chyba nie :)

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1496265

 

tak kupilem ta oponke, ale nie mialem kompletnie czasu zeby ja zalozyc, w piatek walczylem z wydechami, w sobote zakonczenie sezonu w Mnikowie, niedziela pod znakiem projektu a dzisiaj zaliczenie na uczelni. Moze jutro sie uda :)

 

a opona spoko, tak okolo 4mm bieznika zostalo na srodku. Oponka z 2006 bodajze takze jest niezle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie ze moderator przeniosl posty do innego tematu w innym dziale :) ja dostalem PM'a ale Ty chyba nie :)

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1496265

 

tak kupilem ta oponke, ale nie mialem kompletnie czasu zeby ja zalozyc, w piatek walczylem z wydechami, w sobote zakonczenie sezonu w Mnikowie, niedziela pod znakiem projektu a dzisiaj zaliczenie na uczelni. Moze jutro sie uda :)

 

a opona spoko, tak okolo 4mm bieznika zostalo na srodku. Oponka z 2006 bodajze takze jest niezle.

no to ciesze sie:) bo wiesz to jakby z mojego polecenia i infomacji;) pozatym bylem ciekaw jak wyglada na żywo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jako że nikt nic nie pisze, a ja mam akurat chwilke w oczekiwaniu na kawe :cool: skrobnę pare wierszy. Jako że sezon juz powoli sie zamyka, choć dziś jest ładnie, szkoda ze tak wczoraj nie było, bo planowałem maly triping ale tak wiało ze masakra na morzu bylo 12 bofortow. Powolutku zaczynam bilansować i szukać dla moich maszyn miejsca do przezimowania. w tym sezonie zrobiłem marudką ok 10k km, z czego ponad polowa w ciężkich warunkach typu ulewa czy żar tropików. Na liczniku jest już 45000. motor jak narazie chodzi bajecznie:) ku uciesze mojej:) nie bierze oleju, musialem dolac nie cale dwie kreski ale glownie dlatego ze ta zle docieta larssonowska uszczelka przepuszcza odrobinke. Zrobione sprzęgło a mianowicie wymienione sprezyny sprzegła, dzialają super, sprzęgło jest moze ciut twardsze, ale nie ciagnie. zreszta wymiana tarcz i sprezyn sprzęgła w virago też zakonczyla sie sukcesem. olej swiece mam juz zakupione, stoja w garazu, filtrów powietrza jak zawsze nie bede wymieniał, przeczyszcze je tylko. Myslałem o zimowym ustawieniu zaworów, i synhronizacji gazników we wlasnym zakresie. ale wciaż nie jestem do tego przekonany, motocykl dobrze chodzi, po co robic? myslalem ze lekko mi zaworki stukają, ale po wymianie sprzęgła w virago jak reką odjął, a w marudzie też jakby ciuchutko jak w kościele sie zrobiło, nie wiem... zobaczymy jak z czasem wyjdzie. co do spalania to jestem w sumie troche i zadowolony ze zmiany przedniej zebatki na 16. Predkosc max podniosla sie, i spalanie na trasie waha sie w granicach 4- 4.3, w miescie jest gorzej, bo chyba lekka reką 5.5 bierze, no i z pasażerem jest ciut gorzej jednak te pare koników ucieka, ale tez bez przesady, choc jak jade sam, to i z jakims slabym plastikiem tak do 120 mozna powalczyc :icon_twisted: ale szkoda motoru. yamaha bierze ponizej 4 na trasie, tak smiesznie jest ze jak jedziemy z moją Panią, możemy przejechać identyczna ilosc km na baku, raz sie zdazylo na trasie ze mi benzyny zabraklo na rezerwie, ale mialem jeszcze 5l w sakwie, Moja Pani stanęła jakies 100m dalej z tym samym problemem;) w sumie to jazda na rezerwie i wyżeranie benzyny do ostatniej kropli z baku, jest niezdrowe, caly syf sciaga, w marudzie jakos nie zauważylem filtra paliwa, choc go nie szukalem namietnie. mozna by wstawić choc na wezyk rezerwy. Łańcuch, który w momencie kupna motocyklu był do wymiany zrobił raźnie 20000 km, a wiec tak sadze ze podwoił swój zywot, Spiewa, szelesci, ale wciaz daje rade, odpowiednio nasmarowany, przy mojim cichym wydechu i tak jade jak skórzany worek pełen puszek po piwie :crossy: ale coś czuje ze nie bede tego próbował zmienić przez nastepny sezon. raczej wole dac kase za obszycie siedzen;) pozdrawiam :crossy:

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może ja też cos napisze...

jakies 700km zrobione od zakupu = miesiąc...

powoli się uczę jeździć :-P

przy skręcie w prawo.. zdarza mi się już przytrzeć butem... = jest niżej o około 5cm niż podnóżek...

wczoraj przy lewoskręcie przez koleine... dobiło podnóżkiem :-P

 

muszę pokręcić regulacją zawieszenia...

w 2 osoby... na nierównościach tył mi pływa... dziwne uczucie... chyba trzba utwardzić :-P

 

korci mnie wymiana szyby... na dużą... kolega ma fajna w Dragstarze...

tu zdjęcia

http://lh3.ggpht.com/_SvDgxDaZdbI/SsJmTbQT...Ok/100_4854.jpg

http://lh5.ggpht.com/_SvDgxDaZdbI/SsJmRGoW...wU/100_4850.jpg

ciekawe czy mają mocowania do VZ-tki :-D

on ma mocowane na lagi...

 

i lightbary by sie przydały... ale ceny na necie chore...

http://allegro.pl/item761293290_promocja_l...uder_vz800.html

 

no i po wczoraj muszę zmyć gumę z wydechów...

żona nie rozłożyła sobie podnóżka...

i jakiś kawałek jechała z noga trochę niżej...

zauważyła jak było jej za ciepło :-P

 

hmmm...

przysiadłem się do nowego modelu... = m800...

fajne siedzenie...

fajna szeroka kierownica... (przydała by się :-P)

 

na wiosnę zmiana napędu...

poprzedni wlasciciel mi dał :-P więc koszty zerowe...

no może 16-stka do kupienia...

 

aaaaa i szukanie 6-tego biegu jest denerwujące :-P

80-90km/h na 15-tce... ma zbyt wysokie obroty na 5-tym biegu... :-P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EDYCJA 6-tego --------------------------------------------------

 

znalazłem tańsze Lightbary... ma ktoś może takie ?

http://www.allegro.pl/item754027804_a_zest...0_marauder.html

Edytowane przez Azmadan

Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie może jakieś zdjęcia, linki, filmy, cokolwiek z przerabianymi marudami ? Chodzi mi po głowie pewna koncepcja ale muszę to jeszcze przemyśleć i poukładać. Ogólnie kierunek typu: sakwy, sissybar, szyba, frędzle, itp. mnie nie kręci. Raczej coś w stronę drag bike.

 

P.S. Kiedyś wklejałem w tym temacie zdjęcie marudy przerobionej na streetfighteera, ale to jedyne zdjęcie przerobionej marudy jakie mam.

 

pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieknie mi (no sączy się) paliwo z motocykla przez przewód nazwany na schemacie

Fuel tank water drain hose

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e8d0042480.html

 

hmmm czy to normalne ??

wchodzę do garażu - czuć benzyną...

i mam plamę pod tą rurką...

2 dni temu podłożyłem plastikowe naczynie... i jest na dnie wilgotne...

co robić ?

Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa, wydaje mi się że ten wężyk ma odprowadzać wodę i rozlane paliwo z wlewu paliwa.

A nie masz czasem zbyt dużo paliwa w baku i po postawieniu moto na bocznej stopce paliwo sięga wlewu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem tankując wcześniej...

= siedząc na motocyklu...

 

ostatnie tankowanie było moto postawionym na stopce... i hmmm 30km od domu - więc jeszcze coś spaliło...

a sączy się...

 

na zimę mogę go zatkać czymś... zeby mi nie śmierdziało w garażu ;-)

ale no to nie rozwiązuje problemu...

 

ps. ja ostatnio tyle piszę a tu cisza na forum...

:-P

 

ps 2. - czy ktoś ma uchwyt do Lightbarów z FEHLING

http://allegro.pl/item772781454_uchwyt_lig...er_fehling.html

jeżeli tak to proszę o zmierzenie LAMP... i odległości od głównej lampy...

bo znalazłem fajne lampki... tylko mają 15,5cm średnicy... z ringiem świecącym (można by podpiąć pod mijania...)

http://allegro.pl/item748561507_halogeny_d...v_blue_tir.html

Edytowane przez Azmadan

Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mowil Ptaku... ciekawa sprawa, szczególnie gdy nie przestaje kapac, bo jakby to bylo od przelania bezyny, to by pokapało ciutek i przestalo. nie wiem lepiej tego nie zamykaj tak sadze... to chyba tez spelnia funkcie wyrownywania cisnienia. no chyba ze na zime by nie smierdzialo. co do lightbarów, niestety pomóc nie moge bo nie posiadam. ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azmadan uważaj na te mocowania lightbar'ów, gdyż montowałem takie u kolegi w marudzie i rozstaw otworów oraz ich średnica do mocowania pod oryginalną lampą nie pasowały zupełnie. Trzeba było rozwiercać i tak duże otwory do wewnątrz aby było możliwe ich zamocowanie. Na aukcji jest to zwymiarowane, więc sprawdź to sobie.

<<=== BORN TO RIDE ===>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może mieliście taki problem i macie podpowiedź:

Marauder '97 przy odpaleniu gada - na ssaniu, przez 2 min na jednym garku ...(konkretnie na drugim)

- 3 x wyciągane, czyszczone gaźniki (nie był odpalany przez min. 2 lata) wraz z regulacją (przy pomocy wakuometra),

- to już 3 komplet świec, stanęło na tych książkowych NGK DPR8EA-9 (wcześniej 2x kombinacje z ciepłotą i jedna ze świec - (nowa) dawała przebicie -przy fajce, w tej chwili przebić iskry nie widać ani nie słychać.

- filtry powietrza czyste

po rozgrzaniu ok 2-3 min zaczyna gadać również na pierwszy garnek. Po wyłączeniu ssania normalnie wchodzi na obroty, pracuje na na dwóch. Może praca 1 cyl. nie jest idealna, czasem kichnie w rurę przy utrzymywaniu stałych, lekko zwiększonych obrotów, lecz podczas jazdy, przy częstych zmianach obrotów nie czuć przerw w pracy 1 cylindra.

 

Czy dalej męczyć się z gaźnikami czy macie jakiś lepszy pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No niezłe te marudy - dzięki wielkie :)

A tak na marginesie - jeśli szukasz uchwytu do lightbarów to ja mam do sprzedania . Jeździłem z nim ale po wywrotce stłukła się lewa lampa - zestaw wymontowałem i już raczej nie będę zakładał.

Uchwyt jest nie pogięty , jedynie lekko zarysowany na lewym końcu - poza tym stan bdb - mogę podesłać foty.

Lampy do niego mogę dodać gratis - jedna ma potłuczone szkło i ma porysowaną ramkę, a druga jest lekko zagnieciona (po zamontowaniu prawie niewidoczne). Jeśli ktoś zainteresowany to zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może mieliście taki problem i macie podpowiedź:

Marauder '97 przy odpaleniu gada - na ssaniu, przez 2 min na jednym garku ...(konkretnie na drugim)

- 3 x wyciągane, czyszczone gaźniki (nie był odpalany przez min. 2 lata) wraz z regulacją (przy pomocy wakuometra),

- to już 3 komplet świec, stanęło na tych książkowych NGK DPR8EA-9 (wcześniej 2x kombinacje z ciepłotą i jedna ze świec - (nowa) dawała przebicie -przy fajce, w tej chwili przebić iskry nie widać ani nie słychać.

- filtry powietrza czyste

po rozgrzaniu ok 2-3 min zaczyna gadać również na pierwszy garnek. Po wyłączeniu ssania normalnie wchodzi na obroty, pracuje na na dwóch. Może praca 1 cyl. nie jest idealna, czasem kichnie w rurę przy utrzymywaniu stałych, lekko zwiększonych obrotów, lecz podczas jazdy, przy częstych zmianach obrotów nie czuć przerw w pracy 1 cylindra.

 

Czy dalej męczyć się z gaźnikami czy macie jakiś lepszy pomysł?

 

witam nie dawno rozmawiałem z kims z poludnia kto mial troszke podomny problem, w sesie diagnostyki, tez kilkukrotne skladanie i rozkladanie gaznika. tyle ze u niego zaczelo sie to ewidentnie po grzebaniu w gazniku. myslalem ze to on ale objawy z deka inne. te servisy gaznika to miales u mechaniora czy w garazu?. jak dla mnie nie ma co gaznika ruszac. chodził by nierowno, nie wchodzil na obroty gasl bez ssania. Po czym wnosisz ze tylko na jednym pyka? glos plus ciepłota cylindra? swiece skoro tez wymieniales... bylo lepiej gorzej tak samo? i to pykanie w rure... znaczy ze gaznik daje paliwo, ale blysku nie ma nie zapala mieszanki, lezie do tlumika i pyk. nie ma iskry lub jest ona za zimna i sie zalewa albo iska nie jest dawana regularnie. do tego motocykl stal dosc dlugo biedniutki samiutki. a probowales z kablami? cos robic, i to przebicie, jak widac i slychac to było zajebiste juz, moze byc poprostu zmniejszone przewodzenie kabli. jak dla mnie problem z elektryka, pewnie kable posniedziale. jak to sprawdzić(nie mam pojecia, pewnie jakims omomierzem? amperomierzem?). takze sprawdz mocowania kabli czy wszystko styka, takie rzeczy lubia sie poluzowac podczas wyciagania gazników do czyszczenia... sprawdź rzeczy maluczkie jak kable zanim zaczniesz sluchac wesolych rad mechaników za pare tysiecy złotych czyli moduł i impulsatory;)

 

pozdrawiam i koniecznie napisz czym ja uleczyłeś!!!

p.s. a to zapalanie na jednym garku to jakos żmudnie idzie? moj czasem na dwóch potrafi zamarudzic, a tu na jednym pali... masakra, jakiś dobry garek ten zdrowy musi byc. czy dusisz go na tym garku aż czuć w powietrzu opiłki z zebatki rozrusznika?;-)

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...