Quba Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Potrzebny schemat montażu turbiny do samochodu FIAT CINQECENTO 1,1 56KM. ma ktos ? bardzo mi zalezy :icon_evil: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Proponuję szukać tutaj: http://www.fiat-furious.pl/Oni dobrze znają się na tego typu przeróbkach.Na ich forum jest naprawdę dużo informacji na temat tuningu fiata. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 witaj tez mam podoby pomysl ale zamiast silnika fiata wsadzic jakis silnik z hondy najchetniej gdyby to byl 1,6 v-tec co o tym myslicie??pewnie mnie zjedziecie ze jestem durniem i ze jestem chory jezeli cos takiego chce zrobicale trudno pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 z silnikiem hondy to nie tak łatwo - inny kierunek obrotów - musiałbyć przeszczepic też napęd a to nie warte zabawy tym bardziej, że nie widomo jakie będą efekty. A świstak o tak polecam :P Do cienkiego głowica 16V z punto 1,3, metalowa uszczelka pod głowicę, a sama instalacja jest prosta jak budowa cepa (no prawie) trzeba tylko wystroić - odpowiednio ustawić miesznkę.Każda instalacja turbo jest właściwie taka sama.Kiedyś sie bawiłem w świstaka w hondzie :icon_evil: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 To nie takie proste , turbo w cienkim. Oprócz montażu turbo, przeróbki wydechu, dochodzi jeszcze oddzielna instalacja dodatkowego wtrysku paliwa ze sterownikiem itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Podstawa jest dobrze dobrac kształt kolektora wydechowego ale uyskac jak nej wyzsza predkosc gazów do tego instalacja smarownia turbawki nie wiadomo czy pompa oleju jest na tyle wydajna by nasmarować turbodruga sprawa skad w ogóle wxiasc sprezarke naj lepiej od jakiegos diesla np Golf 2 1,6Td ale to sie znowu pojawia problem raz ze pojemnos mniejsza i nie ma tyle gazów alby ja napedzic dwa ze to benzyna nie ma swowonedego zasysu powietrza tak jak w dieslu(znów mniej spalin)trzy ze silnik benzynowy ma mnie sza energie gazów spalinowych niz ropanastepna sprawa pozostaje czy wnatrze silnika wytrzyma wał korbowody aaaa i czy warto to tuningowac i narazac zycie miałem kiedys CC 900 przeciez prz 100km/h to juz leki strach a co dopiero po tuningupozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 nie wiem jak w benzynce, ale koles przerabial fordowskiego 1.8 D na 1.8 TD - po paru tys km zajechal silnik :) po rozebraniu okazalo sie ze orginalny silnik TD mial dodatkowy natrysk oleju na denka tloka w celu jego chlodzenia , tego nie przewidzial :lalag: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) Zapraszam na centomania tutaj mamy temat obcykany calkiem.1. Ten silnik nie ma 56km tylko 54km.2. Niemontuje sie zadnego dodatkowego wtrysku, tylko przerabiamy program.3. Odprezamy glowice, za pomoca albo zmiany ksztaltu komory spalania, albo odprezamy tlokami luub robimy "kanapke" z dwoch uszczelek pod glowice.4. Turbina najprostrza to np. z ASTRY 1.7 TD, mala jest, potem na przyklad KKK03, KKK04, garrett GT15,GT17. Wazne jest aby nie stosowac turbin ze zmienna geometria lopatek.5. Intercooler - tutaj bierzemy jaki chce, ale pamietamy, ze: maly IC malo schladza, duzy IC powoduje duzy lag.6. Chlodnica oleju - bierzemy podstawke pompy oleju + chlodnice oleju z Uno Turbo.7. Kolektor robimy najlepiej na tzw. baranka (chociaz ludzie mowia, ze mozna robic rownolegle, ale ja opieram sie na baranku).8. Jesli jest to 1.1 MPI zakladamy aluminiowy kolektor dolotowy z 1.2 MPI 75 a jesli SPI to mozna zostawic, lub poprzednia opcja.9. Przewody do turbiny olejowe podlaczamy pod pompe oleju, sa tam dwa wyjscia, jedno normalny gwint, drugie gwint stozkowy.10. Czujniki doladowania + AFR, EGT + Cisnienie,temperatura oleju.11. Pozniej zapewne dojdzie jeszcze sprzeglo, chociaz seryjne wytrzymuja moce ok 150km ale moga sie szybciej skonczyc.12. Progresywny regulator cisnienia z LANCII DELTY INTEGRALLE.13. BOV.14. Rozne rurki i przewody.15. Wydajniejsze wtryski od np. AUDI 1.8TJak co to pisz. POZD Edytowane 4 Września 2007 przez wojti2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.