ghollum Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witam musialbys mi przeslac jakies foto wtyku to bede wiedzial Nie wiem jak jest w XR650R ale w XR600 przerywacz ma dwa wyjścia podłączone zwykłymi zaciskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 dawal ktos podwyzszenia kierownicy do XR 600 ? bym sobie takie strzelil , ale nie wiem czy linek wystarczy aby chociaz ze 3 cm podniesc Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfer Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Witam wszystkich, Chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat regeneracji\ uszczelnienia tylnego zawiasu w xr 400 97 r czy macie jakieś porady, doświadczenia w tej sprawie ? wiem że zawias jest rozbierany niestety nie mam serwisówki. pozdrawiam forumowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Sam tego nie zrobisz , wyslij do serwisu Dominika Szymanskiego , bron boze nie wysylaj go do Seba - Motor bo ci go tylko bardziej zepsuja. Serwis zakupi uszczelnienienia ( na allegro widzialem all-balls ale nie znam tej firmy i ich jakosci) , serwis da gwarancje 3 miesiace na amortyzator. Fak ze kilka stow to kosztuje. Same uszczelninie widzialem za ok 160 zl http://moto.allegro.pl/item500349737_uszcz...rf_xr_nowe.html , serwisowke , co prawda do 600 znajdziesz w necie, jest tam opisana regeneracja amora . Ale jak pisalem wyzej , odradzam robienie tego samemu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfer Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Kurczę myślałem że wymienię simering i dalej jazda... Chyba bez poważniejszej roboty sie nei obejdzie. W Częstochowie jest serwis hondy biel bike chyba będę musiał go tam oddać :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Jeśli jest ktoś zainteresowany większą ilością informacji nt. XR600R to zapraszam do artykułu: Test XR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 kupilem sobie gaznik Keihin FCR 39 , ale wedle pierwszych pomiarow , wynika ze jest za krotki o 1 cm , z tego co widze kruciec ssasy gaznika jest plastikowy i odkrecany , ma ktos pomysl jak taki kruciec dorobic ? , a moze tylko jakos go przedluzyc ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 witam sam przymierzam się do zakupu XR 400 w niedalekim czasie. Chcialbym się o kilka rzeczy Was zapytać. Nie znalazłem w praktycznie żadnej XR stacyjki-czy one fabrycznie nie mają stacyjki czy po prostu umiejscowiona gdzie indziej niż tradycyjnie przy zegarach? Kolejna sprawa to czy tylny stelaż ramy wytrzyma przewożenie pasażera? Sam waże ok 75kg a moja pasażerka niecałe 50kg,cięższych osób raczej bym nie woził. Oczywiście podnóżki pasażera sam bym założył. No i jak ten motor sprawuje się jako motor uniwersalny? Planuje go traktować porównywalnie jak DT,którą mam,czyli 50/50 teren/szosa. Szosa to głównie dojazdy do szkoły,itp,a po lesie lubie poszaleć,więc nie chce klocka tylko lekki motor z dobrym zawiasem,a z tego co wyczytałem to XR spełnia te wymagania. Pytanie tylko jak XR się czuje w takiej eksploatacji? Wydaje mi się,że powinno być spoko. Jako alternatywy mam DRZ 400S i LC4 400,ale Honda to Honda i jakoś najbardziej mi pasuje. Poza tym najlżejsze z całej trójki. Do KTM'a części drogie dość no i ciężki troche,a do Suzuki jakoś nie mam przekonania. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 XRki nie mają stacyjek. czy to 250r czy 600r jest tylko gaszak silnika i już :) więc teoretycznie każda osoba z ulicy podchodzi i odpala. można sobie jakiś wyłącznik zapłonu zrobić. niektóre xrki mają także zamiast zegarów licznik przbiegu - zależy na jaki kraj była wypuszczana. moja 600r po sprowadzeniu z niemcowni miała zalozone podnózki ale wywaliłem od kopa. 400 ma stelaż przykrecany do ramy głównej i nie jest on mega wytrzymały. nie radzilbym wozić na niej kogoś ciężkiego. myśle że laseczka 50kg może być :) 400 będzie Ci sporo paliła z racji tego gaznika mechanicznego. to dobre moto raczej tylko w teren i dużo potrafi (116kg wagi). na miasto trochę za bardzo hard. takie moje zdanie. w teren 50/50 najlepsze by było drz400s ale waga wieksza. na plus rozruchałka elektryczna i niewielkie spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Na początek pytanie do przedmówcy: "400 będzie Ci sporo paliła z racji tego gaznika mechanicznego" Ile to jest sporo? Ja na baku robie jakies 170-230km (tylko teren, zróżnicowany poziom trudności) Więc spalanie w najgorszym przypadku podchodzi pod 5l czy to dużo :icon_rolleyes: Pasażer? Nie będzie miała kobieta zbyt wygodnie.. Tył kanapy jest twardy i dosyć wąski.. Nie wiem jak chcesz pogodzić jazdę po szosie i po terenie.. kostka na szosie starczy na tydzień a na innej oponce XR w terenie może plątać figle.. zresztą jak każde inne moto. Poza tym to jest raczej jednak terenowy motorek.. No chyba, ze koła SM i do miasta :icon_biggrin: Wtedy bajka, ale na przelotówki raczej słabo się nadaje 100-110 to maks prędkość jaką można podróżować (oczywiście w zależności od przełożeń, ja jestem blisko oryginalnych) Resztę ładnie wyjaśnił przedmówca :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 dzięki panowie za odpowiedzi :notworthy: wychodzi na to,że powinienem sobie odpuścić XR. Trzeba będzie się rozejrzeć za DRZ,ale przeraża mnie troche jej masa,132kg na sucho to sporo,zwłaszcza,że już w DT czuć,że klocek w terenie. A dużo problemów by było z założeniem stacyjki w XR? tzn czy trzeba by mocno przerabiać instalacje. Z elektryki jestem laik zupełny,więc nie wiem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) zrob sobie jakis wylacznik ukryty , pozatym masz blokade kiery ( w kazdym razie umnie jest) , no i nie kazdy potrafi kopac duzego singla. stacyjke podpinasz pod kabelki gaszaka , ja mam u siebie maly prawie niewidoczny wylacznik w pewnym miejscu + gaszak na kierownicy , wylacznik i gaszak sa wpiete po ten sam kabel. Edytowane 27 Lutego 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Pewnie wielu zna, ale dla tych co nie znają: http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...0r-2000/o/m3084 Naprawdę bardzo przydatna stronka :wink: Wymieniłem dzisiaj łożyska tylnego koła. (XR 400) Wymiary: 27. Simmering 25x47x6 28. Simmering 25x40x7 31. Łożysko 17x47x14 32. Łożysko 17x40x12 I kilka fotek: http://www.bikepics.com/members/jaszczur2/lozyska_kolo_tyl/ Pozdrawiam PS. W najbliższej przyszłości planuje odświeżenie przegubu wahacza oraz remont silnika, zrobię kilka fotek i zapodam na swój profil bikepics może komuś się przyda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ile to jest sporo? Ja na baku robie jakies 170-230km (tylko teren, zróżnicowany poziom trudności) Więc spalanie w najgorszym przypadku podchodzi pod 5l czy to dużo :icon_rolleyes: kolego to nie wiem. dwóch znajomych ma XRki 400 i w terenie 7 litrów spokojnie.... tym się sugerowałem. u mnie rezerwę włączam po około 100 - 110 km ale górski teren - podjazdy non stopa. kilka razy udało się dobić do 120-130 w terenie ale to nieliczne przypadki. tyle że to 600 już i waga większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam, posiadam XR350R z 1983 (wersja na dwóch gaznikach :) w stanie idealnym (musiałem się pochwalić :) Mam jednak problem z odpalaniem bestyji (tak jak 600tki ma dekompresor automatyczny i reczny dzwignia) Odpalanie tak jak na zalaczonym filmie czy tez tak jak bylo to opisywane na forum: kilka kopow z wcisnieta dzwignia dekompresora, ustawienie tloka tak abym wyczul opor, odpuszczenie kopajki i lekkie wcisniecie dzwigni, a nastepnie kop - nie zawsze jest bezbolesne - kopajka b. mocno odbija (mialem juz XL185S i XR500 i bylo o wiele lepiej :) Czy ten typ tak ma czy macie jakieś inne pomysły na kopanie? :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.