Skocz do zawartości

Pomocy w doborze motorcycla wreszcie jakiegoś normalnego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiejszego pięknego dnia sprzedałem po 6 miesiącach użytkowania moją Aprilię za przystępną cenę :wink:))) 5500zł kuzynowi. Za te pieniądze bym w życiu nie sprzedał tego moto, a już od nie dawna myślałem nad czymś mocniejszym.Przejdzmy do meritum tego tematu. Mam zamiar kupić crossa lub enduro bez papierów, ponieważ nie mam już zamiaru wjeżdżać w miasto. Mam do wydania 4500zł-5500zł i ani grosza więcej mam jeszcze 500zł ale to na bambosze. Myślałem nad cztero-taktem ponieważ mniej pali od 2T ale też nie muszę tak często tłoka wymieniać i robić remontów jak w 2T. Za tą kasę to mogę mieć dr 350 ale ona nie jest znacznie silniejsza od rx mojego poprzednika, lub jakąś husqe chciałem np. te 410 lub 350 ale nie wiem czy wyrwę za tą flotę dobrą sztukę i one podobno się psują. Doświatczenie z motorami mam nie najgorsze. Proszę także o inne propozycję jakiegoś innego motorka bo mam naprawdę problem :bigrazz: .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki Kx albo Husqvarna Wre

tak wszystko fajnie ale jak kupisz wyczyna to licz sie z kosztami eksploatacji. :buttrock:

jezeli chcesz kupic crossa to tylko 125 nie radzilbym ci 250 w 4T bo jest o wiele drozszy w serwisowaniu. :cool:

za 5000zl kupilbym jakies enduro :clap:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A XR albo TT? Bez prawa rejestracji ładna będzie za te pieniądze.

 

Ale jaką? 600 nie zaciężka by była? Ale weznę pod uwagę.

 

 

 

 

Może Kawasaki KLX 300r??

 

27PS troszkę mało. Ale może by stykła klx 650 45PS w sam raz?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M462381

 

COś takiego mi się widzi ale czy masa aby nie zaduża jak widze po wyglądzie? Ale też pakować się w 650 to mogą być duże koszty w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaką? 600 nie zaciężka by była? Ale weznę pod uwagę.

27PS troszkę mało. Ale może by stykła klx 650 45PS w sam raz?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M462381

 

COś takiego mi się widzi ale czy masa aby nie zaduża jak widze po wyglądzie? Ale też pakować się w 650 to mogą być duże koszty w serwisie.

Moze jest to dobre moto ale na pewno bardzo ciezkie :)

nie lepiej kupic sobie 2T np kawasaki kdx 200\250 te sprety sa bardzo lekkie i mocne serwis mniej kosztuje nie wiem jak z zawieszeniem ale na pewno nie jest gorsze od klx. jedyny minus to spalanie 10l to norma ale kto chce jezdzic w terenie to nie powinien wogole na to patrzec :notworthy:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sorry mój błąd 33PS przy takiej małej masie fajnie by się bujało. Ale na allegro nie ma zabardzo nich, a jak będą to za kosmiczną cene.

 

A czy dobra by była husqvarna te 410 lub te 350?? bo one sie podobno psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo kup jakieś enduro no np to dr 350.

Jak nie masz kasy to pierwszy sezon polatasz na seryjnym a na następny dasz te 600 pln ,

tłok o zwiększonej kompresji i masz te 7-8 kucy więcej, no i niezłego kopa.

Na pewno nie kupuj dużej 600 bo się zapłakać idzie, to nie są sprzęty do terenu tylko na nasze polskie dziurawe asfalty.

Nie zwracaj uwagi tylko na moc. Te 30 km w 4 suwie i w terenie daje na długo duużo frajdy.

Bardziej liczy się chyba stosunek masy do mocy.

 

 

:banghead:

Edytowane przez Oriana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie kupuj dużej 600 bo się zapłakać idzie, to nie są sprzęty do terenu tylko na nasze polskie dziurawe asfalty.

Nie zwracaj uwagi tylko na moc. Te 30 km w 4 suwie i w terenie daje na długo duużo frajdy.

Bardziej liczy się chyba stosunek masy do mocy.

 

Dlaczego u mnie w mieście nie ma takich dziewczyn-zna sie na rzeczy i do tego wymiata po lasach :banghead: :banghead:

Ja zgadzam sie z orianą w Terenie masa ma pierwszorzędna wartosc potem kuce .POZDRoo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, kiedy ja kupowałam pierwszy motocykl myślałam, że 350 (4t) to taka pojemność dla dzieci, skoro większość jeździ powyżej pół litra, no i pewnie będzie taki "piździkowaty" ;)

... no i ważne było jeszcze żeby fajnie wyglądał :buttrock: ale tak to chyba każdy ma na początku.

 

Człowiek musi się wiele siniaków nabawić, żeby się czegokolwiek nauczyć :) zazwyczaj dobre rady doświadczonych kolegów nie skutkują i trzeba na własnej skórze wszystko przećwiczyć.

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oriana ze ty sobie nie poiradzisz z 600 cmm nie znaczy ze inni rowniez , XR, TTR, LC4 sa nie za ciezkie nadadza sie w teren ale wymagaja wiecej sily od 300 - 400 ccm , a moc i moment 600 powoduja banana na ustach przy odkrecaniu gazu.

 

wystarcz zobaczyc chlopakow z Motafrica na TTR w Rumuni.. chyba ze ktos szuka sprzeta na tor to inna bajka

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...