kvos Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zimny silnik zapala od razu. Na początku dym lekko siwy, poźniej w ogóle dymu nie widać aż po nagrzaniu leci taki lekki jasny siwo-szary. Po przygazowaniu mocno dymi takim samym kolorem. Czarny dym w ogóle się nie pojawia. Dwa razy strzeliło w gaźnik na pierwszym lub drugim cylindrze.Olejem z rury nie pluje. Po nagrzaniu silnika przy pełnym ssaniu obroty mają poziom ok. 4500-5000, na półssaniu w granicach 3500. Nie mam pojęcia jakie obroty są na jałowym biegu, bo obrotomierz ma skalę od 3000. Swiece założone nowe, po przepaleniu mają kolor taki brązowy podchodzący pod żółty.Gaźniki czyszczone, nie synchronizowane, śruby ustawione na 1,7 obrotów.Paliwo znika tempie ok 20mm na 10 sekund przy podawaniu paliwa przez gumową rurkę o średnicy 10mm na wszystkie gaźniki. Da radę wyregulować to na tyle, aby palił przyzwoicie? Sręcenie śrubami coś da? Może synchronizacja?A może to prawidłowe spalanie? W trasie narazie nie dam rady sprawdzić spalania, bo moto uziemione.W serwisach terminy mają zajęte na tyle, że przed urlopem mi tego nie poskładają, a mam nadzieje właśnie motocyklem się na urlop udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Zimny silnik zapala od razu. Na początku dym lekko siwy, poźniej w ogóle dymu nie widać aż po nagrzaniu leci taki lekki jasny siwo-szary. Po przygazowaniu mocno dymi takim samym kolorem. Czarny dym w ogóle się nie pojawia. Dwa razy strzeliło w gaźnik na pierwszym lub drugim cylindrze.Olejem z rury nie pluje. Po nagrzaniu silnika przy pełnym ssaniu obroty mają poziom ok. 4500-5000, na półssaniu w granicach 3500. Nie mam pojęcia jakie obroty są na jałowym biegu, bo obrotomierz ma skalę od 3000. Swiece założone nowe, po przepaleniu mają kolor taki brązowy podchodzący pod żółty.Gaźniki czyszczone, nie synchronizowane, śruby ustawione na 1,7 obrotów.Paliwo znika tempie ok 20mm na 10 sekund przy podawaniu paliwa przez gumową rurkę o średnicy 10mm na wszystkie gaźniki. Da radę wyregulować to na tyle, aby palił przyzwoicie? Sręcenie śrubami coś da? Może synchronizacja?A może to prawidłowe spalanie? W trasie narazie nie dam rady sprawdzić spalania, bo moto uziemione.W serwisach terminy mają zajęte na tyle, że przed urlopem mi tego nie poskładają, a mam nadzieje właśnie motocyklem się na urlop udać. Witam >>> Niepokojące może być to dymienie ale jeśli nie zjada oliwy to ewidentnie musisz udać się do DOBREGO speca od gaźników niech ustawi skład mieszanki na wolnych i wysokich obrotach >>>wolne ustawiasz śruba reg. natomiast na wysokich iglicami >>> ale raczej nie rób tego sam jeśli nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvos Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Wykręcanie śruby powoduje wzbogacenie, czy zubożenie mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adizx9r Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 odpalałeś moto z założonym tłumikiem ?? Tzn też zależy czy masz przelot czy pełny, ja mam pełny z katalizatorem i po poskładaniu moto też go odpaliłem na próbę, bez tłumika i podawałem paliwo przez rurkę z worka i też palił jak smok. Po założeniu tłumika wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.