DZIADU Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Jak tam sobie chcesz, ja bym nie kupił... Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 po 1. Silnik wystarczajacy jak a autko 800kg. za 2000zł całkowicie wystarczają te 44koniki+po 2. Moze i masz racje < nigdy nie sprzwdzalem > :icon_question: po 3 . Niektórzy dbają o samochody ;) po 4 .zdarza sie :P po 5. prawda popieram przetestowane :icon_mrgreen: . ale kazdy ma swoje zdanie . jak dla mnie uno to dosc przyjemne autko na poczatek :D pozdrawiam i polecam ;) Może i 44 koniki już jakoś jadą. Ale ja opisywałem samochód pojemności 900 i mocy 39 koni. A to już porażka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 no i nastawiam sie chyba na puga 205 moze bede miał nie drogo do wyrwania tylko uszczalka poszła i jakies tam poprawki lekiernicze 1.0 lpg 1993 moze bedzie kosztował nie cały 1000zł jeszcze się zobaczy co bedzieNie obraź(cie) się, ale nie wyobrażam sobie bezstresowej eksploatacji samochodu za 1000 czy 2000 zł (tyle kosztują rowery szosowe z niższej półki), przecież to musi być skarbonka bez dna (OK, każdy pojazd nią jest, ale jeden w mniejszym, a drugi w większym stopniu :wink: ), wymagająca ciągłych napraw. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) nie przesadzaj - kupilem puga 309 1.4i 5D za 2500 zl i jakos latam bez stresu , owszem nie jest idealne , troszke puszczaja uszczelniacze zaworowe , brudna tapicerka , zuzyta prowadnica szyby kierowcy , spalanie 6/100 - auto zajebiscie sie zbiera jak na ten silniczek, nic nie piuka nie wal, hamulce zajebiste , karoseria ocynkowana !! zero rdzy , podwozie czyste i tez bez rdzy - slowem polecam 205 albo 309 w benzynce 1.1 - 1.4 na wytrysku Edytowane 29 Czerwca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorkel Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 zobacze moze własnie tego puga wezme w bede miał troszke praktyki w zawodzie:) jedziłem kiedys wujka to całkiem fajnie było albo pozbieram jeszcze troszke te wszystki opłaty mnie przerazają;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacmiz Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 ale to są silniki 1.8 litraa to tez swoje przepalą i opłaty tez będa spore chyba wolałbym juz Hyundai pony bardzej wieze japoni tico jakos nie trawie tego auta wogle całe dajewo jak robiłem je na praktykach to mam ich dosyćJesli Hyundaja robia w Japonii to chyba sobie sprawie ale najpierw sie upewnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorkel Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Hyundai to koreanczyk ale ma silnik od Mitsubishi to tak troche jak japonia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.