globtdm Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Jeśli mowa o szczegułach to XR, XL600, dominator, mają również łożyska na wałkach rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 ale na dzwignaich juz nie , lc4 ma nawet minilozysko na dzwigni w miejscu styku z walkiem , btw ciekawe czy to lozysko jest w jakis sposob wymienne ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Tłok jak tłok, jeśli moto oszczędzane to i obleciało. Ale Ciekaw jestem ja to wytrzymał łańcuch rozrządu oraz łańcuszek od wałka wyrównarzającego. Przecież tam pisze, że były wymieniane. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 W loogbooku jest ostatni wpis "Trip Around The World completed" przy 210 000 km. Co prawda przy 160 000 motor brał 1l oleju na 1500km ale jeździł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.