Gościu Opublikowano 5 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 eee do 500ccm ? chyba troche przesadza - wg mnie to nie możliwe. Te 60KM to też raczej nie realne jak dla mnie . . . niezapominajmy' date=' że nawet mając te 500ccm ona nadal jest chłodzona powietrzem i zbyt wiele nie wytrzyma. Zresztą czy przypadkiem Honda CB500 nie ma 60KM ?[/quote'] dokładnie ma 58koni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Ta sama reklama jest w katalogu KLASA 2003.Gosc zaklada cylinder od Hondy CR500, dwie swiece, wiekszy gaznik, Itepe itede. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 16 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2003 Cze! Wszystko (prawie) jest możliwe-przecież dawno już lataliśmy na księżyc....no to co za problem.Na przełomie 60-tych i 70-tych lat powstawały konstrukcje lekkich silników o poj.50cm3 ,trzycylindrowe o mocy 19KM i obrotach rzędu 19tys.Problem był tylko w materiałach , a raczej w technologii.W dawnej formule 1500cm3 silniki na "pullposition " były rozkręcane do 1200KM i przy starcie gwarantowały kierowcy utratęwzroku i innych zmysłów na kilka-kilkanaście sekund.Kuty tytan , ceramika , polimeryno i na hamowni są całe stada kucyków... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.