Skocz do zawartości

zmiana cylindra


Gość krissr114
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. czy do dt 80/110 moge założyć cylek 80 ccm bo obecnie mam 110 poliniego!!?????? można tak?

 

A nie wpadłeś na to skąd w nazwie DT jest liczba 80 ? 110 to tuningowy ale o tych samych wymiarach przy karterze i o tym samym rozstawie szpilek co 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

hej.ale chodzi mi o to czy jak poprzedni właściciel zakładał 110 to musiał szlifować kartery czy nie? wymiar jest ten sam w 80 i 110? chodzi mi o te część cylindra co musi wejść w kartery....odp:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krissr114

thx bardzo za odpowiedź:buttrock:))))))) PZDR

 

thx bardzo za odpowiedź:crossy:))))))) PZDR

 

mozesz bezproblemowo zakladac od 80, moj kumpel tez tak mial ze kupil z zestawem 110cm ale sie zatarl i musial zmienic na 80 , nie ma zadnych przeszkod

 

pozdro

 

 

a czemu twój kumpel zatarł moto? wina dozownika? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ten kumpel to ja. Wina była po części dozownika, ponieważ był źle wyregulowany i cylinder miał pełno zarysowań. A ogólnie to pękł pierścień i narobił burdelu w cylindrze, nie bylo co wyjmować :biggrin:

albo kumpel źle napisał,albo poprostu obaj nie wiecie co to znaczy zatrzeć silnik...bo na pewno nie przez pęknięcie pierścienia!!a jak zmienia się cylinder w motorze z dozownikiem na jakiś większy tuningowy to lepiej dozownik odłączyć w cholere i dla pewności samemu dolewać oleju-zawsze pewniej i bezpieczniej,bo pompka na pewno nie nadąży podawać tyle oleju ile potrzeba,a regulacja nie zawsze może tu pomóc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo kumpel źle napisał,albo poprostu obaj nie wiecie co to znaczy zatrzeć silnik...bo na pewno nie przez pęknięcie pierścienia!!a jak zmienia się cylinder w motorze z dozownikiem na jakiś większy tuningowy to lepiej dozownik odłączyć w cholere i dla pewności samemu dolewać oleju-zawsze pewniej i bezpieczniej,bo pompka na pewno nie nadąży podawać tyle oleju ile potrzeba,a regulacja nie zawsze może tu pomóc...

 

 

Chciał przykozaczyć i nie wyszło :( my tu z DJ SOLO i CZARCZIM wiemy na temat DT wszystko ;p

 

Szkoda ze moja nie jezdzi ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne mogą być przyczyny. Np. to że na tuningowym cylku wszystkie części się mocniej zużywają. Ja jak miałem 105ccm Parmakitu to sprzęgło poszło na pierwszy ogień... Różne cuda wychodziły. Na koniec tłok stanął dęba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Różne mogą być przyczyny. Np. to że na tuningowym cylku wszystkie części się mocniej zużywają. Ja jak miałem 105ccm Parmakitu to sprzęgło poszło na pierwszy ogień... Różne cuda wychodziły. Na koniec tłok stanął dęba...

 

 

ja tylko pytałem w razie gdybym stodziesiątke zajechał czy mógłbym tak zamienić:smile: narazie yamaha loto więc nie ma problemu:P tylko lać i jeździć...a pali mi prawie 5 litrów....w cyklu mieszanym...niby dużo nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...