Gość krissr114 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 witam. czy do dt 80/110 moge założyć cylek 80 ccm bo obecnie mam 110 poliniego!!?????? można tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 witam. czy do dt 80/110 moge założyć cylek 80 ccm bo obecnie mam 110 poliniego!!?????? można tak? A nie wpadłeś na to skąd w nazwie DT jest liczba 80 ? 110 to tuningowy ale o tych samych wymiarach przy karterze i o tym samym rozstawie szpilek co 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 hej.ale chodzi mi o to czy jak poprzedni właściciel zakładał 110 to musiał szlifować kartery czy nie? wymiar jest ten sam w 80 i 110? chodzi mi o te część cylindra co musi wejść w kartery....odp:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 mozesz bezproblemowo zakladac od 80, moj kumpel tez tak mial ze kupil z zestawem 110cm ale sie zatarl i musial zmienic na 80 , nie ma zadnych przeszkod pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 thx bardzo za odpowiedź:buttrock:))))))) PZDR thx bardzo za odpowiedź:crossy:))))))) PZDR mozesz bezproblemowo zakladac od 80, moj kumpel tez tak mial ze kupil z zestawem 110cm ale sie zatarl i musial zmienic na 80 , nie ma zadnych przeszkod pozdro a czemu twój kumpel zatarł moto? wina dozownika? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ten kumpel to ja. Wina była po części dozownika, ponieważ był źle wyregulowany i cylinder miał pełno zarysowań. A ogólnie to pękł pierścień i narobił burdelu w cylindrze, nie bylo co wyjmować :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 aha.....współczuje;/ mam nadzieje że ja swojego nie zajade jak narazie :crossy: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek1369 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ten kumpel to ja. Wina była po części dozownika, ponieważ był źle wyregulowany i cylinder miał pełno zarysowań. A ogólnie to pękł pierścień i narobił burdelu w cylindrze, nie bylo co wyjmować :biggrin:albo kumpel źle napisał,albo poprostu obaj nie wiecie co to znaczy zatrzeć silnik...bo na pewno nie przez pęknięcie pierścienia!!a jak zmienia się cylinder w motorze z dozownikiem na jakiś większy tuningowy to lepiej dozownik odłączyć w cholere i dla pewności samemu dolewać oleju-zawsze pewniej i bezpieczniej,bo pompka na pewno nie nadąży podawać tyle oleju ile potrzeba,a regulacja nie zawsze może tu pomóc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ja nie napisalem że zatarłem cylinder... Tylko że pękł pierścień. Zatarcie polega na złączeniu się, czasem tak jakby zespawaniu tłoka z cylindrem przez brak smarowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 albo kumpel źle napisał,albo poprostu obaj nie wiecie co to znaczy zatrzeć silnik...bo na pewno nie przez pęknięcie pierścienia!!a jak zmienia się cylinder w motorze z dozownikiem na jakiś większy tuningowy to lepiej dozownik odłączyć w cholere i dla pewności samemu dolewać oleju-zawsze pewniej i bezpieczniej,bo pompka na pewno nie nadąży podawać tyle oleju ile potrzeba,a regulacja nie zawsze może tu pomóc... Chciał przykozaczyć i nie wyszło :( my tu z DJ SOLO i CZARCZIM wiemy na temat DT wszystko ;p Szkoda ze moja nie jezdzi ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 a pytanie jedno: dlaczego chcesz ze 110cc zejść na 80cc???? czyżby fabryczna 80 była mocniejsza od tuningowej 110cc???? :> :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Różne mogą być przyczyny. Np. to że na tuningowym cylku wszystkie części się mocniej zużywają. Ja jak miałem 105ccm Parmakitu to sprzęgło poszło na pierwszy ogień... Różne cuda wychodziły. Na koniec tłok stanął dęba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Różne mogą być przyczyny. Np. to że na tuningowym cylku wszystkie części się mocniej zużywają. Ja jak miałem 105ccm Parmakitu to sprzęgło poszło na pierwszy ogień... Różne cuda wychodziły. Na koniec tłok stanął dęba... ja tylko pytałem w razie gdybym stodziesiątke zajechał czy mógłbym tak zamienić:smile: narazie yamaha loto więc nie ma problemu:P tylko lać i jeździć...a pali mi prawie 5 litrów....w cyklu mieszanym...niby dużo nie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.