zibik Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Mam pytanko ,czy jeśli kupię silnik od gpz 500 to będzie się nadawał na dawcę organów do silnika en 500 z 92 r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 teoretycznie tak lecz gpz ma inne walki rozrzadu ogolnie skrzynie powinny byc takie same w serwisowkach sa takie same przelorzenia w gpz jak i w en Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Mam pytanko ,czy jeśli kupię silnik od gpz 500 to będzie się nadawał na dawcę organów do silnika en 500 z 92 r? w większości zapewne tak. ja do en500 z gpz przekladałem rozrusznik i jakieś drobiazgi. Mogą być inne wałki rozrządu, ale tego nie wiem więc nie wypowiadam się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 chodzi mi o głowicę ,tłoki i rozrząd bez wałków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Gaźniki - ten sam model, ale inne dysze.Sprzęgło - nie wiem czy kosz sprzegłowy nie ma innej liczby zębów na swoim wieńcu. Ja mam w swoim 450 złozony od gpz i wszystko gra, więc powinn być ok.Głowice są te same, a wałki rozrządu nie wiem całkowicie, ale możliwe że inne fazy rozrządu i tylko to.Tłoki te same.Skrzynia biegów - jesli to EN miało napęd na pas, to możliwe, że jest inny wałek wyjściowy ze skrzyni. Końcówka jest dłuższa, bo jest szerokie koło pasowe, a zebatka węższa i końcówka krótsza.Łańcuch rozrządu jest ten sam, ślizgi również. Niewiem jak z napinaczem, ale raczej jest współzamienny. I jeszcze jedno, popatrz gdzie i jak są impulsatory rozmieszczone, chyba, że można pokrywę zamienić. Zresztą części w tych silnikach są współzamienne, pasują do mojej starszej o wiele wersji. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 interesuje mnie to ,dlatego że tylko góra jest do wymiany,wałki rozrządu moge założyć stare chodzi tylko o tłoki ,rozrząd i ew.głowicę.Pytanie wzięło się stąd że nie można znaleźć silnika do EN 500 ,natomiast do GPZ-a troche ofert jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Raczej silnika do EN nie znajdziesz, też szukałem na dawcę do mojej 450 ale wziaem z kle,gpz,er. Wiesz, moim zdaniem po porównaniu zdjęć obu silników w tym głowicy zdjętej i innych gratów widze, że są identyczne. Tylko... jaki masz napęd obrotomierza jeśli go masz, chyba linki nie masz tam w EN już? Cylinder jest taki sam raczej, kolegi kolega podmieniał do KLE cylinder GPZ i wszystko grało. Zresztą jak nie jesteś pewien, to wejdz na kawasaki.com i porównaj numery katalogowe części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 a czy nie prościej założyć cały silnik od gpz ????? bez kombinowania w zamiennośc części itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 z tego co wiem sa to identyczne silniki z innymi walkami rozrzadu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 nie do końca są takie same,gpz ma napęd na łańcuch a en na pas zębaty.No i gpz ma czarny silnik a en srebrny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 nie do końca są takie same,gpz ma napęd na łańcuch a en na pas zębaty.No i gpz ma czarny silnik a en srebrny chyba od 94roku en tez ma lancuch. Pozostaje pytanie czy walek zdawczy dla kola pasowego jest inny ( pewnie niestety jest) niz dla zebatki. Przemalowanie silnika chlodzonego ciecza to nie jest duzy problem, wystarczy akryl. To chyba rozsadniejsze wlozyc drugi silnik niz skladac z dwoch jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.