roobsoon Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam wszystkich znajacych sie mniej i wiecej na mechanice. Mam do Was takie pytanie: Czy normalne jest ze po wymianie zebatek i lacucha na nowe i prawidlowemu naciagnieciu,podczas jazdy minimalnie lancuch odbija na bok w jednym miejscu tak z 1-2mm, nie zachowuje prostej linni ale i nie chalasuje a jesli tak nie powinno byc to co to moze byc za przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 w którym miejscu? bo przednia zębatka ma możliwość ruchu na boki i to normalna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roobsoon Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dono podczas jazdy ciezko zlokalizowac w ktorym miejscu chodzi o to zeby szlag nie trafil nowki lancucha i zebatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 a przed wymianą też chodził na boki? przednia zębatka ma możliwość odchyleń na boki, dzięki czemu łańcuch nie zużywa się tak szybko. w wyniku tego łańcuch będzie chodził na boki na całej swojej długości, te 2mm to niewiele. chyba że zębatka jest jakaś węższa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roobsoon Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Przed wymiana to bardzo chodzil na boki a tak chalasowal ze juz nie do jady bylo ale przyczyna tego bylo miejscowe rozciagniecie lancucha bo nie mozna bylo rownomiernie go juz naciagnac na calej swojej dlugosci (w jednym miejscu byl bardziej naciagniety niz w drugim) i oczywiscie zebatka silnikowa zdarta Nabylem 2 zebatki JT w larssonie z katalogu i lancuch DID 520 i po zalozeniu okazuje sie ze wlasnie lancuch odchyla sie tak ze 2 mm w jednym miejscu podczas jazdy. 2 mm-nie duzo,ale przy wiekszej szybkosci troszeczke go jednak slychac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Przed wymiana to bardzo chodzil na boki a tak chalasowal ze juz nie do jady bylo ale przyczyna tego bylo miejscowe rozciagniecie lancucha bo nie mozna bylo rownomiernie go juz naciagnac na calej swojej dlugosci (w jednym miejscu byl bardziej naciagniety niz w drugim) i oczywiscie zebatka silnikowa zdarta Nabylem 2 zebatki JT w larssonie z katalogu i lancuch DID 520 i po zalozeniu okazuje sie ze wlasnie lancuch odchyla sie tak ze 2 mm w jednym miejscu podczas jazdy. 2 mm-nie duzo,ale przy wiekszej szybkosci troszeczke go jednak slychac. Sprawdziłeś czy tylna zębatka nie ma bicia na kole? Postaw moto na centralce , zapal i wrzuć 1 obserwując tylna zębatkę czy nie rzuca jej na boki. Jesli ma bicie to zdejmujesz koło i wkręcasz oś w imadło po przez kawałki drewana by nie uszkodzić, zakładasz tarcze zabieraka z zębatka i badasz dokładnie. Moze przy zakładaniu nie wyczysciłeś miejsca osadzenia zębatki i nie lezy prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.