konczu84 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 mam problem tego rodzaju przed zima robilem kompletny serwis mojej suzi teraz pierwszy dzien ja odpalilem i co sie okazlo zgasla mi podczas jazdy a pozniej juz skurczybyka nie szlo odpalic ponownie i co jakis czas strzelalo mi z rury wydechowej jak z wyrzutni rakiet kalibru anty pancerego co moze sie dziac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 mam problem tego rodzaju przed zima robilem kompletny serwis mojej suzi teraz pierwszy dzien ja odpalilem i co sie okazlo zgasla mi podczas jazdy a pozniej juz skurczybyka nie szlo odpalic ponownie i co jakis czas strzelalo mi z rury wydechowej jak z wyrzutni rakiet kalibru anty pancerego co moze sie dziac ?? opis dokładnie taki jak mojego gs 1000, też robiłem remont przez zimę tylko głowicy i objaw był taki sam strzelał z rur jak z armaty jak nigdy. Długo szukałem przyczyny , w sumie dzięki temu forum znalazłem , okazało się że mam podparte wszystkie zawory , podczas remontu głowicy były docierane gniazda zaworów przez co zmniejszył się luz na zaworach o 0,15mm , można to łatwo sprawdzić , trzeba tylko wykręcić świece i sprawdzić jakie ma spręzanie (kompresję) , u mnie nie było praktycznie wcale 0,5atmosfery , po dopasowaniu płytek na kieliszkach wszystko wrociło do normy. sprawdźił bym to w pierwszej kolejności ponieważ można zrobić to samemu, być może to jest to , przyczyn może być wiele, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 OT Kulpur masz może zdjecia swojego GS'a? Jakis czas temu przypadkowo natknalem sie na takie model na allegro i bardzo mi sie spodobal... ;) Super sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Kompletny serwis czyli regulacja zaworów , czyszczenie i regulacja gaźników ,synchronizacja, wymiana świec, oleju, filtrów i powinno chodzic jak w zegarku chyba że cuś ktoś popierdolił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Generalnie odnazlem sam przyczyne a problem tkwil w tym ze swiece byly zajechane na maksa dzis wymienilem na noweczki i palijak zloto na otyk i smiga bez zarzutow puki co a co do kompletnego serwisu to byl robiony przed zima wiec jaki byl sens rozgrzebywac wszystko z powrotem skoro nie byl jezdzony przez zime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.