taju25 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) Mam bandziora 1200 z 2004 r.Mam taki dylemat.Po synchronizacji gaźników tak jakby nie pracował jeden gar. Nie pracuje gar po prawej stronie jak się siedzi na motorze. Po zdjęciu fajki nie ma różnicy w pracy motoru. Zdiołem do porównania z lewej strony i od razu zaczoł pracować bez jednego,było to widoczne i słyszalne. Sprawdzałem świece,co dziwne była ładnie wypalona. Nawet wkręciłem nową świece i też to samo,potem wykręciłem z dobrego cylindra i nadal to samo.Na zegarach jest wszystko idealnie.Praca silnika jest, co dziwne miarowa i równa, po powolnym dodawaniu gazu silnik wkręca się na obroty równo bez czkawki.Po dłuższej pracy sprawdziłem temperaturę kolektorów, to ten walnięty był chłodniejszy od pozostałych. Nawet po dodaniu bogatszej mieszanki nie było żadnej różnicy. Na zegarach przy synchronizacji były ruszane tylko dwa gary,reszta była dobra.Ruszany był ten, co jest walnięty i obok. Zastanawiam się czy przed synchronizacją też tak było. Edytowane 14 Czerwca 2007 przez taju25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 A sprawdzałeś iskre na tym garze?? jeśli jest iskra to dla próby mozesz wstrzyknąć odrobine paliwa w ten gar po czym spróbować zapalić motor.. jeśli na chwile bedzie inaczej pracował to oznacza, że nie dostaje beny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 sprawdż kompresję na tym cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Sprawdzałem i iskra jest.Nawet zdjołef fajkę przy włożonej świecy żeby sprawdzić czy ją zalewa. Była czara .Silnik był mocno rozgrzany, więc paliwliwko wyparowało,to dziwne, bo po wkręceniu świecy ona jest ładnie wypalona tak jakby pracowała.Zastanawiam się czy może na niskich obrotach nie dostaje zbyt mało paliwa,ale to nie ma nic wspólnego z tym garem, jeśli wyciągnę fajkę. sprawdż kompresję na tym cylindrze Za młody motor żeby była kompresje za niska,ale sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Sprawdzałem i iskra jest.Nawet zdjołef fajkę przy włożonej świecy żeby sprawdzić czy ją zalewa. Była czara .Silnik był mocno rozgrzany, więc paliwliwko wyparowało,to dziwne, bo po wkręceniu świecy ona jest ładnie wypalona tak jakby pracowała.Zastanawiam się czy może na niskich obrotach nie dostaje zbyt mało paliwa,ale to nie ma nic wspólnego z tym garem, jeśli wyciągnę fajkę.Za młody motor żeby była kompresje za niska,ale sprawdze.Jak się zawory podparły to czemu nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Prawdopodobnie dysza jałowych obrotów w tym gaźniku jest przytkana. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Ja stawiam na podpary zawor mialem to samo u mnie w SRADZIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Już pracuje jak tralala.JANOSIKKK miałeś racje z tą dyszą,była zapchana.Dzięki serdeczne koledzy za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.