Skocz do zawartości

Nie pali najeden gar.


taju25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bandziora 1200 z 2004 r.

Mam taki dylemat.

Po synchronizacji gaźników tak jakby nie pracował jeden gar. Nie pracuje gar po prawej stronie jak się siedzi na motorze. Po zdjęciu fajki nie ma różnicy w pracy motoru. Zdiołem do porównania z lewej strony i od razu zaczoł pracować bez jednego,było to widoczne i słyszalne. Sprawdzałem świece,co dziwne była ładnie wypalona. Nawet wkręciłem nową świece i też to samo,potem wykręciłem z dobrego cylindra i nadal to samo.

Na zegarach jest wszystko idealnie.

Praca silnika jest, co dziwne miarowa i równa, po powolnym dodawaniu gazu silnik wkręca się na obroty równo bez czkawki.

Po dłuższej pracy sprawdziłem temperaturę kolektorów, to ten walnięty był chłodniejszy od pozostałych. Nawet po dodaniu bogatszej mieszanki nie było żadnej różnicy.

Na zegarach przy synchronizacji były ruszane tylko dwa gary,reszta była dobra.

Ruszany był ten, co jest walnięty i obok.

 

Zastanawiam się czy przed synchronizacją też tak było.

Edytowane przez taju25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś iskre na tym garze?? jeśli jest iskra to dla próby mozesz wstrzyknąć odrobine paliwa w ten gar po czym spróbować zapalić motor.. jeśli na chwile bedzie inaczej pracował to oznacza, że nie dostaje beny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i iskra jest.Nawet zdjołef fajkę przy włożonej świecy żeby sprawdzić czy ją zalewa. Była czara .Silnik był mocno rozgrzany, więc paliwliwko wyparowało,to dziwne, bo po wkręceniu świecy ona jest ładnie wypalona tak jakby pracowała.

Zastanawiam się czy może na niskich obrotach nie dostaje zbyt mało paliwa,ale to nie ma nic wspólnego z tym garem, jeśli wyciągnę fajkę.

 

 

sprawdż kompresję na tym cylindrze

 

Za młody motor żeby była kompresje za niska,ale sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i iskra jest.Nawet zdjołef fajkę przy włożonej świecy żeby sprawdzić czy ją zalewa. Była czara .Silnik był mocno rozgrzany, więc paliwliwko wyparowało,to dziwne, bo po wkręceniu świecy ona jest ładnie wypalona tak jakby pracowała.

Zastanawiam się czy może na niskich obrotach nie dostaje zbyt mało paliwa,ale to nie ma nic wspólnego z tym garem, jeśli wyciągnę fajkę.

Za młody motor żeby była kompresje za niska,ale sprawdze.

Jak się zawory podparły to czemu nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...