Michal Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Pękł mi dekiel zaworowy w gsx 1100g. Był spawany 2 razy i pękał. Po miesiacu nieudanych poszukiwań wszędzie (allegro, otomoto, dizmar, gielda motocyklowa, motobajzel, motomotion) tego dekla i sumarycznym postoju moto około 2 miesięcy :lapad: doszedłem do tego że spróbuję skleić. A dekiel pasuje od każdego 1100 olejaka (gsx-r 1100, gsx-f 1100, B12) :icon_rolleyes: Pęknięcie jest dł. około 7-8 cm. Więc oczyszczę, odtłuszczę, zmatowię i....czym to skleić? Poxipol jest podobno do 120 stopni. Kupiłem jeszcze Loctite 3450 ale on jest do 100 (podobno chwilowo do 120)....dopiero teraz doszedłem do tego, że temperatura oleju w olejaku może być wyższa niż 100 stopni.....mam nawet miarkę temp. oleju w moto i ona jest do 140 stopni.....czym ten dekiel skleić? Tym Loctite podobno kleją głowice i wytrzymuje..Tak pomyślałem, że może jak spawali dekiel a potem przekręcili to były jakieś naprężenia, a teraz jak już przykręcony i nie będzie się ruszał, to może klej wytrzyma? Kolega tak w XXie kleił pokrywę, ale tam nie ma kanałów olejowych, a to pęknięcie u mnie przechodzi właśnie przez jeden z nich.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Ja awaryjnie kleiłem podobne rzeczy klejem dwuskładnikowym do przeznaczonym do stali. Nawet w samochodzie kadłub tym sklejałem. Nigdy nic nie ciekło ani się nie rozpusciło, choć brzydko wygląda. A i obrabiać sie go też da mechanicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 No a jak ten klej się nazywał? Mi w sumie najbardziej o tę temperaturę chodzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Pewnie chodzi o " METALBoND" , czy cos takiego, jest bardzo dobryi rowniez odporny na temperature, koszt kolo 12 zlpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 albo Chester Metal Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Jest bardzo porządny klej 2 składnikowy. Nazywa się PRO WELD Quick Cold Welding Compound (Firmy PRO SEAL) produkt jest Made in USA.Wytrzymuje do 150 stopni jest całkowicie olejoodporny. Skąd go wziąć: 1) Po motobajzlach kręci się gość z walizeczką w których nosi wszystkie kleje świata. To cudo kosztuje ok. 20-30 zł za 2X28 gram2) internet ...... Jak sklei to trzyma jak diabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 ja to bym zaproponował udac się na strone firmy chester molecular ich specyfiki kleją bloki silników turbiny pekniete łozyska piece hutnicze itd itp mają fachowych doradców techników znają się na rzeczypo drugie ten co ci dekiel spawał to widocznie nie mial pojecia o spawaniu aluminium które poddawane jest bardzo wysokim naprężeniom podczas pracy silnikaapropo chestera skleiłem nim dolot do turbiny w 160 km ciągniku gdzie diesel ma sprężeanie 18 a nie 10 jak bezyna 160 koni w dieslu to nie przelewki a trubina to w kość dostaje aa skleiłem to 5 lat temu i nawet ryski tam nie ma a w nocy to ta turbinka nawet niekiedy swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Jeden z tych które koledzy wymienili, produkcji USA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 ja raż krócieć do gażnik a dorabiałem i klaiłem to dwuskładnikowym technicolem - spawanie na zimno A+Bbardzo dobrze to trzymało i wysokotemperaturowy klej. Polecam w 100 % kosztuje jakieś 30 zł a bardzo dobrze się prawował jeśli oczywiście mówimy o klejeniu aluminium. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 o technicolu też słyszałem..ale w sklepie nie mieli akurat A goście, którzy spawali dekiel, spawają też głowice alu..to chyba poważniejsza robota. W sumie chodzi mi o tę temperaturę. Czy ten Loctite do 100 stopni (120) wytrzyma TERMICZNIE..przypominam, że silnik olejak ma chyba większą temp. pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.