Skocz do zawartości

Honda ns1 montessa - pomocy


17seba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wracajac do tytulowego problemu, czyli dzwnych obiawow nie wiadomo czego w ns-1 to chcialem napisac ze moj problem istnieje caly czas. To czyszczenie tlumnika nie dalo nic. Zasieglem porad innego mechanika i on powiedzial ze to jest cos z elektryka ze motoek nie ma dobrej mapy zaplonu i na poczatk dobrze by bylo aby przeczyscic wszystkie wsowki w sprzecie. zrobilem to ale to rowiez nic nie dalo, i zaczynam wszystko od nowa. Czekam na wasze opinie co to moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tytulowego problemu, czyli dzwnych obiawow nie wiadomo czego w ns-1 to chcialem napisac ze moj problem istnieje caly czas. To czyszczenie tlumnika nie dalo nic. Zasieglem porad innego mechanika i on powiedzial ze to jest cos z elektryka ze motoek nie ma dobrej mapy zaplonu i na poczatk dobrze by bylo aby przeczyscic wszystkie wsowki w sprzecie. zrobilem to ale to rowiez nic nie dalo, i zaczynam wszystko od nowa. Czekam na wasze opinie co to moze byc.

szkoda ze ten tlumik nie pomogl.... bo juz mialem nadzieje ze to mamy rozwiazane a tu jednak nie.... zobaczymy co mi powiedza w poniedzialek jak bede w warsztacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co byles w tym warsztacie ?? jak tak to powiedz co ci powiedizeli i co zrobili.

bylem w serwisie... ale maja tam tak duzo motorow ze dopiero sie wezma za niego w tym tygodniu i beda do mnie dzwonic co za usterka i ile bedzie kosztowac. Nic mi nie mowili wstepnie powiedzielei ze trzeba mu sie przyjzec dobrze ;) ale jak zadzwonia to odrazu napisze co wykryli- o ile cos wykryja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co sie dzieje, silnik zaczyna chodzic inaczej jakby ciezej wkreca sie tylko do 5-6tys obrotow. na 4 biegu jest wszystko ok i na wyzszych biegacg tez jest ok. Problem w tym ze to ustepuje po 4-5km a teraz wieczorem to po 1km mu przeszlo... jak sie ktos zna dobrze na tych maszynach to prosze pomozcie mi. A i gdzie mozna do niej sportowe czesci kupowac albo wogole jakies czesci (ale nowe)

wlasnie sie dowiedzialem ze to wszystko jest od i tu was zadziwie od tloku... troche nie chce mi sie w to wierzyc ale musze :clap: nie wiem w jakim stanie byl u was tlok ale u mnie prawdopodobnie w bardzo oplakanym stanie a wrecz sie dziwili ze jeszcze moto jezdzi :Dmaja w nim jeszcze sprawdzic gaznik (regulacja) i zrobia szlif cylindra. powiedzieli ze sa pewni ze to od tego. NO zobacze jak zaczne na nim jezdzic (moze za trzy dni juz) czy wszystko w porzadku. Jak bede wiedzial cos wiecej to napsze jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:)) macie taki problem jak ja może??? bo ja mam taki problem że Honda mi nie chce tak płynnie ciagnąć ..dopiero od ok 10tys zaczyna ładnie a przedtem jakby była troche przymulona:( co to może być?

zobacz sobie w jakim stanie masz tlok i cylinder... ale moim zdaniem jestes przewrazliwiony chyba bo z tego co wiem to hondy tak maja ze od 8-9tys obrotow zaczynaja tak fajnie ciagnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

to ze te ns1 przerywaja to normalne motor jak jest zimny nie przepana oleju i troche przerywa jak dasz mu troche w pizde i przejedziesz troche na wyskich obrotach 8-10tys lekko nagrzejesz to przestaje przerywac i to chyba standart w 2suwach ktore maja takie wysokie obroty. a to zebys sposcic olej i jezdzic bez to brawo za pomyslowosc ciekawe jak dlugo wam pochodzi taki motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

T.j. pisze kolega wyżej. Nie wiem w czym wam to przeszkadza. Popytajcie innych posiadaczy NS1, jestem niemal pewien, że każdy ma to samo. Ja też to mam u siebie. Jak odpale zimne moto to na 1 i 2 ciągnie mi do 6-7 tysi i ryczy i więcej nie wkręci, jak zapnę 3 to już powoli ustępuje. Zauważcie, że jak moto jest już ciepłe, to takie coś nie ma miejsca. Po prostu moto jest zimne to jest raz, a pod wpływem temperatury tłok i pierścienie się rozszerzają i w efekcie mamy większą szczelność i sprężanie, to chyba oczywiste. A poza tym jak jedziesz na ssaniu to moto dostaje więcej paliwa i trochę go dusi. Tak mi się przynajmniej wydaje, jeśli się mylę, poprawcie;] Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw to wy sie nauczcie rozgrzewac silniki przed jakimkolwiek odkreceniem manetki. potem sie dziwicie ze wam tlok wytrzymal 3 tysiace i nie ma kompresji, a ja stuknalem 12 i mam niewiele gorsza niz na poczatku... tlok za 100zl.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słów mi brak... takich zeczy nie wiedzieć jak rozgrzanie silnika przed jaką kolwiek jazda ? to są juz ku*wa jaja... a za kilka tysi km bedzie ze im silnik przerywa nie chce palic pomozcie... najpierw wezcie i sobie manuale poczytajcie potem siadajcie na motory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...