enduro1990 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 To jest chyba częste w ns-1 moj kuzyn szuka właśnie ns-1 i bylem z nim oglądac 2 sztuki obydwie miały takie same objawy jak twoja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 wracajac do tytulowego problemu, czyli dzwnych obiawow nie wiadomo czego w ns-1 to chcialem napisac ze moj problem istnieje caly czas. To czyszczenie tlumnika nie dalo nic. Zasieglem porad innego mechanika i on powiedzial ze to jest cos z elektryka ze motoek nie ma dobrej mapy zaplonu i na poczatk dobrze by bylo aby przeczyscic wszystkie wsowki w sprzecie. zrobilem to ale to rowiez nic nie dalo, i zaczynam wszystko od nowa. Czekam na wasze opinie co to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Teraz tak ruszyłem głową i może kanały dolotowe dla mieszanki masz zapchane ? A że w czasie jazdy wsystko się rozszerza od ciepła to kanały są większe po paru kilometrach i jakoś to się tam kula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 wracajac do tytulowego problemu, czyli dzwnych obiawow nie wiadomo czego w ns-1 to chcialem napisac ze moj problem istnieje caly czas. To czyszczenie tlumnika nie dalo nic. Zasieglem porad innego mechanika i on powiedzial ze to jest cos z elektryka ze motoek nie ma dobrej mapy zaplonu i na poczatk dobrze by bylo aby przeczyscic wszystkie wsowki w sprzecie. zrobilem to ale to rowiez nic nie dalo, i zaczynam wszystko od nowa. Czekam na wasze opinie co to moze byc.szkoda ze ten tlumik nie pomogl.... bo juz mialem nadzieje ze to mamy rozwiazane a tu jednak nie.... zobaczymy co mi powiedza w poniedzialek jak bede w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 i co byles w tym warsztacie ?? jak tak to powiedz co ci powiedizeli i co zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 i co byles w tym warsztacie ?? jak tak to powiedz co ci powiedizeli i co zrobili.bylem w serwisie... ale maja tam tak duzo motorow ze dopiero sie wezma za niego w tym tygodniu i beda do mnie dzwonic co za usterka i ile bedzie kosztowac. Nic mi nie mowili wstepnie powiedzielei ze trzeba mu sie przyjzec dobrze ;) ale jak zadzwonia to odrazu napisze co wykryli- o ile cos wykryja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 nie wiem co sie dzieje, silnik zaczyna chodzic inaczej jakby ciezej wkreca sie tylko do 5-6tys obrotow. na 4 biegu jest wszystko ok i na wyzszych biegacg tez jest ok. Problem w tym ze to ustepuje po 4-5km a teraz wieczorem to po 1km mu przeszlo... jak sie ktos zna dobrze na tych maszynach to prosze pomozcie mi. A i gdzie mozna do niej sportowe czesci kupowac albo wogole jakies czesci (ale nowe)wlasnie sie dowiedzialem ze to wszystko jest od i tu was zadziwie od tloku... troche nie chce mi sie w to wierzyc ale musze :clap: nie wiem w jakim stanie byl u was tlok ale u mnie prawdopodobnie w bardzo oplakanym stanie a wrecz sie dziwili ze jeszcze moto jezdzi :Dmaja w nim jeszcze sprawdzic gaznik (regulacja) i zrobia szlif cylindra. powiedzieli ze sa pewni ze to od tego. NO zobacze jak zaczne na nim jezdzic (moze za trzy dni juz) czy wszystko w porzadku. Jak bede wiedzial cos wiecej to napsze jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk998 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 witam:)) macie taki problem jak ja może??? bo ja mam taki problem że Honda mi nie chce tak płynnie ciagnąć ..dopiero od ok 10tys zaczyna ładnie a przedtem jakby była troche przymulona:( co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 witam:)) macie taki problem jak ja może??? bo ja mam taki problem że Honda mi nie chce tak płynnie ciagnąć ..dopiero od ok 10tys zaczyna ładnie a przedtem jakby była troche przymulona:( co to może być?zobacz sobie w jakim stanie masz tlok i cylinder... ale moim zdaniem jestes przewrazliwiony chyba bo z tego co wiem to hondy tak maja ze od 8-9tys obrotow zaczynaja tak fajnie ciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz dtr91 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 to ze te ns1 przerywaja to normalne motor jak jest zimny nie przepana oleju i troche przerywa jak dasz mu troche w pizde i przejedziesz troche na wyskich obrotach 8-10tys lekko nagrzejesz to przestaje przerywac i to chyba standart w 2suwach ktore maja takie wysokie obroty. a to zebys sposcic olej i jezdzic bez to brawo za pomyslowosc ciekawe jak dlugo wam pochodzi taki motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoCiK Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 T.j. pisze kolega wyżej. Nie wiem w czym wam to przeszkadza. Popytajcie innych posiadaczy NS1, jestem niemal pewien, że każdy ma to samo. Ja też to mam u siebie. Jak odpale zimne moto to na 1 i 2 ciągnie mi do 6-7 tysi i ryczy i więcej nie wkręci, jak zapnę 3 to już powoli ustępuje. Zauważcie, że jak moto jest już ciepłe, to takie coś nie ma miejsca. Po prostu moto jest zimne to jest raz, a pod wpływem temperatury tłok i pierścienie się rozszerzają i w efekcie mamy większą szczelność i sprężanie, to chyba oczywiste. A poza tym jak jedziesz na ssaniu to moto dostaje więcej paliwa i trochę go dusi. Tak mi się przynajmniej wydaje, jeśli się mylę, poprawcie;] Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 najpierw to wy sie nauczcie rozgrzewac silniki przed jakimkolwiek odkreceniem manetki. potem sie dziwicie ze wam tlok wytrzymal 3 tysiace i nie ma kompresji, a ja stuknalem 12 i mam niewiele gorsza niz na poczatku... tlok za 100zl. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 słów mi brak... takich zeczy nie wiedzieć jak rozgrzanie silnika przed jaką kolwiek jazda ? to są juz ku*wa jaja... a za kilka tysi km bedzie ze im silnik przerywa nie chce palic pomozcie... najpierw wezcie i sobie manuale poczytajcie potem siadajcie na motory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.