daniel500 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Wydaje mi się że przedni amortyzator jest za miekki.Przy hamowaniu praktycznie cały wchodzi, a niedaj Boże wjechać wtedy w dziure, lub nierówność. Wydaje mi się że powinien być trochę twardszy. Czy tylko mój tak ma ? czy tak już jest w GSie? Jak go utwardzić? ktoś to robił ? ile taka zabawa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Wydaje mi się że przedni amortyzator jest za miekki.Przy hamowaniu praktycznie cały wchodzi, a niedaj Boże wjechać wtedy w dziure, lub nierówność. Wydaje mi się że powinien być trochę twardszy. Czy tylko mój tak ma ? czy tak już jest w GSie? Jak go utwardzić? ktoś to robił ? ile taka zabawa ? Zmień olej, uszczelniacze, jak nie pomoże to wymień spreżyny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) Sam gęstzy olej powinien sporo pomóc a jeśli nie to zawsze mozna winiemić sprężyny zawiesznia na progresywne to powinno napewno pomóc... Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Może w ogóle masz za mało oleju??Jak nie to wymień na jakiś bardziej gęsty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Wydaje mi się że przedni amortyzator jest za miekki.Przy hamowaniu praktycznie cały wchodzi, a niedaj Boże wjechać wtedy w dziure, lub nierówność. Wydaje mi się że powinien być trochę twardszy. Czy tylko mój tak ma ? czy tak już jest w GSie? Jak go utwardzić? ktoś to robił ? ile taka zabawa ? Zamiast zalecanego 10W wlej olej 15-20W . Przód stanie sie wyraznie sztywniejszy. Oleju wlewa sie 382 ml na kazdą lagę w wersji bez regulacji napięcia wstepnego sprężyny lub 377ml w wersji z regulacja. Długość spręzyn luzem powinna wynosić 303mm.Jak masz regulacje to wkrec ja do konca by napiąć mocniej spręzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel500 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Dzięki za poradę, a ty Breżniew masz seryjny 10W ? jeździsz na tym, czy zmieniłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Dzięki za poradę, a ty Breżniew masz seryjny 10W ? jeździsz na tym, czy zmieniłeś ? W chwili obecnej mam wlany 10W, bo jak miałem rozebrany zawias nie mogłem dostać u nas innego. Ale wczesniej miałem wlany 15W i było duzo lepiej. Szczegolnie w prowadzeniu na zakrętach. Za jakis czas jeszcze raz rozbiore przod i wymienie na 15W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 a jak sie zmienia olej w amorach o gs bez regulacji prosze lopatoligicznie i jaki olej tam zalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.