Gość Mzzz Opublikowano 1 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2003 Witam Jak zlikwidować bicie krzywki przerywacza?? Krzywka u mnie ma takie bicie, że Mz nie zapala na prawidłowym ustawieniu wyprzedzania zapłonu ( 2,5mm przed GMP). Natomiast przy ustawienu na 1,5mm zapala bez problemu. Cóż zatem zrobić?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2003 a może masz krzywy wał albo wirnik?? sprawdź dokładnie Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 1 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2003 Hmm te elementy wyglądają dobrze, zapłon przestawia sie dopiero po ich ozpędzeniu co powoduje wcześniejsze rozwarcia styków, a tym samym przeskok iskry. Przy ustawianiu i kręceniu kluczem wszystko pracuje nienagannie, dopiero przy kopaniu w kopniak zapłon się przyspiesza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2003 zdejmij krzywke i oczsć dokładnie połączenie wirnika i tejże krzywki- na koniec dobrze spasój całość i mocno skręc - napisz jak poszło Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 2 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2003 Proponuję jeszcze zmierzyć dokładnie górne położenie tłoka - może coś się przestawiło na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 Dopiero dzisiaj wszystko złożyłem i ustawiłem. Moto zapala bez problemu. Główną przyczyną było chyba nie dokręcenie krzywki. Jednak mogło też chodzić o samą krzywkę, która była przez kogoś pilnikiem "stuningowana" :/ (myślę że wał się przegręcił i ktoś powalczył z krzywką pilnikiem żeby móc ustawić zapłon)Założyłem więc nową krzywkę jednak jej wznios występuje w dolnym położeniu tłoka i nie można na niego ustawić zapłonu. Ustawiłem więc na inny zeskok krzywki tak że styki po tym zapłonie się zwierają a później znowu rozwierają jeszcze bardziej w dolnym położeniu tłoka. Silnik pracuje i zapala nienagannie ale zastanawiam się czy tak może być i czy niczemu nie szkodzi fakt że iskra przeskakuje parokrotnie w różnych położeniach tłoka podczas jednego suwu.Co wy na to???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 wybacz ale moim zdaniem to 2x iskra najeden suw tłoka to troche za duzo jak na silnik bo:- siądzie ci wał-bedziesz miał problemy z odpalaniem- bedziesz łapał lewe obroty (moto bedzie jeździło do tyłu)-nie ustawisz prawidłowo gaźnikato by chyba było na tyle :D :D :lol: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 5 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2003 No dobra, to jak zrobić żeby krzywka wróciła na swoje prawidłowe położenie?? Jak przesunąć wał i zabezpieczyć żeby nie przekręcił się gdzieś na trasie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 najlepsze wyjscie to zmienic wał na dobry (wcale tu nie mówie o nowym), rozwiązaniem może też być rozebranie wału i ponowne wciśnięcie czopa(ale to trzeba zrobić w specjalistycznych warunkach) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.