Komarrider Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam mam pewien problem do rozwiązania mianowicie virago przeszło synchronizacje ma nowe świece, gumy i membrany są w stanie nienagannym a mimo to gdy motor sie nagrzeje zaczyna nieraz przerywać, walić w rury oraz przy dojeżdżaniu do skrzyżowań lub coś podobnego gaśnie, co może być tego przyczyną moje pomysły już sie wyczerpały jak i wiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 ja ostatnio wymienilem filtr paliwaprzerywal na wyzszych obrotachpo wymianie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Z paliwem wszysko ok. wali ogniem nieziemsko i szczela w filter co to może być może coś z zaworami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Z paliwem wszysko ok. wali ogniem nieziemsko i szczela w filter co to może być może coś z zaworami ?? A zawory przed synchronizacją były sprawdzane?A wydechy są seryjne ?A filter czysty ?Pytań byłoby więcej np. kto robił synchronizację - kolega czy warsztat ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 To jest tak wdechy są przebijane ale już takie były moto chodziło na nich do końca dobrze w zaworach nie było grzebane a synchro robił kolega z warsztatu. Filtr jak i świece zmieniane przed synchronizacją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Wypada zrobić regulację zaworów a potem sprawdzić kompresję.Na przebitych tłumikach Virago zawsze strzela w tłumik po zamknięciu manetki czyli jak było wcześniej ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 strzelać lekko strzelała, ale jak się dojeżdża do skrzyżowania albo na luz wbije to gaśnie nieraz ciężko ja odpalić aż do momentu ostygnięcia Jutro się weźmiemy za regulacje zaworów oraz sprawdzimy kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deviathor Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Z tym strzelaniem to widzę, że sporo posiadaczy 535 się doktoryzuję... ja także należę do tej ekipy ;) Ja pozbyłem się tego problemu poprzez regulację zaworów... Dodatkowym problemem jest jak dla dziura w gazie.. wiele się mówi o tym, że to wina membran, tylko jakie są objawy ich nieskuteczności? widoczne gołym okiem dziury? przetarcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Odnawiam już wyregulowane zawory sa teraz jest problem z gaźnikiem, mianowicie jak go założyć tak zeby gumy z dolotu nie zsuwały sie gdy sie dokreca go do cylindra albo jak założyc te gumy jak gaźnik jest przykrecony z kruccami do cylindrów męcze się z tym 2 dni i dać rady sobie nie moge może jakiś magiczny trik jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.