Skocz do zawartości

jakie tłoki do dolniaka???


ronon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o zamienniki to od poloneza bardzo dobre tłoki - te z tą ciemną warstwą (węglowa??) na płaszczu tłoka prawie wogle nie puchną i można pasować na mały luz. Aby założyć te tłoki trzeba rozwiercić główkę korbowodu pod sworzeń 22mm i chyba trzeba pokombinować coś z tą podkówką w głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zamienniki to od poloneza bardzo dobre tłoki - te z tą ciemną warstwą (węglowa??) na płaszczu tłoka prawie wogle nie puchną i można pasować na mały luz. Aby założyć te tłoki trzeba rozwiercić główkę korbowodu pod sworzeń 22mm i chyba trzeba pokombinować coś z tą podkówką w głowicy

 

Nie trzeba nic kombinowac z gowica, po prostu zostawic tak jak jest zmniejszy sie tylko nie znacznie stopien sprezania. Jezdze na tlokach z Poloneza 1600 i juz nie mysle wogole o powrocie do oryinalu. Na oryginalach dwa razy mialem dziure w tloku,przezylem remont silnika w Bawarii przy mrozie -20st. C i powiedzialem dosyc nigdy wiecej oryginalnych tlokow..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Storm jakbyś mógł podać cenowo ile takie tłoki kosztują?? Ja jestem zainteresowany, bo zbieram na remont kaśkowozu. A jak widze popodróżowałeś troszke więc temat sprawdzony. I pasowanie na jaki luz robiłeś?? Obiło mi się o uszy że trzeba rozwiercać główki korbowodu aby polonezowskie sworznie weszły. Czekam na jak najwięcej info . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie mają płaszcza.

wystarczy znależć zdjecie takiego tłoka w necie i porównać z orginałem.

A maluchowskie mają dużo większy płaszcz?

I czy według Ciebie jedyny powód który je dyskwalifikuje jako tłoki do Kachy, to do fiatowskiego silnika tez się nie nadają bo : "nie mają płaszacza" :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A maluchowskie mają dużo większy płaszcz?

I czy według Ciebie jedyny powód który je dyskwalifikuje jako tłoki do Kachy, to do fiatowskiego silnika tez się nie nadają bo : "nie mają płaszacza" :biggrin:

 

 

po pierwsze primo porownaj sobie tlok z 126p i cc700

kolejne primo to czytaj dokladnie posty bylo pisane ze ze 126p mozna zalozyc ale sa jeszcze inne rozwiazania, a jesli ktos pisze ze z cc niepasuja to napewno wie co pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze primo porownaj sobie tlok z 126p i cc700

kolejne primo to czytaj dokladnie posty bylo pisane ze ze 126p mozna zalozyc ale sa jeszcze inne rozwiazania, a jesli ktos pisze ze z cc niepasuja to napewno wie co pisze

po pierwsze primo porównanie (na obrazkach) tłoków z 126p i cc700 wypada mniej więcej tak jak samo jak porównanie tłoków z 126p i Kaśki.

A jeśli ktoś napisze, że od Kraza pasuje to polecisz do sklepu odraz kupić??

Jeśli ktoś wie to nich powie np. zakładałem "zeżarłem" trzy komplety, ale sie urywały denka, puchły, zacierały sworznie, albo jest za wysoki i będzie tłukł o głowicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze primo porównanie (na obrazkach) tłoków z 126p i cc700 wypada mniej więcej tak jak samo jak porównanie tłoków z 126p i Kaśki.

A jeśli ktoś napisze, że od Kraza pasuje to polecisz do sklepu odraz kupić??

 

 

 

w pierwszym zdaniu sam sobie odpowiedziales na swoje pytania, a jak jestes taki the best to po co sie pytasz / zaloz sobie z lokomotywy i szerokiej drogi.

 

a jak ktos napisze ze pasuja nawet z parowozu to wtedy poszukam po necie jakis danych a nie bende liczyl ze ktos za mnie odwali cala robote

Edytowane przez ronon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no to powiedz, jakie są różnice między tłokiem od 126, a CC. No i jakie są jeszcze inne rozwiązania?

Wiesz mi się wydaje, że forum jest między innymi po to, aby obie wzajemnie pomagać i dzielić się doświadczeniami i wiedzą. A jeśli chodzi o przypadek Andrzeja, to wiem, że z tłokami od CC nie kombinował, bo od razu (nie wiem czemu) stwierdził, że się nie nadają. Ale jak robił remont swojej emy i się upierał, że założy oryginały. Wszyscy mu to odradzali, ale się uparł i założył. Jak myślisz ile pojeździł? A na jakich tłokach jeździ teraz?

A odpowiedź, że nie bo nie mają płaszcza hmm trochę dziwna. Znam gościa, który Uralem jeździ czwarty sezon i jakoś brak płaszcza mu nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no to powiedz, jakie są różnice między tłokiem od 126, a CC. No i jakie są jeszcze inne rozwiązania?

Wiesz mi się wydaje, że forum jest między innymi po to, aby obie wzajemnie pomagać i dzielić się doświadczeniami i wiedzą. A jeśli chodzi o przypadek Andrzeja, to wiem, że z tłokami od CC nie kombinował, bo od razu (nie wiem czemu) stwierdził, że się nie nadają. Ale jak robił remont swojej emy i się upierał, że założy oryginały. Wszyscy mu to odradzali, ale się uparł i założył. Jak myślisz ile pojeździł? A na jakich tłokach jeździ teraz?

A odpowiedź, że nie bo nie mają płaszcza hmm trochę dziwna. Znam gościa, który Uralem jeździ czwarty sezon i jakoś brak płaszcza mu nie przeszkadza.

 

 

 

poczytaj dokladnie to sie dowiesz jakie sa jeszcze inne rozwiazania

ja mam jedna eme na 126p a droga na oryginalach ktore mam zamiar zmienic na polonezowskie tylko musze porownac oryg. i poldka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...