ronon Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 tak sie zastanawiam jakie tloki dopasowac do emy,no z jakiego auta by dopasowacraz robilem eme na 126p ale moze jakies inne tez pasują?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jeśli chodzi o zamienniki to od poloneza bardzo dobre tłoki - te z tą ciemną warstwą (węglowa??) na płaszczu tłoka prawie wogle nie puchną i można pasować na mały luz. Aby założyć te tłoki trzeba rozwiercić główkę korbowodu pod sworzeń 22mm i chyba trzeba pokombinować coś z tą podkówką w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Jeśli chodzi o zamienniki to od poloneza bardzo dobre tłoki - te z tą ciemną warstwą (węglowa??) na płaszczu tłoka prawie wogle nie puchną i można pasować na mały luz. Aby założyć te tłoki trzeba rozwiercić główkę korbowodu pod sworzeń 22mm i chyba trzeba pokombinować coś z tą podkówką w głowicy Nie trzeba nic kombinowac z gowica, po prostu zostawic tak jak jest zmniejszy sie tylko nie znacznie stopien sprezania. Jezdze na tlokach z Poloneza 1600 i juz nie mysle wogole o powrocie do oryinalu. Na oryginalach dwa razy mialem dziure w tloku,przezylem remont silnika w Bawarii przy mrozie -20st. C i powiedzialem dosyc nigdy wiecej oryginalnych tlokow.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 A czy ktoś jeżdzi na tłokach od Fiata CC700? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie nadają sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 storm 007 podaj cos wiecej odnosnie tych polonezowskich tlokow, co i jak bo musze cos zrobic z emą bo sezon trwa :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Storm jakbyś mógł podać cenowo ile takie tłoki kosztują?? Ja jestem zainteresowany, bo zbieram na remont kaśkowozu. A jak widze popodróżowałeś troszke więc temat sprawdzony. I pasowanie na jaki luz robiłeś?? Obiło mi się o uszy że trzeba rozwiercać główki korbowodu aby polonezowskie sworznie weszły. Czekam na jak najwięcej info . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie nadają sie.A możesz napisać coś więcej? Np. Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 bo nie mają płaszcza. wystarczy znależć zdjecie takiego tłoka w necie i porównać z orginałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 bo nie mają płaszcza. wystarczy znależć zdjecie takiego tłoka w necie i porównać z orginałem.A maluchowskie mają dużo większy płaszcz?I czy według Ciebie jedyny powód który je dyskwalifikuje jako tłoki do Kachy, to do fiatowskiego silnika tez się nie nadają bo : "nie mają płaszacza" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 A maluchowskie mają dużo większy płaszcz?I czy według Ciebie jedyny powód który je dyskwalifikuje jako tłoki do Kachy, to do fiatowskiego silnika tez się nie nadają bo : "nie mają płaszacza" :biggrin: po pierwsze primo porownaj sobie tlok z 126p i cc700kolejne primo to czytaj dokladnie posty bylo pisane ze ze 126p mozna zalozyc ale sa jeszcze inne rozwiazania, a jesli ktos pisze ze z cc niepasuja to napewno wie co pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 po pierwsze primo porownaj sobie tlok z 126p i cc700kolejne primo to czytaj dokladnie posty bylo pisane ze ze 126p mozna zalozyc ale sa jeszcze inne rozwiazania, a jesli ktos pisze ze z cc niepasuja to napewno wie co piszepo pierwsze primo porównanie (na obrazkach) tłoków z 126p i cc700 wypada mniej więcej tak jak samo jak porównanie tłoków z 126p i Kaśki.A jeśli ktoś napisze, że od Kraza pasuje to polecisz do sklepu odraz kupić??Jeśli ktoś wie to nich powie np. zakładałem "zeżarłem" trzy komplety, ale sie urywały denka, puchły, zacierały sworznie, albo jest za wysoki i będzie tłukł o głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 (edytowane) po pierwsze primo porównanie (na obrazkach) tłoków z 126p i cc700 wypada mniej więcej tak jak samo jak porównanie tłoków z 126p i Kaśki.A jeśli ktoś napisze, że od Kraza pasuje to polecisz do sklepu odraz kupić?? w pierwszym zdaniu sam sobie odpowiedziales na swoje pytania, a jak jestes taki the best to po co sie pytasz / zaloz sobie z lokomotywy i szerokiej drogi. a jak ktos napisze ze pasuja nawet z parowozu to wtedy poszukam po necie jakis danych a nie bende liczyl ze ktos za mnie odwali cala robote Edytowane 9 Czerwca 2007 przez ronon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ok no to powiedz, jakie są różnice między tłokiem od 126, a CC. No i jakie są jeszcze inne rozwiązania?Wiesz mi się wydaje, że forum jest między innymi po to, aby obie wzajemnie pomagać i dzielić się doświadczeniami i wiedzą. A jeśli chodzi o przypadek Andrzeja, to wiem, że z tłokami od CC nie kombinował, bo od razu (nie wiem czemu) stwierdził, że się nie nadają. Ale jak robił remont swojej emy i się upierał, że założy oryginały. Wszyscy mu to odradzali, ale się uparł i założył. Jak myślisz ile pojeździł? A na jakich tłokach jeździ teraz? A odpowiedź, że nie bo nie mają płaszcza hmm trochę dziwna. Znam gościa, który Uralem jeździ czwarty sezon i jakoś brak płaszcza mu nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ok no to powiedz, jakie są różnice między tłokiem od 126, a CC. No i jakie są jeszcze inne rozwiązania?Wiesz mi się wydaje, że forum jest między innymi po to, aby obie wzajemnie pomagać i dzielić się doświadczeniami i wiedzą. A jeśli chodzi o przypadek Andrzeja, to wiem, że z tłokami od CC nie kombinował, bo od razu (nie wiem czemu) stwierdził, że się nie nadają. Ale jak robił remont swojej emy i się upierał, że założy oryginały. Wszyscy mu to odradzali, ale się uparł i założył. Jak myślisz ile pojeździł? A na jakich tłokach jeździ teraz? A odpowiedź, że nie bo nie mają płaszcza hmm trochę dziwna. Znam gościa, który Uralem jeździ czwarty sezon i jakoś brak płaszcza mu nie przeszkadza. poczytaj dokladnie to sie dowiesz jakie sa jeszcze inne rozwiazania ja mam jedna eme na 126p a droga na oryginalach ktore mam zamiar zmienic na polonezowskie tylko musze porownac oryg. i poldka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.