Skocz do zawartości

co tu wybrac na ten sezon??


Rekomendowane odpowiedzi

witam mysle nad czyms konkretnym na ten sezon mam na mysli cos od 2000 roku kusi mnie yamaha yz 250 , honda cr 250 i husqvarna wr/cr 250 co by bylo najlepsze chcial bym wmiare dobre zawieszenie i zeby moto bylo dobrze wywazone do skakania co polecacie a co odradzacie czekam na odp z gory dziex

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze suzuki, są najmocniejsze, ja miałem rm 250 (stary bo stary) ale fajny i mocny, mój wujek miał rm nowszego coś koło 98roku też był fajny.

 

 

Ja mam DRa - tez fajny. Mialem wczesniej DT - fajna ze hej. Qmpel mial W8 - to rowniez wykazywalo sie fajnoscia a teraz ma DRZ - to dopiero jest fajne....

 

:biggrin: :wink: :) :wink: :P

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

witam mysle nad czyms konkretnym na ten sezon mam na mysli cos od 2000 roku kusi mnie yamaha yz 250 , honda cr 250 i husqvarna wr/cr 250

Odpowiedzi:

...Ja mam DRa - tez fajny. Mialem wczesniej DT - fajna ze hej. Qmpel mial W8 - to rowniez wykazywalo sie fajnoscia a teraz ma DRZ - to dopiero jest fajne....

Żeby utrzymac się w tym klimacie odpowiedzi, dodam że mój wujek miał świetny dwukołowy ciągniczek marki Dzik. Wniesie to do tematu tyle co ten cytowany post :icon_eek:

 

Teraz na poważnie:

Wiesz, nigdy nie trafiłem na jazdę CR250 czy YZ250, bo zawsze były to albo 125 ccm, albo 450 ccm. Husqę WR 250 mam, więc ją znam w miarę dobrze. YZ/CR 250 to legendy MX, na pewno są to świetne motocykle, zapracowały ciężko i ucziciwie na tą legendę. Do Hond CR przylgnęła opinia że oddają moc raczej w wysokich obrotach, i są w tym nieokrzesane-najpierw nic, a potem rakietowe przyspieszenie. W CR125 ewidentnie to czuć, podobno w CR250 jest podobnie.

Husqa z kolei to legenda enduro. Ma bardzo dobry dół obrotów i charakterystykę trochę zbliżoną do 4T (podkreślam-trochę), nie pamietam od którego roku, ale wersje CR rózniły (i różnią się) od WR tylnym zawiasem-do CR/TC fabryka dawała seryjnie na tył Ohlinsa, a w WR/TE jest to Sachs. Ohlins-wiadomo, ale Sachs też jest dobry, mam rocznik 2000`i jest podwójna regulacja na odbiciu plus oczywiście na dobiciu, no i dobry zawias przedni Marzochi 45 mm. Przemyślana konstrukcja motocykla, jak trafisz na ładną sztukę to będziesz zadowolony-Husqi mają lepszą opinię w 2T niż w 4T (myślę tu o rocznikach w okolicach 00`-03`).

Swoją sprzedaję po to by kupić trialówkę, ale na jesień gdy dostanę pieniądze za LC4-chcę wrócić do Hqv, ale nowszym roczniku.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze suzuki, są najmocniejsze, ja miałem rm 250 (stary bo stary) ale fajny i mocny, mój wujek miał rm nowszego coś koło 98roku też był fajny.
Ja mam DRa - tez fajny. Mialem wczesniej DT - fajna ze hej. Qmpel mial W8 - to rowniez wykazywalo sie fajnoscia a teraz ma DRZ - to dopiero jest fajne....
Żeby utrzymac się w tym klimacie odpowiedzi, dodam że mój wujek miał świetny dwukołowy ciągniczek marki Dzik. Wniesie to do tematu tyle co ten cytowany post bigrazz.gif

Biorąc pod uwagę moje niewielkie doświadczenie z motocyklami, mogę jedynie potwierdzić, że DT owszem fajna jest że hej! :smile:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

 

Odpowiedzi:

 

Żeby utrzymac się w tym klimacie odpowiedzi, dodam że mój wujek miał świetny dwukołowy ciągniczek marki Dzik. Wniesie to do tematu tyle co ten cytowany post :bigrazz:

 

Teraz na poważnie:

Wiesz, nigdy nie trafiłem na jazdę CR250 czy YZ250, bo zawsze były to albo 125 ccm, albo 450 ccm. Husqę WR 250 mam, więc ją znam w miarę dobrze. YZ/CR 250 to legendy MX, na pewno są to świetne motocykle, zapracowały ciężko i ucziciwie na tą legendę. Do Hond CR przylgnęła opinia że oddają moc raczej w wysokich obrotach, i są w tym nieokrzesane-najpierw nic, a potem rakietowe przyspieszenie. W CR125 ewidentnie to czuć, podobno w CR250 jest podobnie.

Husqa z kolei to legenda enduro. Ma bardzo dobry dół obrotów i charakterystykę trochę zbliżoną do 4T (podkreślam-trochę), nie pamietam od którego roku, ale wersje CR rózniły (i różnią się) od WR tylnym zawiasem-do CR/TC fabryka dawała seryjnie na tył Ohlinsa, a w WR/TE jest to Sachs. Ohlins-wiadomo, ale Sachs też jest dobry, mam rocznik 2000`i jest podwójna regulacja na odbiciu plus oczywiście na dobiciu, no i dobry zawias przedni Marzochi 45 mm. Przemyślana konstrukcja motocykla, jak trafisz na ładną sztukę to będziesz zadowolony-Husqi mają lepszą opinię w 2T niż w 4T (myślę tu o rocznikach w okolicach 00`-03`).

Swoją sprzedaję po to by kupić trialówkę, ale na jesień gdy dostanę pieniądze za LC4-chcę wrócić do Hqv, ale nowszym roczniku.

Pzdr.

 

Szkoda,ze teo ogloszenia nie bylo w styczniu - wzialbym ja od Ciebie bez zastanowienia

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...