dawidelo Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam posiadam piaggio sfera i mam nowy akumulator jak jest naladowany na maxa to po paru odpaleniach i po jezdzie ze swiatlami odrazu pada.. moze ktos wyjasnic mi o co w tym chodzi i jaka czesc jest za to odpowiedzialna? z góry dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leorio Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Cewkę od ładowania masz pewnie do wymiany. Musisz zdjąć koło zamachowe i sprawdzić cewkę, ale na 90% to właśnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Sprawdź napięcie na regulatorze napięcia, potem przewody i instalację elektryczną. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 A sprawdź jeżeli możesz z innym akumulatorem. Bo po co od razu rozkręcać wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (...)Bo po co od razu rozkręcać wszystko.No właśnie, trzeba zacząć od pomiarów - multimetr prawdę Ci powie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidelo Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 z innym akumulatorem jest to samo wiec to pewnie o ta cewke chodzi.. ale gdzie mozna kupic taka cewke do piaggio sfera? bo to ona za to odpowiada? za ladowanie? no bo pada i sie nie ładuje a w jeździe powinien sei ladowac. i nowy akumulator to nie powinno go sie ladowac wogole a ja musze to robic codziennie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 z innym akumulatorem jest to samo wiec to pewnie o ta cewke chodzi.. ale gdzie mozna kupic taka cewke do piaggio sfera? bo to ona za to odpowiada? za ladowanie? no bo pada i sie nie ładuje a w jeździe powinien sei ladowac. i nowy akumulator to nie powinno go sie ladowac wogole a ja musze to robic codziennie.. Cewki w takich pojazdach psują się żadko, sprawdź napiecie wychodzące z regulatora napięcia, cewka produkuje prąd zmienny, a regulator zamienia na stały i dba o prawidłowe napiecie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Multimetr prawdę Ci powie - nie łaska zmierzyć napięcie na cewce? Masz jasność co padło, bez gdybania co nawala często, a co rzadko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Problem dotyczy yamahy neos. Skuterek ma bardzo słabe ładowanie, napięcie na akumulatorze bez obciążenia wzrasta o 0,2 -0,3V po dodaniu gazu. Generalnie nawet przy maksymalnych obrotach nie osiąga 13V na klemach. Zaczynając od źródła czyli od prądnicy http://yfrog.com/41zdjcie0219rj na zdjęciu na przewodach w plastikowej kostce napięcie wynosi: od 8V na wolnych do 22V na maksymalnych obrotach, 12V pojawia sie dopiero w połowie obrotów silnika, a jest to przecież dopiero prąd zmienny. (napięcie miedzy każdym z przewodów a masą). Napięcie między przewodami jest jeszcze o połowę mniejsze. Nie ogarniam tej elektryki zupełnie, wydaje mi się że to za mało. Wymieniłem stojan na nowy i nic to nie zmieniło. Jakie napięcia powinny tam występować? Koło magnesowe w tym przypadku wygląda wporządku i magnes ma nienaruszony i silny. Pomocy bo już zgłupiałem. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zacznij od tego czy ma założone żarówki o właściwej mocy (jakieś H4 itp) i czy żarówki świecą na biało po lekkim zwiększeniu obrotów czy cały czas na żółto. Cewka jest zbudowana tak, że odczep uzwojenia (80% całości) to żółty przewód i zasila oświetlenie. Koniec uzwojenia to biały przewód, służy do ładowania akumulatora i jednocześnie zazwyczaj na tym przewodzie ograniczane jest napięcie do oświetlenia (zwieranie ujemnych połówek napięcia zasilającego). W instalacji elektrycznej zalecam podłączenie amperomierza w miejscu bezpiecznika, zmierzenie poboru prądu przez instalację przy unieruchomionym silniku a następnie zmierzenie natężenia prądu w czasie ładowania. Wskazanie na "+" i na "-" wszystko wyjaśni. Zazwyczaj prąd ładowania wynosi od 1.5 - 2.5A. Napięcie ładowania z tego względu nie wzrasta tak gwałtownie jak w przypadku trójfazowych alternatorów. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.